Cumu cunnessu una TV à un computer

L'idea di cunnessione di un computer o un laptop à una TV pò esse abbastanza ragionevuli se, per esempiu, vedi spessu i film memorizati nantu à u vostru discu rigiu, ghjucà à i ghjochi, vulete usà a TV cum'è un secondu monitor, è in molti altri casi. In larga parte, cunnessione di una TV cum'è un secondu monitor di un urdinatore o di un laptop (o cum'è u monitor principale) ùn hè micca un prublema per a maiò parte di i TV moderni.

In questu articulu parleraghju in dettaglio nantu à cume cunnessu un computer à una TV via HDMI, VGA o DVI, diversi tipi di entrate è uscite chì sò spessu usate quandu cunnesse un TV, chì cavi o adattatori pò esse richiesti, è ancu l'impostazioni Windows 10, 8.1 è Windows 7, cù chì pudete configurà diversi modi di foto da u computer in u TV. In seguitu sò e opzioni per una cunnessione cablata, se hè necessariu senza fili, l'istruzzione hè quì: Cumu cunnessu a TV à un computer cun Wi-Fi. Pò dinò uttene: Cumu cunnessu un laptop à una TV, Cumu a guardà a TV online, Cumu cunnesse dui monitor à un computer in Windows 10, 8 è Windows 7.

Istruzioni passo-passo per a cunnessione di u TV à un PC o un laptop

Inizià direttamente cù a cunnessione TV è computer. Per principiu, hè consigliabile scopre chì metudu di cunnessione sarà u megliu, u menu costu, è di furnisce a migliore qualità di l'immagine.

Di seguito ùn sò micca elencati i connettori cume Display Port o USB-C / Thunderbolt, perchè tali manca in a TV di a maiò manca attualmente (ma ùn scartate micca chì appariscenu).

Passu 1. Determinate chì porti per a uscita video è audio sò dispunibili in u vostru computer o laptop.

  • HDMI - Se avete un computer relativamente novu, allora hè assai probabile chì in essa truverete a porta HDMI - questu hè una uscita digitale, da chì sia video di alta definizione è u signale audio pò esse trasmesso simultaneamente. A mo opinione, questu hè a scelta migliore se vulete cunnessu a TV à u computer, ma u metodo ùn pò esse applicatu se avete un vechju TV.
  • VGA - hè assai cumuni (ancu s'ellu ùn hè micca nantu à l'ultimi modelli di schede video) è hè faciule di cunnessione. Hè un'interfaccia analògica per a trasmissione di video; l'audio ùn hè micca trasmissu nant'à.
  • DVI - L'interfaccia di trasmissione video digitale, hè presente in quasi tutti i schemi video moderni. Un segnale analògicu pò esse trasmessu per l'uscita DVI-I, cusì adattatori DVI-I - VGA funzionanu generalmente senza prublemi (chì ponu esse utiottu cumu cunnessione à a TV).
  • S-Pruduzione di video è compositu (AV) - pò esse rilevatu nantu à e vecchie schede video, è nantu à e schede video professionali per l'editing video. Ùn forniscenu micca a migliore qualità di l'immagine nantu à una TV da un computer, ma ponu diventà l'unicu modu per cunnessu una vecchia TV à un computer.

Quessi sò tutti i tipi principali di connettori chì serve per cunnesse una TV à un laptop o un PC. Cù alta probabilità, duverete affrontà una di e sopra, perchè sò spessu presenti in TV.

Passu 2. Determinate i tipi di ingressi video presenti nantu à u TV.

Vede chì entrate i vostri supporti TV - in quantu moderni pudete truvà in input HDMI è VGA, nantu à quelli più vecchi pudete truvà S-video o input input (tulipani).

Passu 3. Sceglite a cunnessione chì aduprà.

Ora, per ordinà, listeraghju i tipi tippi di cunnessione di u TV à u computer, mentre prima - u megliu da u puntu di vista di a qualità di l'immagine (in più, usando queste opzioni, u modu più faciule per cunnessu), è dopu - un pocu di opzioni in casu d'emergenza.

