Cume cun configurà l'infurmazione in VLC Media Player

Un di i criteri più impurtanti chì caratterizeghja un sistema informaticu hè a so prestazione. Vedemu chì cum'è di fà cresce questu benchmark di basa di un desktop o un laptop in Windows 7.

Vede ancu:
Aghjunghje a performance di l'ordinatore
U miglioramentu di e prestazioni di PC in Windows 10

Aumenta a produttività

Prima di procedemu à a quistione di cume di migliorà a prestazione, vedemu ciò chì hè è ciò chì, in realtà, avemu da migliorà. In Windows 7 ci hè un tale indicatore di sistema cum'è "Indice di performance". Hè basatu nantu à a valutazione di nodi PC individuali: processore, RAM, grafica, grafica per ghjochi è discu duru. L'indice globale hè stabilitu à u ligame di più ughjettu. Ma per un certu numaru di motivi, sta valutazione ùn pò esse chjamata senza ambiguità, è parechji sperti li trattanu abbastanza criticu.

Indubbiamente, a potenza di i cumpunenti di sopra affetta direttamente a prestazione di un PC, cioè a quantità di processi chì un computer pò processà per unità di tempu. Dopu, guarderemo modi per aumentà u ritornu nantu à questi componenti per aumentà a velocità di l'OS in generale.

Lezione:
Indice di Performance in Windows 7
Valutazione di performance in Windows 7

Metudu 1: Migliorate e prestazioni di u discu duru

Un di i fattori impurtanti per migliorà e prestazioni di u sistema operativu hè l'ottimisazione di u discu duru. Parechji utilizatori piglianu una attenzione à questu fattore, considerendu chì per e prestazioni di Windows, prima di tuttu, a quantità di RAM è a potenza di u processore sò impurtanti. Ma vanu, perchè un discu rigidu lento rallenta u computer cumunu, ancu chì àutri componenti di l'OS s'accessanu costantemente à prutestà i schedari è altri oggetti situati nantu à sti.

Prima di tutti, pudete pulì u discu duru da spazzatura è di lìculi inutili, ciò chì accelera u so travagliu. Questu pò esse fattu sia cù u sistema, sia cù l'aiutu di prugrammi specializati di terze parti, cum'è, per esempio, CCleaner.

Lezione:
Pulisce u discu duru trash in Windows 7
Pulisce u PC da l'ordine usando u prugramma CCleaner

Aumenta a velocità di u HDD, è di qui a prestazione di u sistema cumunu, aiuta l'operazione di deframmentazione di u discu dur. Si pò fà cun u sistema di utilità speciale o prugrammi di terze parti per a deframmentazione.

  1. Per fà u serviziu di u sistema, cliccate "Start" è andate à "Tutti i prugrammi".
  2. Dopu, aprite u cartulare "Standard".
  3. Allora andate in u cartulare "Servizio".
  4. In a lista di utilità, truvà l'oggiu. "Disk Defragmenter" è attivate l'uttrenu in u casu cliccendu nant'à.
  5. In a finestra chì si apre, bisognu à sceglie u nome di a sezione è cliccate "Disk Defragmenter".
  6. A procedura di deframmentazione sarà lanciata, dopu chì Windows deve cuminciare à travaglià più veloce.

Lezione: Defragmenting un discu dur in Windows 7

In più, a velocità di u HDD pò esse migliorata da rende bè configuratu in "Manager di dispositivi".

  1. Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Andate in a sezione "Sistema è Sicurezza".
  3. In blocu "Sistema" cliccate nantu à l'etichetta "Manager di dispositivi".
  4. In l'interfaccia aperta "Manager di dispositivi" cliccate nantu à l'elemento "Dispositivi di discu".
  5. A lista di i dischi rigidi fisici collegati à u PC s'avverrà. Questu pò esse un o più dispositivi. Fate un dopu cliccate nantu à u pulsante sinistro di u mousePittura) cù u nomu di unu di elli.
  6. A finestra di e pruprietà di u Winchester si apre. Move a sezione "Politica".
  7. Questa hè a politica di prestazione. L'unità di u discu duru di diversi cumpunenti pò avè diversi elementi in sta sezione. Ma, si basa di una logica generale, cerca a situazione, chì deve cuntribuisce à un aumento di velocità. Per esempiu "Permette a cache" o "Prestazioni ottimali ". Dopu avè marcatu questu articulu, cliccate "OK" in a finestra attuale.

