Microsoft Office free - versione in linea di applicazioni di ufficio

L'applicazioni in linea di Microsoft Office sò una versione cumpletata di tutti i prugrammi di l'uffiziu di più in voga, cum'è Microsoft Word, Excel è PowerPoint (questu ùn hè micca una lista cumpleta, ma solu ciò chì i utenti cercanu spessu). Vede ancu: U Best Office Ufficiale per Windows.

Duvemu à cumprà l'Office in una di e so opzioni, o cerca di duve scaricà a suite di ufficio, o so portu cun una versione web? Quale hè megliu - ufficio in linea da Microsoft o Google Docs (un pacettu simule da Google). Pruvaraghju di risponde à queste domande.

U serviziu di l'uffiziu online, paragunà cù Microsoft Office 2013 (in versione normali)

Per aduprà Office Online, vai à u situ. ufficiu.com. Avete bisognu di un account Microsoft Live ID per logà (se ùn, registratevi gratuitamente quì).

A lista di i prugrammi d'ufficiale hè dispunibule:

  • Word Online - per travaglià cù documenti di testu
  • Excel Online - Applicazione di Fogliu
  • PowerPoint Online - creà presentazioni
  • Outlook.com - travaglià cù e-mail

Inoltre da sta pagina ci hè l'accessu à u cloud storage OneDrive, u calendariu è a lista di contatti di Persone. Ùn truvate micca i prugrammi cum'è Access, quì.

Nota: ùn ponite micca attenzione à u fattu chì i screenshot contene elementi in inglese, quessa hè da a l'impostazioni di u mo account Microsoft, chì ùn hè tantu facili da cambià. Avete russo, hè pienu supportatu per l'interfaccia è u correttore di spell.

Ognuna di e versioni in linea di i prugrammi di l'Ufficiu ti permette di fà una bona parte di ciò chì hè pussibule in a versione desktop: aprite i documenti di Office è à l'altri formati, visualizati è edite, crei i fogli di calculu è presentazioni di PowerPoint.

Microsoft Word Online Toolbar

Excel Online Toolbar

 

Hè vera, u set di strumenti per edità ùn hè micca larga cum'è a versione desktop. Tuttavia, guasgi tuttu ciò chì l'usu media utilizza hè prisentatu quì. Ci sò dinò cliparts è l'inserimentu di formule, mudelli, operazioni nantu à dati, effetti in presentazioni - tuttu u vostru bisognu.

Tabulu cù i grafici aperti in Excel Online

Un di i vantaggi più impurtanti di l'uffiziu online liberu di Microsoft - documenti criati in a versione originali "urdinatori" di u prugramma, sò visualizati esattamente cumu sò stati creati (è a so editazione completa hè disponibile). In Google Docs, ci sò i prublemi cù questu, soprattuttu à u riguardu à grafici, tabelle è altri elementi di design.

Facendu una presentazione in PowerPoint Online

I documenti cun lavori sò stati salvati per difettu ind'è u nube di OneDrive, ma, naturalmente, pudete salvà facilmente à u vostru computer in u furmatu di Office 2013 (docx, xlsx, pptx). À l'avvene, pudete continuà a travaglià annantu à un documentu conservatu in u nuvellu o scaricatu da u vostru computer.

I principali vantaghji di l'applicazioni in linea Microsoft Ufficiu:

  • L'accessu à elli hè cumpletamente libaru.
  • Piena compatibilità cù i formati di Microsoft Office di e varie versioni. Quandu hè aperto ci sarà alcuna distorsione è altre cose. Salvà i file à u computer.
  • A presenza di tutte e funzioni chì puderebbenu richiedere l'utente media.
  • Disponibile da qualunque dispositiu, micca solu da un computer Windows o Mac. Pudete aduprà l'uffiziu online in u vostru tablet, in Linux è nantu à altri dispositivi.
  • Opportunità per a collaborazione simultanea nantu à i documenti.

Inconvenienti di un ufficiu libaru:

  • U travagliu necessita di accesso à Internet, u travagliu offline hè micca supportatu.
  • A serie di attrezzi è di funzioni più chjucate. Se avete bisognu di macros è cunnessioni di database, questu ùn hè micca u casu in a versione in linea di l'uffiziu.
  • Forse, una velocità inferiore di u travagliu in paragali cù i prassi d'ufficiu di solitu in computer.

U travagliu in Microsoft Word Online

Microsoft Office Online versus Google Docs (Google Docs)

Google Docs hè un'altra suite di applicazioni di uffici in linea. In un set di strumenti per travaglià cù i documenti, i fogli di calcule è a presentazione, ùn hè micca inferiore à l'uffiziu in linea di Microsoft. Inoltre, pudete lavorà nantu à un documentu in Google Docs offline.

Docs di Google

Tra i difetti di Google Docs, si pò rilevà chì l'applicazioni web di l'Ufficiu di Google ùn sò micca pienu compatibili cù i formati di Office. Quandu sì aprite un documentu cun u design cumpletu, e tabelle è diagrammi, forse ùn vedite micca esattamente ciò chì era statu in u dirittu.

Stessa tavola apre in tabule di Google

È una nota subjectiva: aghju un Chromebook Samsung, u più lente di Chromebooks (dispositivi basati su Chrome OS - u sistema operativu, chì hè, in realtà, un browser). Naturalmente, per travaglià nantu à i documenti fornisce Google Docs. L'esperienza hà mostratu chì u travagliu cù i documenti Word è Excel hè assai più faciule è più praticu in l'uffiziu in linea di Microsoft - nantu à stu dispositiu particulare, si dimostra molto più veloce, salva i nervi è, in generale, più pratticu.

Conclusioni

Duvete aduprà Microsoft Office Online? Hè difficiule da dì, soprattuttu da u fattu chì per parechji utilizatori in u nostru paese, ogni prugramma di facto hè liberu. S'ellu ùn hè micca u casu, allora sò sicuru chì parechji avìanu gestitu cun solu a versione in linea di l'office.

In ogni casu, vale a pena cunnoscendu chì ci hè tale opzione per travaglià cù i documenti. È a causa di a so "nebulità" pò esse ancu utile.