A creazione di test in Microsoft Excel

In i travagli di pianificazione è di cuncepimentu, un rolu importante hè stimatu. Senza lu, ùn serà pussibule lancià alcun prugettu seriu. Poi spessu si ricurrà à stime di e spese in l'industria di edilizia. Benintesa, ùn hè micca faciule di fà un budget adattu, chì hè solu per i spicialisti. Ma sò costretti à ricusà à diversi software, spessu pagati, per fà questu impegni. Ma, s'è avete una copia di Excel installata in u vostru PC, allora hè abbastanza realistu di fà una stima di alta qualità in esse, senza acquistà un software costoso, focuatu. Vedemu cumu fà ciò in pratica.

Statu una stima elementare di spese

Stima di i costi hè un elencu cumpletu di tutte e spese afferite da un'organizzazione per l'implementazione di un progetto specifico o solo per un certo periodo di tempo dell'attività. Per i calculi, si applicanu indicatori regulatori speciali, chì, cum'è in generale, sò publicamente dispunibili. Avè a speranza di un specialista in a preparazione di stu documentu. Dighjà si deve ancu avvisu chì a stima hè fatta in u stadiu iniziale di u lancimentu di u prugettu. U pueta devia aghjunghje stu procedimentu in particulari seriu, chì hè, in realtà, a fondazione di u prugettu.

Spessu a stima hè spartita in dui parti principali: u costu di i materiali è u costu di u travagliu. À a fine di u documentu, sti dui tipi di spese sò riassunti è sò assoggettati à l'IVA, se a cumpagnia, chì hè un appaltatore, hè registrata cum'è contribuente.

Stage 1: Begin Compilation

Pruvemu à fà una stima semplice in pratica. Prima di cuminciare stu fattu, avete bisognu d'avè un travagliu tecnicu da u clientela, in cunsulazione di chì voi pianifichi, è ancu braccassi cun libri di riferimento cun indicatori standard. Invece di libri di riferimento, pudete ancu aduprà risorse in linea.

  1. Dunque, avè cuminciatu a stesioni di a stima più simile, prima di tuttu, facemu a so cap, cioè, u nomu di u documentu. Chiama "Stima di travagliu". Ùn pudemu micca centrà u nomu è ùn formatemu micca u nomu, ma semu fermu in cima di a pagina.
  2. Retirendu una linea, facemu u cornice di a tavula, chì sarà a parte principale di u documentu. Si dughjarà in sei colonne, chì cendemu i nomi "P / p number", "Nome", "Quantità", "Unità di misura", "Prezzo", "Amount". Ampliate i limiti di e cellule, se i nomi di colonne ùn ne tenenu micca. Selezziunate e cellule chì cuntenenu questi nomi, essendu in tab "Casa", cliccate nantu à situatu nantu à u nastru in u blocu di l'utili "Alignment" un bottinu "Align Center". Dopu cliccate nantu à l'icona "Bold"chì hè in blocco "Font", o semplicemente digià a scelta rapida Ctrl + B. Dunque, aghjunghiamu elementi di formattazione à i nomi di colonne per una mostra più visuale di vista.
  3. Allora contu bè i cunfini di a tavula. Per fà quessa, selezziunate a zona destinata di a gamma di tavule. Ùn pudete micca preoccupassi chì catturanu troppu, perchè dopu avemu da e fate ancu edizioni.

    Dopu à sti, essendu tutti nantu à u listinu tab "Casa", cliccate nantu à u triangulu à a destra di l'icona "Border"ponu in un blocu di strumentu "Font" nant'à u tape. Da u listinu in goccia, selezziunate l'opzione "Tutti i Borderi".

  4. Comu pudete vede, dopu à l'ultima azzione, l'intera gamma selezionata era spartita da i limiti.

Stage 2: Reding Section I

Dopu, procedemu à a compilazione di a prima sezione di a stima, in cui i costi di i consumabili sò situati durante a performance di u travagliu.

