U travagliu cù una grande quantità di dati pò diventà un travagliu dura veru, se ùn ci sò micca programmi speciali. Cù a so aiuta, pudete ordinà convenientemente i numeri in righe è colonne, fate i calcoli automatici, faci vari inserimenti è assai di più.
Microsoft Excel hè u prugramma più diffuso per strutturà grandi quantità di dati. Ci contiene tutte e funzioni necessarie chì sò necessarie per tale travagliu. In e mani corrette, Excel pò fà a maggior parte di u travagliu invece di l'utente. Fighjà una veduta rapida in e funzioni principali di u prugramma.
A creazione di tabelle
Questu hè a funzione più impurtante cù a quale tutti i travagli in Excel principianu. Grazie à una varietà di strumenti, ogni utilizatore puderà creà una tavula conforme à e so preferenze o per un mudellu datu. E colonne è righe sò allargate à a dimensione desiderata cù u mouse. I lindati ponu esse fatti di ogni larghezza.
A causa di distinzioni di culore, u travagliu cù u prugramma diventa più faciule. Tuttu hè chiaramente distribuitu è ùn si fonda micca in una sola massa grigia.
In u prucessu, e colonne è righe pò esse eliminati o aghjuntu. Pudete ancu fà operazioni standard (tagliata, copia, incolla).
Proprietà cellule
Le Celle in Excel sò chjamate l'intersezione di una riga è di una colonna.
Quandu si compilanu tabule, accade sempre chì certi valori sò numerici, altre monetarie, terze date, etc. In stu casu, a cellula hè assignatu à un furmatu specificu. Se l'azione hà bisognu à esse attribuita à tutte e cella di una colonna o riga, allora a formattazione si applica à a zona specifica.
Formatta di u tavulu
Sta funzione s'applica a tutte e cellule, cioè à a tavula stessa. U prugramma hà una biblioteca integrata di mudelli, ciò chì permette di risparmià u tempu di design d'aspettu.
Formule
E formule sò espressioni chì eseguenu certi calcoli. Se entri u so principiu in a cella, allora tutte e opzioni pussibule saranu visualizzate in l'elenco a cumulazione, perciò ùn hè micca necessariu memorizzarli.
Aduprendu queste formule, pudete fà numerosi calcoli nantu à e colonne, righe o in qualunque ordine. Tuttu quessa hè configuratu da l'utente per una attività specifica.
Inserite l'oggetti
Strumenti integrati permettenu di fà inserti di diversi oggetti. Pò esse altre tabelle, grafici, foto, file da Internet, immagini da a cammara di u computer, i link, i grafici è di più.
Revisione
In Excel, cum'è in altri prugrammi di Microsoft Office, un traduttore è libri di riferimento incorporati sò inclusi in e lingue chì sò configurate. Pudete ancu accende u correttore di spell.
Note
Pudete aghjunghje note à ogni area di a tavula. Si tratta di notizie speciali in a quali furanu inserite l'infurmazioni di travagliu nantu à u cuntenutu. Una nota pò esse lasciata attiva o nascosta, in quellu casu, cumparisce quandu tu survolvi a cellula cù u mouse.
A personalizazione di l'aspettu
Ogni utente pò personalizà a visualizzazione di pagine è finestre à a so discrezione. L'interu campu di travagliu pò esse dismarked o rotto da linee punteggiate per e pagine. Questu hè necessariu affinchì l'infurmazioni si puderanu inserisce nant'à u fogliu stampatu.
S'ellu ùn hè micca conveniente per qualchissia d'usu a rete, pò esse spente.
Un altru prugrammu ti permette di travaglià cù un prugramma in diversi windows, hè spicile bè cù una grande quantità di informazioni. Queste finestre ponu esse piazzate arbitrariu o ordinate in una sequenza specifica.
Un attrezzu praticu hè a scala. Cun duie, pudete aumentà o diminuisce a visibilità di a zona di travagliu.
Primi
Scorrendu una tavula di più pagine, si pò observà chì i nomi di colonne ùn svaniscenu, chì hè molto pratticu. L'utente ùn deve micca torna à l'iniziu di a tavula ogni volta per scopre u nome di a colonna.
Avemu amparatu solu e caratteristiche principali di u prugramma. Ogni tab à avè assai strumenti diversi, ciascuna chì svolge a so propria funzione supplementare. Ma in un articulu hè abbastanza difficiule di cuntene tuttu.
Vantaghji di u prugramma
Inconvenienti di u prugramma
Scaricare Excel Test
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: