Redivemu u menu di Start da Windows 7 à Windows 10


Quandu ghjunghje in i nostri computer di a decima versione di Windows, parechji eranu cuntenti chì u bottinu Start è u menu di inizio ritornavanu à u sistema. Hè vera, a gioia era incompleta, cume a so (menu) apparizione è a funzionalità eranu significativamente diversi da ciò chì aviamu amatu a travaglià cù u "sette". In questu articulu analizzeremo i modi di dà u menu di Start in Windows 10 una forma classica.

Menu classicu Start in Windows 10

Iniziamo cù u fattu chì l'utili standard per risolve u prublema ùn funzionanu micca. Benintesa, in a sezione "Personalizazione" Ci sò i settori chì disattivanu certi elementi, ma u risultatu ùn hè micca ciò chì avemu aspettatu.

Si pò guardà qualcosa di sì, cum'è illustratu in a screenshot sottu. Sente d'accordu, nantu à u classicu "sette" menu ùn hè micca cum'è.

Due prughjetti ci aiutanu à raggiungere u desideratu. Queste sò Classic Shell è StartisBack ++.

Metudu 1: Classic Shell

Questu prugramma hà una funzionalità abbastanza larga per personalizà l'apparenza di u menu di avvicinamentu è u pulsante "Avvia", puru essendu libaru. Ùn pudemu micca solamente cambià in l'interfaccia cunnisciuta, ma travaglia ancu cù alcuni di i so elementi.

Prima di installà u prugramma è configurà e impostazioni, creà un puntu di riparazione di u sistema per evitare prublemi.

Leggi ancu: Istruzioni per a creazione di un puntu di riparazione di Windows 10

  1. Andate à u situ ufficiale è scaricate a distribuzione. A pagina cuntene parechji links à pacchetti cù una situazione differente. Russu hè.

    Scaricate Classic Shell da u situ ufficiale

  2. Run u file scaricatu è cliccate "Prossimu".

  3. Pone un daw in fronte di l'elemento "Sò accettatu i termini di l'accordu di licenza" e cliccate torna "Prossimu".

  4. In a prossima finestra, pudete disattivà i componenti installati, lascendu sulu "Menu principiu classicu". Tuttavia, se vulete sperimentà cù altri elementi di a copertina, per esempio, "Esploratore", lasciate tuttu cum'è.

  5. Spingi "Install".

  6. Deselezionate a casella "A documentazione aperta" è cliccate "Fatti".

Cù l'installazione chì avemu finitu, ora pudete procedere à l'impostazione di i parametri.

  1. Cliccate nantu à u bottinu "Start"è dopu a finestra di configurazione di u prugramma si aprirà.

  2. Tab "Stile di menu di Start" sceglite una di e trè opzioni presentate. In stu casu, sò interessati "Windows 7".

  3. Tab "Impostazioni di base" permette di personalizà l'appuntamentu di i bottoni, i tasti, l'elementi di visualizazione, è u stili di menù. Ci hè un assai di opzioni, cusì pudete aduprà finemente quasi tuttu per soddisfà e vostre necessità.

  4. Andà à a scelta di l'apparenza di a copertura. Selezziunate u tippu in più in numeru Purtroppu, l'anteprima ùn hè micca quì, dunque avete agisce à casu Dopu, tutte e impostazioni ponu esse cambiate.

    In a sezione di i parametri, pudete sceglie a taglia di l'iconi è u tippu, includite a maghjina di u profilu di l'utente, di a cornice è di l'opacità.

  5. Ciò hè seguitu da a messa à u fine di l'elementi di visualizzazione. Stu blocu rimpiazza u strumentu standard presente in Windows 7.

  6. Quandu tutte e manipolazioni sò finute, cliccate Ok.

Avà quandu pressi u bottu "Start" vedemu un menu classicu.

Per ritornà à u menu "Start" "Diciuli", avete bisognu à cliccà nantu à u bottinu indicu nantu à u screenshot.

Se vulete personalizà l'aspettu è a funzionalità, cliccate solu in u bottinu di a direzzione nantu à u bottinu "Start" è andate à u puntu "Setup".

Pudete annullà tutte e cambiamenti è restituite u menù standard eliminendu u prugramma da u computer. Dopu una disinstallazione, un riaviu hè necessariu.

Ulteriori: Add o Remove Programs in Windows 10

Metudu 2: StartisBack ++

Ciò hè un altru prugramma da installà u menu classicu. "Start" in Windows 10. Si differisce da u precedente in quantu hè pagatu, cù un periodu di prova di 30 ghjorni. U costu hè bassu, circa 3 dollari. Ci hè ancu altre differenze chì discutemu prossimu.

Scaricate u prugramma da u situ ufficiale

  1. Andate à a pagina ufficiale è scaricate u prugramma.

  2. Fate un dopu clic per lanciare u schedariu. In a finestra di partenza, selezziunate a opzione d'installazione - solu per voi o per tutti l'utenti. In u secondu casu, avete bisognu di avè diritti di amministratore.

  3. Sceglite un locu per installà o lasciate u caminu per difettu è cliccate "Install".

  4. Dopu u riprendi automatica "Esploratore" in a finestra finale cliccate "Chiudi".

  5. Rinvià u PC.

Dopu, parlemu di e differenze da Classic Shell. Prima, avemu immediatamente avè un risultatu appena accettabile, chì si pò vede cun una semplice pressione di u pulsante. "Start".

Dopu, u blocu di l'impostazioni di stu prugramma hè più amichevole. Pudete aprà l'apice cù un clic destro nantu à u pulsante. "Start" e sceglie "Pruprietà". À propiu sì, tutti i voci di menu di cuntestu sò ancu salvati (Classic Shell "si mette" a so propria).

  • Tab "Menu iniziale" contiene e regolazioni per a visualizzazione è u comportamentu di l'elementi, cum'è in "sette".

  • Tab "Aspettu" Pudete cambià a copertina è u pulsu, regolate l'opacità di u pannellu, a dimensione di l'iconi è i soffici tra i dui, u culore è a trasparenza "Taskbar" è ancu abilità a visualizzazione di cartelle "Tutti i prugrammi" in a forma di un menù drop-down, cum'è in Win XP.

  • Sezione "Commutazione" ci permette di rimpiazzà altri menù di u cuntestu, di personalizà u comportamentu di a chjave di Windows è combinazioni cù u, abilità diverse opzioni di visualizzazione di un bottinu "Start".

  • Tab "Avanzate" contiene opzioni per escludere di carregà certi elementi di u menu standard, archivendu storia, accende e spegne l'animazione, è ancu a casella StartisBack ++ disattivante per l'utente attuale.

Dopu à fà i parametri, ùn vi scurdate di cliccà "Applicà".

Un altru puntu: u menù standard "dozzine" si apre da u pressu di la scelta di tastiera Win + CTRL o rotella di u mouse. A rimozione di u prugramma hè fatta in a manera abituale (veda sopra) cun rinnuvamentu automaticu di tutte e modifiche.

Conclusione

Oghje avemu amparatu dui modi per cambià u menù standard. "Start" Windows 10 classic usatu in u "Sette". Decisete per voi chì prugramma da aduprà. Classic Shell hè liberu, ma ùn sempre u travagliu stabilu. StartisBack ++ hà una licenza pagata, ma u risultatu ottenutu cù a so aiuta hè più attraente in termini d'aspettu è funzionalità.