Lezione: Accelerendu u discu dur

Metudu 2: Aumenta a quantità di RAM

Pudete ancu aumentà e prestazioni di u sistema aumentendu a dimensione di RAM. U metudu più elementare è altrò efficace per ghjunghje tale risultatu hè di acquistà una barra RAM addizionale o più voluminosa. Ma disgraziatamente, questu ùn hè micca sempre pussibile sia per motivi finanziarii è tecnichi, chì 32 viti di Windows 7 supporta una dimensione di memoria di ùn più di 4 GB. Ma ci hè una opportunità di bypassà sta restrizione.

Per aumentà a quantità di RAM senza cambià a configurazione hardware, un file di pagingazione hè creatu nantu à u discu rigiu, chì forma a cosiddetta memoria virtuale. Cù a mancanza di risorse RAM, u sistema accede à questu area selezionata nantu à u discu dur. Allora, per aumentà a prestazione di PC, hè necessariu abilità u schedariu specificatu, s'ellu hè disattivatu.

  1. Cliccate "Start"è poi cliccate à diretta nantu à l'oggetto "Computer". In u menu chì si apre, selezziunu "Pruprietà".
  2. A finestra di proprietà di l'OS s'impegna. A parte sinistra, cliccate "Opzioni avanzate ...".
  3. In u casu aperto cliccate nantu à u bottinu. "Opzioni ..." in blocu "Prestazione".
  4. A finestra di i parametri di velocità si aprirà. Dopu andate à a sezione "Avanzate".
  5. In blocu "Memoria Virtuale" cliccate u pulsante "Cambia ...".
  6. A finestra di gestione di a memoria virtuale si apre. In a so parte superiore, pudete piazzare un tick à u parametru "Scegli automaticamente ..." è u sistema hà da sceglie e impostazioni per u schedariu di paging.

    Ma ti cunsiglii di setà i parametri manualmente. Per fà quessa, prima di tutto, deselezziunate a casella "Scegli automaticamente ..."s'ellu hè installatu quì. Dopu, in a finestra di selezione di partizioni, selezziunate u discu logicu induve volete situà u schedariu di paging. Sottu, spostate u passatu à a posizione "Specify Size". Dopu à stu campu "Misura originale" è "Dimensione massima" diventa attivu. Mette dà u listessu valore di a quantità desiderata di memoria virtuale in megabyte. Dopu cliccate nantu à u bottinu "Set" è "OK".

  7. Pè per fà chì e regolazioni entrate u vigore, avete bisognu di rializà u computer.

Devi esse ricordatu chì un troppu largu di pagine ùn deve esse creatu. Prima, si perde u vostru spaziu di travagliu, chì pudete aduprà per salvà i file. Dopu, a velocità di l'accessu à u discu duru hè assai più lente di a RAM hardware. Dunque, cume a memoria virtuale hè aumentata, hè pussibule di trattà un quantità di processi più grande simultaneamente, ma a velocità diminuisce, chì influenza negativamente e prestazioni di u sistema cum'è u tuttu. Si crede chì a dimensione ottimale hè un valore di una volta è mezza a quantità di a RAM hardware di u PC. È cunsigliatu di settà u volumu di u schedariu di pagingaghju precisamente basatu in stu calculu. Se l'avete dighjà installatu, ti cunsiglii di cambià a so dimensione à u optimu.

Lezione: Modificà a dimensione di u schedariu di paginazione in Windows 7

Metudu 3: Disattivà gli effetti grafici

Ùn hè micca un secretu chì l'effetti grafichi cunsultanu una parte significativa di a putenza di una scheda video è di un prucessore è aduprà una quantità notevole di RAM. Per liberà e risorse di st'uni oggetti per fà altre attività è di vece aumentà a velocità di u sistema cum'è u generu, pudete disattivà qualchi effetti visivi.

