Installazione di un router Zyxel Keenetic per Beeline

Zyxel Keenetic GIGA Wi-Fi router

In stu manualu, pruvaraghju di descrivini in dettaglio u prucedimentu di a configurazione di router Wi-Fi di a linea Zyxel Keenetic per travaglià cun Internet in casa da Beeline. A configurazione di router Keenetic Lite, Giga è 4G per stu fornitore hè fatta in listessu modu, perciò, indipende quale mudellu di router abbiate, questa guida deve esse utile.

Preparazione per a configurazione è a cunnessione di u router

Prima di cuminciare à configurà u vostru router senza fili, vi prupone di:

Impostazioni LAN prima di configurà u router

  • In Windows 7 è Windows 8, andate à "Pannello di cuntrollu" - "Rete è Spartimentu", selezziunate "Cambia e regolazione dell'adattatore" a sinistra, cliccate puru nant'à l'icona di cunnessione di rete locale è cliccate nantu à l'elemento "menu" di u contesto "Proprietà". In l'elenco di i componenti di rete, selezziunate "Protocollo Internet versione 4" è, dinò, cliccate e proprietà. Assicuratevi chì i parametri sò impostati: "Obete un indirizzu IP automaticamente" è "Ottenite l'indirizzu di u server DNS automaticamente". S'ellu ùn hè micca u casu, selezziunate e caselle in consegna è salvate e selezzioni. In Windows XP, u listinu deve esse fattu in u "Pannello di controllo" - "Connessioni di Rete"
  • Se avete pruvatu di configurà stu router, ma senza successu, o purtatu da un altru appartamentu, o l'aghju cumpagnatu usatu, vi prupone di ripresentà i cunfigurazioni à l'impostazioni di a fabbrica - basta à tene e tene u bottu RESET sulla schiena per 10-15 secondi versu u latu (u router deve esse collegatu), allora rilassi u bottu è aspettate un minutu o dui.

A cunnessione di u router Zyxel Keenetic per una ulteriore configurazione hè u seguitu:

  1. Connettu u cavallu Beeline Provider à u portu firmatu da WAN
  2. Connettu unu di i porti LAN in u router cù u cavu furnitu à u connettore di a scheda di rete d'ordinatore
  3. Inserite u router in a prugna

Nota importante: da quì u puntu, a cunnessione di Beeline nantu à u computer, s'ella ne hè, deve esse disattivata. Hè Da ora in poi, u router in sè stallà, è micca un computer. Averite questu cum'è questo è ùn accende micca Beeline nantu à u vostru computer - troppu spessu prublemi cù a configurazione di un router Wi-Fi si presentanu per l'utenti per questu per quessa ragione.

Configurazione di a cunnessione L2TP per Beeline

Lanciate qualsiasi browser Internet cun un router collegatu è inserisci in a barra di indirizzu: 192.168.1.1, à a richiesta di login è password, inserisci i dati standard per i router Zyxel Keenetic: login - admin; a password hè 1234. Dopu avè inseritu questi dati, vi truverete nantu à a principale pagina di configurazione di Zyxel Keenetic.

Configurazione di cunnessione Beeline

A sinistra, in a sezione "Internet", selezziunate a vocazione "Autorizazione", induve avete specificatu i dati seguenti:

  • Protocollo di Accessu à Internet - L2TP
  • Indirizzu di u servitore: tp.internet.beeline.ru
  • Username e password - username e password dati Beeline
  • I paràmetri rimanenti ponu esse lasciati invariati.
  • Cliccate "Applica"

Dopu tutte queste azioni, u router deve sicuramente stabilisce una cunnessione Internet è, se ùn avete dimenticatu u mio cunsigliu per tene a cunnessione in u computer quandu si hè rotto, pudete dighjà verificare se e pagine si aprenu in una scheda separata di navigatore. U passu successivu hè di fà una rete Wi-Fi.

Configurazione di una rete senza filu, impostazione di una password per Wi-Fi

Per uttene cunfusivamente a rete senza fili distribuita da Zyxel Keenetic, si consiglia di piazzà u nomu di u Punto d'accessu Wi-Fi (SSID) è a parola per questa rete in modo chì i vicini ùn usanu micca u vostru Internet per liberu, riducendu in tal modo a velocità di u vostru accesso .

In u menù di configurazione Zyxel Keenetic in a reta "Rete Wi-Fi", selezziunate a vocazione "Connessione" è specificate u nome desideratu di a rete senza filu, cù caratteri latini. Da stu nomu, pudete distinguere a vostra rete da tutti l'altri chì ponu "vede" vari dispositivi wireless.

Salvate e impostazioni è andate in l'elemento "Sicurezza", quì vi propunemu i seguenti parametri di sicurezza di rete wireless:

  • Autenticazione - WPA-PSK / WPA2-PSK
  • I parametri rimanenti ùn sò micca cambiati.
  • Password - nessuna, micca u 8 caratteri latini è numeri

Impostà una password per Wi-Fi

Salvà e impostazioni.

Hè tuttu, se tutte e azzioni sò state eseguite in modo currettu, ora pudete cunnesse à un punto di accesso Wi-Fi da un laptop, smartphone o tablet è aduprà convenientamente l'internet da ovunque in un appartamento o ufficiu.

Se, per qualchì u mo motu, dopu à e impostazioni chì avete fattu, ùn ci hè accesso à Internet, prova à ghjunghje l'articulu nantu à i prublemi tipichi è l'errori in a configurazione di un router Wi-Fi cù stu link.