  1. In a prima fila di a tavula scrivemu u nome. "Sezione I: Costi Materiali". Stu nome ùn si basa in una cella unica, ma ùn avete micca bisognu di spinghja i limiti, perchè dopu avemu semplicemente rimuoverli, ma per ora ci andemu cum'è.
  2. A seguitu, compilate a tavula stessa stimi i nomi di materiali chì sò prugramati da aduprà per u prugettu. In questu casu, se i nomi ùn sò micca adattati à e cellule, allora li si spostanu. In a terza colonna inseriamo a quantità di materiale specificu chì hè necessariu per fà una determinata quantità di travagliu, in cunfurmia cù a normativa in vigore. Cchì specificu a so unità di misura. In a prossima colonna scrivemu u prezzu per unità. Colonna "Amount" ùn tocchi micca finchè ùn riempemu tutta a tavula cù i dati sopra cullati. In stu, i valori sò visualizati cù a formula. Inoltre, ùn tocchi micca a prima colonna cù a numerazione.
  3. Avà aghjunghemu i dati cù u numeru è unità di misura in u centru di e cellule. Selezziunate u intervallo in cui sò situati questi dati, è cliccate nantu à l'icona cunnisciuta nantu à u nastro "Align Center".
  4. Ulteriori, eseguemu numerazione di i posti entrati. In cella di colonna "P / p number", chì risponde à u primu nome di u materiale, inserite u numeru "1". Selezziunu l'elemento di u fogliu in cui hè statu inseritu u numeru datu è metti u puntatore à u so angulu inferiore dirittu. Hè trasformatu in un marcatore di riempimento. Tenite u bottinu sinu di u mouse è cullà giù ancu finu à l'ultima linea in cui si trova u nome di u materiale.
  5. Ma, cum'è si pò vede, e cellule ùn sò micca numerate in ordine, cum'è in tutti stanu u numeru "1". Per cambià questu, cliccate nantu à l'icona. "Opzioni di cumpleta"chì hè in fondu di u spaziu sceltu. A lista di opzioni si apre. Move u switch à a posizione "Fà".
  6. Comu pudete vede, dopu a numerazione di e linee hè stata messe in ordine.
  7. Dopu chì tutti i nomi di i materiali chì saranu richiesti per l'implementazione di u prugettu sò stati riuniti, procedemu à calcà a quantità di i costi per ognunu. Cume ùn hè micca difficiule di ghjunghje, u calculu rapprisenta a multiplicazione di a quantità da u prezzu per ogni postu separatamente.

    Piazzà u cursore in a cella di a colonna "Amount"chì risponde à u primu elementu da a lista di materiali in u tavulu. Avemu messu un segnu "=". Ulteriori in a stessa linea, cliccate nantu à l'elemento di fogliu in a colonna "Quantità". Comu pudete vede, e so coordinate sò immediatamente visualizati in a cella per visualizà u costu di i materiali. Dopu à chì, da a tastiera ponemu un segnu multiplicate (*). Ulteriori in a stessa linea cliccate nantu à l'elemento in a colonna "Prezzo".

    In u nostru casu, avemu avutu a formula chì seguita:

    = C6 * E6

    Ma in a vostra situazione particulare, ella pò avè altre coordinate.

  8. Per fà vede u risultatu di u calculu cliccate nantu à a chiavi Enter in a tastiera.
  9. Ma portamu u risultatu per solu una posizione. Benintesa, per analogia, pudete entrà e formule per e cellule rimanenti di a colonna "Amount", ma ci hè un modu più faciule è più veloce, cù l'aiutu di u segnu di riempimento, chì avemu dighjà citatu sopra. Mette u cursore in u angulu in dirittu inferiore di a cellula cù a formula è dopu cunvertitu à u piazzatore di riempimento, tenendu premutu u bottinu sinu di u mouse, trascinatela versu u cognomenu
  10. Comu pudete vede, u costi totali per ogni materiale individuale in u tavulu hè calculatu.
  11. Ora si calcula u costu finale di tutti i materiali cumpressi. Saltu a linea è fà una entrata in a prima cella di a linea successiva "Totale materiali".
  12. Dopu, tenendu u bottinu sinu di u mouse, selezziu a fascia in a colonna "Amount" da u primu nome di u materiale à a linea "Totale materiali" Inclusa. Esiste in a tabulazione "Casa" cliccate nantu à l'icona "Autosum"chì hè situatu nantu à u nastro in u blocu di strumentu U editing.
  13. Comu pudete vede, u calculu di u numeru totale di i spese per l'acquisto di tutti i materiali per l'esecuzione di travaglii produtti.
  14. Comu sapemu, e espressioni monetarie indite in rublu sò di solitu usate cù duie decimali post a virgula, per à significà micca rubli, ma dinò centesimi. In a nostra tavula, i valori di quantità monetarii sò rapprese solu cù numeri interi. Per risolve ciò, selezziunate tutti i valori numerichi di e colonne. "Prezzo" è "Amount", cum'è a linea di riegu. Fate un clicu cù u cliccu giuvule di a mouse in a selezzione. U menu contestuale si apre. Sceglite un articulu in essa "Formatà e cellule ...".
  15. A finestra di formattazione si principia. Move to tab "Numero". In u blocu di parametri "Formati di numeri" mette u switch in situ "Numeric". In u latu dirittu di a finestra in u campu "Numru decimale" esse esse numerate "2". S'ella ùn hè micca, allora inserisci u numeru desideratu. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK" in fondo à a finestra.
  16. Comu pudete vede, avà in tavola i valori di u prezzu è u costu sò esposu cù duie decimali.
  17. Dopu à ciò avemu da u travagliu un pocu nantu à l'apparenza di sta parte di a stima. Selezzi a linea in cui u situ hè situatu. "Sezione I: Costi Materiali". Situatu in la tabulazione "Casa"cliccate nantu à u bottinu "Unisci è mette in centro" in blocu "Alignment on tape". Dopu cliccate nantu à l'icona famosa "Bold" in blocu "Font".
  18. Dopu, ne andate à a linea "Totale materiali". Selezziunate u via finu à a fine di u tavulu è torna à cliccà nantu à u pulsante. "Bold".
  19. Puderemu ancu una volta a selezzione di e cellule di sta linea, ma sta volta ùn aghjunghemu micca l'elementu in u quali hè situata a quantità totale in a selezzione. Cliccate nantu à u triangulu à a destra di u bottinu nantu à u nastro "Unisci è mette in centro". Da u listinu in goccia di menu aghjunghje, selezziunate l'opzione "Unisci le cellule".
  20. Comu pudete vede, l'elementi di u zuccaru sò combinati. Questu travagliu cù a rùbbrica di u costu di i materiali pò esse cunsultatu cumplessu.

Lezione: Formatting Excel Tables

Stage 3: Reding Section II

Viremu à a sezione di cuncepimentu di e stime, chì riflette u costu di l'implementazione di u travagliu direttu.

  1. Saltu una linea è à l'iniziu di u prossimu scrivemu u nomu "Sezione II: costo di u travagliu".
  2. Nova riga in colonna "Nome" scrivite u tippu di travagliu. In a prossima colonna inseremu u volumu di u travagliu eseguitu, l'unità di misura è u prezzu di l'unità di u travagliu eseguita. Più spessu, l'unità di misura di i travagli di custruzzioni hè un metro quadratu, ma certi volte sò eccezioni. Sò, dunque, riempemu a tavula, rendendu tutti i procedimenti chì l'appaltatore hà pussutu.
  3. Dopu à ciò, facemu numerazione, contà a quantità per ogni articulu, calculu u totalu è eseguite u formattuò cum'è noi per a prima sezione. Cusì in più ùn smittemu micca nantu à i task spicificati.

Stage 4: Calculate Total Cost

In a prossima tappa, avemu calcu i costi totali, chì includenu u costu di i materiali è u travagliu di i travagliadori.

  1. Saltu a linea dopu à l'ultima entrata è scrivemu in a prima cella "Prughjettu totale".
  2. Dopu, selezziunu in sta linea una cella in a colonna "Amount". Ùn hè micca difficiule da induvà chì a quantità totale di u prughjettu serà calcutu aghjunghendu i valori "Totale materiali" è "Totu di u costu di u travagliu". Allora, in a cellula selezionata metti u segnu "="è poi cliccate nantu à l'elemento di foglio chì cuntene u valore "Totale materiali". Poi installate u segnu da a tastiera "+". Dopu, cliccate nantu à a cella "Totu di u costu di u travagliu". Avemu una formula di stu tipu:

    = F15 + F26

    Ma, naturalmente, per ogni casu specificu, e coordinate in sta formula avè a so forma.

