Eliminiamo a linea in u documentu Microsoft Word

Per rimuovere una linea in un documentu di MS Word hè una attività semplice. Tuttavia, prima di passà à a so soluzione, si deve capisce ciò chì sta linea è da chì hè venuta, o piuttostu, cumu hè statu aghjuntu. In ogni casu, tutti sò aduprate, è quì sottu vi diremu ciò da fà.

Lezione: Cumu trà una linea in u Verbu

Rimuete a linea disegnata

Sì a linea in u documentu chì si lavora cun hè tracciata cù u strumentu "Figurine" (tab "Inserisci"), dispunibule in MS Word, hè assai faciule da rimuovere.

1. Cliccate nantu à una linea per selezionarla.

2. Un tabulazione si aprirà. “Format”in chì pudete cambià questa linea. Ma per caccià, basta cliccare "CANCTA" in a tastiera.

3. A linia sparirà.

Nota: A linea aghjunta cù l'utellu "Figurine" pò avè un aspettu diversu. L'istruzzioni sopra riportate aiutanu a rimuovere a doppia linea punteggiata in Word, è ancu ogni altra linea, presentata in unu di i stili integrati di u prugramma.

Se a linea in u vostru documentu ùn hè micca evidenziata dopu cliccatu nantu à stu, significa chì hè stata aghjunta in un modu diversu, è per sguillà vi duverete aduprà un metodo differente.

Rimuete a linea inserita

Forse a linea in u documentu hè stata aghjunta in un altra manera, cioè, copiata da qualchì parte, è poi inserita. In questu casu, vi deve fà i seguenti passi:

1. Usendu u mouse, selezziunate e righe prima e dopu a linea per chì a linea sia selezionata.

2. Fate un clic nantu à u pulsante "CANCTA".

3. A linia sarà cancellata.

Se questu metudu ùn hà aiutatu micca, prova à scrive qualchi caratteri in e righe prima e dopu a linea, è selezziunali insieme à a linea. Cliccate "CANCTA". Se a linea ùn scumisse, aduprà unu di i metodi chì seguite.

Rimuete a linea creata cù u strumentu. "Borders"

Accade dinò chì a linea in u documentu sia presentata cù una di l'utelli in a sezione "Borders". In stu casu, pudete rimuovere a linea orizzontale in Word aduprendu unu di i metodi chì seguite:

1. Aprite u menu di i tasti. "Border"situatu in la tabulazione "Casa"in un gruppu "Paragrafo".

2. Sceglite l'elemento "Senza Border".

3. A linia sparirà.

Se questu ùn hà micca aiutatu, u più probabile a linea hè stata aghjunta à u documentu chì utilizza u listessu strumento. "Borders" micca cum'è unu di i fronti orizzontali (verticali), ma cù l'aiutu di u paragrafo "Linia orizzontale".

Nota: A linea aghjustata cume unu di u luntanu si guarda visualmente un pocu più grassa di a linea aghjunta cù u strumentu. "Linia orizzontale".

1. Sceglite una linea orizzontale cliccendu nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.

2. Fate un clic nantu à u pulsante "CANCTA".

3. A linia sarà cancellata.

Rimuete a linea aghjustata cume una cornice.

Pudete aghjunghje una linea à u documentu aduprendu i cornici integrati dispunibili in u prugramma. Iè, una cornice in Word pò esse micca solu in forma di un rettangulu chì inquadrarà una foglietta o un fragmentu di testu, ma dinò in forma di una linea orizzontale situata in unu di i bordi di u fogliu / testo.

Lezioni:
Cumu fà un quadru in a Parola
Cumu scappare a cornice

1. Sceglite a linea cù u mouse (visu sà a zona supra di essa o sottu hè evidenziata, dipende da a parte di a pagina chì sta linea).

2. Ampliate u menu di u bottinu "Border" (gruppo "Paragrafo"tab "Casa") è selezziunate l'elemento "Borders and Fill".

3. In a tabulazione "Border" a finestra di dialogu aperta in a sezione "Tipu" selezziunate "No" è cliccate "OK".

4. A linia sarà cancellata.

Rimuete a linea creata da u furmatu o da i caratteri auto-rimpiazzi

A linea orizzontale aghjunta à Word da a formattazione o a scambiazione autumatica sbagliata dopu à tri battute “-”, “_” o “=” è poi premendu a tasca "ENTER" impossibile distinguere. Per rimuoverli, seguite sti passi:

Lezione: Correzione automatica in Word

1. Passate in avanti nantu à sta linea, affinchì à u principiu (à a sinistra) apparisci u simbulu "Opzioni di autocorrimentu".

2. Ampliate u menu di u bottinu "Borders"chì hè in un gruppu "Paragrafo"tab "Casa".

3. Selezzi un item "Senza Border".

4. A linea orizzontale sarà cancellata.

Eliminiamo a linea in u tavulu

Se a vostra missione hè di rimuovere una linea in una tavula in Word, ghjustu bisognu di fondu righe, colonne o celle. Avemu dighjà scrittu nantu à questu seconda: pudemu cunnessu colonne o righe in un modu, chì noi descrivemu in più in dettu quì sottu.

Lezioni:
Cumu fà una tavula in Word
Cume unisce e cellule in una tavula
Cume aghjunghje una riga à una tavula

1. Aduprendu u mouse, selezziunate dui cellule adiacenti (in una riga o una colonna) in a riga, a linea in cui vulete cancellà.

2. Fate un clic u cliccavu nantu à u mouse u selezziunà "Fusione di cellule".

3. Ripetite l'azione per tutte e celle successive vicine di a riga o colonna, a linea in cui vulete cancellà.

Nota: Se a vostra missione hè di rimuovere una linea orizzontale, avete bisognu di selezziunate una coppia di cellule adiacenti in a colonna, ma se vulete sbarazzarsi di a linea verticale, avete bisognu di selezziunate una coppia di cellule in una riga. A stessa linea chì avete intenzione di cancellà sarà situata trà e cellule scelte.

4. A linea di u tabellu serà cancellata.

Hè tuttu, avete sapete avà tutti i metudi esistenti chì pudete sguassà una riga in Word, senza riguardu à u cumunamentu in u documentu. Vi auguremu successu è solu risultati positivi in ​​studiu in più di e caratteristiche è funzioni di stu prugramu avanzatu è utile.