  1. Per fà u compitu specificatu, aprite i parametri di sistema supplementari di nuovo è andate in a finestra di parametri di velocità in listessa manera cum'è descritta in u metudu precedente. In a sezione "Effetti Visivi" mette u switch in situ "Fornite e prestazione megliu". Dopu à chì cliccate "Applicà" è "OK".

    Ma se ùn vulete micca spegnere tutti i effetti, ma solu uni di sti, allora movite u passatu à "Effetti speciali" e deselezziunate l'elementi chì volete disattivà. Poi basta à pressà "Applicà" è "OK".

  2. Dopu à quessa, tuttu o alcuni di l'effetti visivi in ​​cunfurmazzioni di l'opzione seleziona saranu disabilitati, è e risorse di i vari elementi di u sistema, in primis plasmazioni di schede video, saranu rilette per altre attività.

Inoltre, pudete ottimizà u cunsumu di e risorse nantu à a carta cù u pannellu di cuntrollu di video. L'algoritimu per impiantà i parametri necessarii differisce dipende da u fabbricante è di u mudellu di a scheda video, ma a linea di fondu hè di sceglie prestazione trà prestazione è qualità o almenu per stabilisce u megliu equilibriu per voi tra sti dui criteri.

U miglioramentu di e prestazioni di a scheda video vene ancu aiutata da l'aggiornamentu tempuatu di i so driver è da l'installazione di software particulare pensatu per ottimizzà e prestazioni di a scheda video.

Lezione: Accelerazione di Cartulina video

Metudu 4: Disattivà l'applicazioni di autucunione in autucunumia

Spessu, quandu si installa un prugramma, sò scritte in autorunu, perchè da u serviziu di risorse per tutta a sessione di travagliu ùn hè micca solu u rallentamentu di a carica di u sistema. Ma nant'à u tempu, l'utente ùn hà micca sempre bisognu di u travagliu di sti applicazioni, cioè, spessu consumanu risorse di sistema operativo à discrezione. In stu casu, avete bisognu di rimuovere tali elementi da u startup.

  1. Dializza una cumbinazione Win + R. In a finestra aperta entra:

    msconfig

    Aghjunghje un clic nantu à u pulsante. "OK".

  2. A finestra di modifica di a configurazione di u sistema apre. Move a sezione "Startup".
  3. A sezione di avvio si aprirà. L'azione ulteriore dipende se si vole disattivà u lance automatu di tutti l'elementi o solu uni pochi. U primu corso di azzione hà un effetu maghjaru, ma bisognu dì chì ci sò i prugrammi chì, per risolve i vostri travagli particolari, hè preferibile lascià in autorunione. Allora quì a decisione hè a toia.
  4. In u primu casu, cliccate solu nantu à u bottinu. "Disable all". Dopu à ciò, i marchi di spuntamentu davanti à tutti l'elementi di a lista saranu rimossi, poi cliccate "Applicà" è "OK".

    In u secondu casu, deselezziunate e caselle di fianco à e voci chì andate andà da rimuovere da l'autolad, ma ùn tocchite micca e marcate di fronte à i nomi di i prugrammi lasciati in a autorunata. Poi, cum'è in l'ora precedente, cliccate "Applicà" è "OK".

  5. Dopu, avemu una finestra di dialogo aperta, in cui vi sarà dumandatu di rializà u PC. Chiù tutti i prugrammi attivi è cliccate Reboot.
  6. Dopu avendu riavutu, l'applicazioni selezionate saranu rimossi da l'iniziu, ciò libererà risorse di sistema è aumenterà a so velocità.

Lezione: Disattivà l'applicazioni di autucunione in Windows 7

Metudu 5: Disattivà i servizii

A carica nantu à u sistema hè dinò effettuata da vari servizii in esecuzione. In listessu tempu, micca tutte sò necessarie per l'usu, è l'azzioni di certi oggetti anu ancu cunsequenze più negativi ch'è quelle positive. Hè cunsigliatu di disattivà tali elementi per migliorà a prestazione di u PC. U principiu di disattivazione hè circa u listessu cum'è u principiu di caccià i prugrammi da autolad. Ma ci hè un avvertenza impurtante: avete bisognu di esse più attenti à disattivà i servizii, postu chì a disattivazione di un elementu impurtante pò purtà à un funziunamentu di sistema sbucatu.

