Aperazione di i file GPX in linea

issch.exe hè un prucessu di sistema InstallShield chì hè adupratu durante l'installazione di prugrammi in Windows. U prucessu in questione hè destinatu specificamente à truvà è installà aggiornamenti, dunque accede à Internet. In certi casi, si cumincia a carregà u sistema. In questu articulu vederemu i motivi principali per questu è descrivemu parechji metodi di soluzione.

Risoluzione di i problemi: u prucessu issch.exe carica CPU

Se aprite u manager di e attività è vede chì issch.exe Cunsume troppu risorse di u sistema, questu indica un malfunzionamentu di u sistema o un virus travattatu sottu u travagliu di stu prucessu. Ci hè parechje maniere semplici per risolve u prublema, dighjà una veduta più vicina à ognuna.

Metudu 1: Pulizia di Virus

Di solitu, u prucessu in questu ùn tendenu à carregà u sistema, tuttavia, se quissa hè accadutu, allora di primu avete bisognu di verificà u computer per virus è minatori nascosti. A cunfirmazione principale di l'infezione di u sistema hè un caminu modificatu. issch.exe. Pudete determinà te quessa in pochi passi:

  1. Fighjate a combinazione di tasti Ctrl + Shift + Esc è aspettate chì u responsabile di l'attività funzioni.
  2. Aprite a tab "Prucessi", truvate a linea richiesta è cliccate nantu à u cù RMB. Selezziunu "Pruprietà".
  3. In a tabulazione "Generale" in linea "Locu" U caminu seguenti deve esse specificatu:

    C: Archivi prugrammi Fili cumuni InstallShield UpdateService

  4. Se u vostru sentieru hè diversu, significa chì avete bisognu di scansà urgente u vostru computer per vede virus in qualchì manera conveniente per voi. Sì ùn ci hè micca muvimentazioni, allora procedi immediatamente à a cunsiderazione di u terzu è di u quartu metà, induve vi diremu cumu scurdà o cancellà stu prucessu.
  5. Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu

Metudu 2: Pulizia di rifiuti è ottimizazione di u registru

A volte l'accumulazione di file junk in un computer è u funziunamentu sbagliatu di u registru portanu à u fattu chì certi prucetti dighjà caricare pesanti u sistema, quessa hè in questu issch.exe. Allora, vi propemu di pulisce Windows cun CCleaner. Per piacè, cunsultassi nantu à sta situà u nostru articulu à u ligame sottu.

Ulteriori dettagli:
Cume pulisce u computer da u speziu cù CCleaner
Pulizia di Windows 10 puri
Verificate Windows 10 per errori

Cume a pulizia di i registri, tuttu hè ancu semplice quì. Basta à sceglie unu di i pratichi pratici è fà una procedura necessaria. Un listinu cumpletu di software adeguatu è istruzzioni dettagliate si trova in u nostru articulu à u ligame sottu.

Leggi ancu: Cumu pulì u registru di Windows da errori

Metudu 3: Disattivà u prucessu

Di solitu issch.exe corre da autolad, per quessa u fermu accade cù cambià a configurazione di u sistema. Questu pò esse fattu in pochi passi:

  1. Fighjate a combinazione di tasti Win + Rtippi in lineamsconfigè cliccate nantu à "OK".
  2. In a finestra chì si apre, andate in tab "Startup"truvà una linea "InstallShield" e deselezziunate.
  3. Prima di usciri, assicuratevi di cliccà nantu à "Applicà"per salvà e cambiamenti.

Ora hè abbastanza à riavvià u computer, è stu prucessu ùn deve più principià. Tuttavia, in certi casi, soprattuttu quandu si tratta di un virus travestitu o mineur, stu compitu pò ancu cuminciare automaticamente, cusì misure più radicale saranu impiegate.

Metudu 4: Rinominà u schedariu

Eseguite stu metudu solu in i casi chì i tre precedenti ùn anu micca purtatu risultati, perchè hè radicale è pò esse risturatu manualmente da l'azione inversa. Per fermà u prucessu in corso, avete bisognu di rinominà u schedariu di l'applicazione. Pudete fà ciò di fatti:

  1. Tasti di scelta rapida Ctrl + Shift + Esc è aspettate chì u responsabile di l'attività funzioni.
  2. Quì si sposta in tab "Prucessi", truvate a linea richiesta, cliccate nantu à elli cù RMB è selezziunate "Apertu l'ubicazione di conservazione di i file".
  3. Ùn fermate micca a cartella perchè allora avete bisognu di manipule l'applicazione issch.
  4. Ritornu à u Gestore di e attività, cliccate à dirittu destro in u prucessu è selezziunate "Complete u prucessu".
  5. Rapidamente, prima chì u prugramma ricifuga, rinominate u schedariu in u cartulare, dendu un nome arbitrariu.

Ora u prucessu ùn pò principià finchè ùn rinominate u schedariu di l'applicazione torna in issch.

Comu pudete vede, in a riparazione di l'errore cù u prucessu di carica di a CPU issch.exe Ùn ci hè nunda di difficiule, basta à scopre a causa di u prublema è piglià l'azione adatta. Ùn avete bisognu di cunniscenze è di abilità addizionali, ghjustu seguite e istruzioni è tuttu si pò fà.

Vede ancu: Ciò da fà se u processore carica u prucediment mscorsvw.exe, u sistema di prucessu, u prucedimentu wmiprvse.exe