  3. Per visualizà u costi totali per un fogliu, cliccate nantu à Enter.
  4. Se u cundizianu sia un pagatore di a tassazione valore aghju, allora aghjuntu duie linee in più à l'infinitu: "VAT" è "Totu per u prugettu cum'è l'IVA".
  5. Comu sapete, a quantità di l'IVA in Russia hè u 18% di a basa d'imposta. In u nostru casu, a base fiscale hè a quantità chì hè scritta in a linea "Prughjettu totale". Dunque, avemu bisognu à multiplicà stu valore di 18% o 0,18. Avemu messu in a cellula, chì si trova à a intersezione di a linea "VAT" e colonna "Amount" firma "=". Dopu, cliccate nantu à a cella cù u valore "Prughjettu totale". Da a tastiera scrivemu l'espressione "*0,18". In u nostru casu, avemu a formula chì:

    = F28 * 0.18

    Cliccate nantu à u bottinu Enter di cuntà u risultatu.

  6. Dopu à ciò avemu bisognu di calculà u costi totali di u travagliu, inclusu l'IVA. Ci sò parechje opzioni per calcularu stu valore, ma in u nostru casu, u modu più faciule hè di semplicemente aghjunghje u costu tutale di u travagliu senza IVA, cù a quantità di l'IVA.

    Dunque in linea "Totu per u prugettu cum'è l'IVA" in a colonna "Amount" aghjunghje indirizzi di cellule "Prughjettu totale" è "VAT" cusì cum'è calculu u costu di i materiali è u travagliu. Per e nostre valutazioni, avemu a formula chì:

    = F28 + F29

    Pressu u pulsante ENTER. Come si vede, avemu ricevutu un valore chì indica chì i costi totali di l'implementazione di u prugettu da l'appaltatore, inclusu l'IVA, saranu 56533,80 rubli.

  7. Cchì faremu furmatu di tre linee totali. Selezziuneli completamente è cliccate nantu à l'icona. "Bold" in a tabulazione "Casa".
  8. Dopu à quessa, affinchè i tutali si distinguenu trà altre estimazioni, pudete aumentà u font. Senza rimuovere a selezzione in a tab "Casa", cliccate nantu à u triangulu à a destra di u campu "Font size"chì hè situatu nantu à u nastro in u blocu di strumentu "Font". Da u listinu in goccia, selezziunate a taglia di u font chì hè più grande di quellu attuale.
  9. Allora selezziunate tutte e righe fino à a colonna. "Amount". Esiste in a tabulazione "Casa" cliccate nantu à u triangulu à a destra di u bottinu "Unisci è mette in centro". Selezziunate a scelta in u listinu "Unisci da fila".

Lezione: formula di Excel per l'IVA

Fase 5: finisce a stima

Ora, per cunsiderà u prughjettu di a stima, avemu solu à fà qualchi tocchi cosmetichi.

  1. Prima di tutti, rimuete e righe in più in a nostra tavula. Selezziunu a portata di e cellule in più. Vai à la tabulazione "Casa"sì un altru hè oghje aperto. In u blocu di l'utili U editing cliccate nant'à u nastro nantu à l'icona "Cancella"chì hà l'apparenza di una gomma. In a lista chì si apre, selezziunà a posizione "Clear Formats".
  2. Comu pudete vede, dopu à sta azzione tutte e linee in più sò stati eliminati.
  3. Ora ritornu à a prima cosa chì hà fattu quandu hà fattu a stima - à u nomu. Selezziunu u segmentu di linea in cui u situ hè situatu, a lunghezza hè uguale à a larghezza di u tavulu. Cliccate nantu à a chjave famosa. "Unisci è mette in centro".
  4. Poi, senza caccià a selezzione da u spaziu, cliccate nantu à l'icona "Bold".
  5. Avemu finitu a formattazione di u nomu di stima cliccendu nantu à u campu di dimensione fontu, è seleziona un valore quì più grande di quellu chì hà stabilitu prima per a gamma finale.

Dopu à quì, a stima di i costi in Excel pò esse considerata cumpleta.

Avemu cunsideratu un esempiu di elaborà a stima più simplici in Excel. Cumu si pudete vede, stu prucessori di tavulu hà in u so arsenale tutti l'utili per affranchjare perfettamente sta missione. Inoltre, se hè necessariu, in stu prugrammu hè pussibule di fà stime molto più cumplette.