  1. Cliccate "Start" vai à "Pannello di cuntrollu".
  2. Dopu, andate à "Sistema è Sicurezza".
  3. Cliccate "Amministrazione".
  4. In a lista chì si apre, sceglite "Servizi".
  5. Apre Manager di serviziu. Selezziunu u serviziu chì volete disattivà, è dopu in a parte sinistra di a finestra, cliccate "Stop".
  6. A pratica di disattivazione sarà fatta.
  7. Dopu à chì dopu cliccate Pittura cù u nomu di u listessu serviziu.
  8. A finestra di pruprietà di u serviziu si apre. Elencu di sìgliu Tipu Startup sceglite una posizione "Disabled". Poi premete i pulsanti. "Applicà" è "OK".
  9. Ritornu à a finestra principale "Dispatcher"è u serviziu stessu hè disattivatu. Questu hè indicatu per a mancanza di status. "Works" in a colonna "Condition" oppositu l'elemento disabilitatu, è u status "Disabled" in a colonna Tipu Startup.

Dopu avè fattu queste manipolazioni per disattivà tutti i servizii inutili, a velocità di u sistema deve aumentà da a liberazione di risorse. Ma, ripetemu, abbiate moltu attenzione nantu à u serviziu chì stai spegnendu. Prima di fà a procedura, leghje u nostru materiale separatu, chì descrive chì servizii ponu esse discuplicati senza conseguenze negativi significativi per u sistema operativo.

Lezione: Disattivà i servizii indispusiti in Windows 7

Metru 6: Pulizia di u registru

Un altru modu per accelerà u PC hè di pulì u registru di entrate obsolete è erronie. Dunque, u sistema ùn accede micca à sti elementi, chì aumenteranu micca solu a velocità di u so travagliu, ma dinò a giustizia di u so operazione. Per questi scopi sò praticati prutetti speciali di pulizia. Una di e applicazioni più popolari per fà questu travagliu hè adupratu da noi da Metudu 1 CCleaner.

Lezione:
Errori di pulizia di u Registru di alta qualità
Pulisce u Registru cù CCleaner

Metudu 7: Installazione di a potenza

A seconda opzione di aumentà a velocità di u sistema operativo - questu hè a regolazione di l'alimentu correttu.

  1. Vai à la sezione "Pannello di cuntrollu" sottu à u nome "Sistema è Sicurezza". L'algoritimu per questa transizione hè statu descrittu in Metudu 5. Cliccate dopu "Alimentazione".
  2. In a finestra di selezzione di pianu di energia aperta, basta à riorganizà u pulsante di radio in a posizione "High Performance"dopu chì pudete fermà a finestra.

Per i PC desktop, questu metudu hè particolarmente adeguatu, chì ùn hà micca quasi conseguenze negative. Ma s'è usendu un laptop, ci vole à pensà à sì aduprà, chì puderà aumentà significativamente u primu tassu di a batteria.

Metudu 8: Overclocku u processore

Per difettu, u processore ùn hè micca configuratu per aduprà e so capacità à u massimu. Hà sempre una riserva di putenza, è di qui ci sò modi per rilasciare stu putere per migliorà a prestazione di l'OS. Di norma, sò svolte cù un prugramma spiciali. Ma vale a pena di ricordà chì l'overclocku di u processore hè una prassi pessima periculosa chì, s'ellu hè imprudentamente implementatu, pò cunduce à un crash di u PC. In ogni casu, l'overclocku di u prucessore porta à un aumento di a so usura, è in caso di azzioni sbagliate ancu à a mancanza in u tempu più breve.

Lezione:
Overclock di CPU in un laptop
Aumenta a velocità di u processore

Comu pudete vede, migliorà a prestazione di u sistema in Windows 7 hè effettuata principalmente in riducendu a carica nantu à i cumpunenti singuli. In listessu tempu, hè spessu necessariu sceglie ciò chì hè più impurtante per voi velocità di u travagliu o apparenza visuale. Benchì ci sò qualchi metudi induve un tale dilemma ùn merite micca a pena, per esempiu, pulendu un PC da spazzatura. In stu casu, l'ottimizazione hè solu pusitivu, puru chì fate tuttu in modo correttu.