Puderete avè a cumprà u caviu adatta in u magazinu. Di regula, u so prezzu ùn hè micca troppu altu, è vari cavi sò trovu in magazzini specializati di merci di radio o in varie catene chì pussulinu vendendu elettroniche di consumu. Iu notu chì parechji cavi HDMI cù un rivestu d'oru per e summi salvatichi ùn influenzanu micca a qualità di a maghjina.

  1. HDMI - HDMI A scelta migliore hè di cumprà un cavu HDMI è di cunnessu i connettori cumpresi, micca solu l'immagine inviata, ma ancu u sonu. Problema pussibule: HDMI nant'à audio da u laptop o u computer ùn hè micca fattu.
  2. VGA - VGA. Inoltre un modu faciule per cunnesse una TV, hè necessariu un cavu adeguatu Tali cavi sò cumportati cù parechji monitor è, forse, truverete unused. Pudete ancu cumprà in u magazinu.
  3. DVI - VGA. U listessu cum'è in u casu precedente. Ci pudete bisognu sia un adattatore DVI-VGA è un cavu VGA, o semplicemente un cavu DVI-VGA.
  4. S-Video - S-Video, S-Video - compositu (per mezu di un adattatore o di un cavu adeguatu) o compositu - compositu. Ùn hè micca u megliu modu per cunnessu per u fattu chì l'immagine nantu à u schermu di u TV ùn hè micca chjaru. A regula, in presenza di tecnulugia moderna, ùn hè micca usata. A cunnessione hè fatta cum'è DVD di casa, VHS è altri ghjochi.

Passu 4. Connettu u computer à a TV

Vogliu avvertenu chì questu azzione hè di piu fattu da spegliendu completamente a TV è u computer (cum'è inclinendu u spegnimentu), altrimenti, ancu se micca assai probabilmente, danni à l'attrezzamentu dovuti à scarichi elettrichi hè pussibule. Connettu i connettori necessarii nantu à u computer è a TV, è allora accende bè. A TV, selezziunu u segnale di entrata video adatta - HDMI, VGA, PC, AV. Se necessariu, leghje l'istruzzioni per a TV.

Nota: Se cunnessi un TV à un PC cù una scheda video discreta, pudete notà chì in u fondu di u computer ci sò dui posti per a uscita video - in a scheda video è in a scheda madre. A propiu cunnessione di cunnesse a TV in u listessu locu induve u monitor hè connessu.

Se tuttu hè fattu correttamente, allora, molto probabilmente, u schermu di a TV cumincerà a mostrà u listessu cum'è u monitor di l'ordinatore (pò esse micca iniziata, ma questu pò esse risoltu, cuntene). Se u monitor ùn hè micca cunnessu, pò mostrà solu a TV.

Malgradu u fattu chì a TV hè già connessa, pudete più cunvale u fattu chì l'immagine nantu à unu di i schermi (s'ellu ci hè dui di esse - u monitor è u televisore) sarà distorsu. Poi, ancu di voglia di u TV è u monitor per mostrà immagini diverse (per difettu, l'immagine speculare hè setata - lu stissu nantu à e duie schermate). Procedemu à a configurazione di un fasciu di PC di TV prima per Windows 10, è dopu in Windows 7 è 8.1.

Adattà l'immagine nantu à a TV da un PC in Windows 10

Per u vostru computer, u televisore cunnessu hè solu un secondu monitor, rispettivamente, è tutte e impostazioni sò fatte in l'impostazioni di u monitor. In Windows 10, pudete fà e l'impostazioni necessarie cumprenu:

  1. Andate in Settings (Start - l'icona di l'engine o i tasti Win + I).
  2. Selezzi l 'elementu "Sistema" - "Visualisazione". Quì vedi duie monitor attinenti. Per scopre u numeru di ciascuna di e schermate cumparate (esse ùn si pò micca risponde à cume avete ordinatu e cunnessu in u ordine), cliccate nantu à u pulsante "Rileva" (di sicuru, i numeri correspondanti appariranu nantu à u monitor è in TV).
  3. Se a location ùn risulti micca cù a locazione effettiva, pudete trascinà unu di i monitoru cù u mouse à diritta o sinistra in i parametri (cioè, cambia u so ordine per everi à u locu in realtà). Questu hè appena pertinente s'è aduprà a modalità "Expand screens", chì hè discuvatu in più.
  4. Un elementu di parametru impurtante hè appena sottu è hè intitulatu "Visualizazioni multiple". Quì puoi stabilisce esattamente cumu i dui schermi funzionanu in coppie: Duplica queste schermate (e immagini identiche cun una limitazione impurtante: solu a stessa risoluzione pò esse piazzata per dui), Ampliate u desktop (i dui schermi avranu un'impresa diversa, una serà a prosecuzione di l'altru, u pointer u mouse andrà da l'estremità di una schermata à u secondu, quandu hè posizionatu correttamente), Mostra solu in una schermata.

In generale, per quest'ambitu pò esse consideratu cumplessu, eccettu chì avete bisognu di assicurà chì u TV hè impostatu à a risoluzione corretta (ie, a risoluzione fisica di u schermu TV), l'impostazione di risoluzione hè fatta dopu à a scelta di una schermata specifica in l'impostazioni di u visu di Windows 10. dui schermi pò aiutà l'istruzione: Cosa fà se Windows 10 ùn vede micca u secondu monitor.

Cumu aduprà l'imagine nantu à u TV da un computer è un laptop in Windows 7 è Windows 8 (8.1)

Per cunfigurà u modalità di visualizzazione nantu à duie schermi (o nantu à unu, sì avete intenzione di aduprà solu a TV cum'è un monitor), fate un clic destro in un pezzu vuoto nantu à u desktop è selezziunate l'elementu "Risoluzione di u schermu". Questu aprirà una finestra simu sta.

Se u vostru monitor di computer è u televisore cunnessu funziunanu in listessu tempu, ma ùn sapete micca qualessu risponde à quale cifra (1 o 2), pudete cliccà nantu à u pulsante "Rileva" per scopre. Avete ancu bisognu di chiarisce a risoluzione fisica di u vostru TV, di regula, in i mudelli muderni chì questu hè Full HD - 1920 di 1080 pixel. L'informazione deve esse dispunibule in u manualu d'istruzione.

A personalizazione

  1. Selezziunu a miniatura chì risponde à a TV cù un clicu di mouse è metti in u campu "Risoluzione" quella chì risponde à a so risoluzione attuale. Altrimenti, a foto pò esse micca chjaru.
  2. Se parechje schermate sò aduprate (monitor è TV), in u campu "Visualizazioni multiple" selezziunate u mode di operazione (di seguito - più).
 

Pudete selezziunate i seguenti modi di operazione, chì alcuni puderanu richiede una configurazione supplementare:

  • Visualisazione di u desktop solu in 1 (2) - a seconda schermata hè disattivata, l'immagine sarà visualizata solu nantu à u selezziunatu.
  • Duplicate queste schermate - a stessa immagine hè visualizzata nantu à e dui schermi. In casu chì a risoluzione di sti schermi sia diversa, a distorsione pò apparìri nantu à unu di elli.
  • Ampliate queste schermate (Ampliate u desktop da 1 o 2) - In stu casu, u computer di l'ufficiale "ripiglia" entrambi i schermi immediatamente. Quandu andate fora di u schermu andate à u prossimu schermu. Per organizà u travagliu in modu currettariu è convenientu, pudete trascinà e miniature di i display in a finestra di configurazione. Per esempiu, in a foto in basso, u schermu 2 hè un TV. Quandu dirigi u mouse à u cunferenza destra di a so, vi pru a u monitor (schermata 1). Se vogliu cambià a so posizione (perchè si trovanu nantu à una tavula in un ordine differente), allora in l'impostazioni ponu trascorrere u schermu 2 à a parte destra in modo chì a prima schermata sia à a sinistra.

Applica i parametri è aduprà. A scelta più bona, a mio parè - hè di espansione di e schermi. Ùn ci hè nunda, se ùn avete mai travagliatu cù parechji monitor, questu ùn pò sembra abbastanza amparatu, ma allora probabilmente vedete i vantaggi di stu casu d'usu.

Speru che tuttu hè andatu è funziona correttamente. Se ùn avete nisunu prublemi cù a cunnessione TV, fate domande in i commenti, pruvaraghju d'aiutu. Inoltre, se a missione ùn hè micca di trasferisce a maghjina à u TV, ma solu di riproduce u video memorizatu nant'à u vostru Smart TV, allora forse l'impostazione di un servitore DLNA nant'à u computer hè un megliu megliu.