Avè diritti di amministratore in un computer cun Windows 10

Sì segnu cumparazione cum'è "più" (>) è "menu" (<) sò abbastanza facili da truvà nantu à una tastiera di l'ordinatore, dopu à a scrittura di un elementu "micca uguale" (≠) i prublemi nascenu perchè u so simbulu hè assente da stu. Sta dumanda riguarda tutti i prugrammi di software, ma hè spiccificatu per Microsoft Excel, perchè esegue vari calcoli matimatichi è logici chì serve per dà stu segnu. Amparemu cume ponu stu simbulu in Excel.

Scrivendu un segnu "micca uguale"

Prima di tuttu, mi devi dì chì in Excel ci sò dui segni "micca uguale": "" è "≠". U primu hè usatu per i calcoli, è u secondu hè solu per a mostra grafica.

Simbolo ""

Elementu "" utilizzatu in formule logiche di Excel quandu ci vole per mostrà a disuguaglianza di l'argumentu. Tuttavia, pò esse ancu adupratu per a designazione visuale, chì hè diventendu sempre più cumuni.

Probabilmente, parechje avianu capitu chì per tipografà un caratteru "", ci vole à digità immediatamente u signu di a tastiera "menu" (<)è dopu l'elemento "più" (>). U risultatu hè a seguente iscrizzione: "".

Ci hè un'altra opzione per questu articulu. Ma, cù u precedente, pare certamente inconveniente. U significatu di u so usu hè solu in casu chì, per qualunque ragione, a tastiera hè stata spente.

  1. Selezzi a cellula induve u segnu deve esse inseritu. Vai à la tabulazione "Inserisci". Nantu à a nastro in u blocu di l'utili "Simboli" cliccate nantu à u bottinu cù u nomu "Simbolu".
  2. A finestra di selezzione di simbulu si aprite. In u parametru "Set" un articulu deve esse messu "Basic Latin". In a parte centrali di a finestra hè un gran numeru di elementi diversi, trà i quali luntanu da tuttu hè nantu à a tastiera di PC standard. Per inserisce u segnu "micca uguale", cliccate prima nantu à l'elemento "<"poi spinghja u pulsante Incolla. Subitu dopu da noi pressemu ">" e torna nantu à u pulsante Incolla. Dopu à quessa, a finestra d'inserzione pò esse chjusa premendu a croce bianca nantu à un fondo rossu in u angulu in alto à sinu.

Dunque, a nostra missione hè pienu cumpleta.

Simbulu "≠"

Firmà "≠" Usatu solu per scopi visivi. Per e formule è altri calcoli in Excel ùn pudete micca aduprà, perchè l'applicazione ùn ricunnusce micca ch'è un operatore di operazioni matematiche.

A differenza di u caratteru "" chiama "знак" pò esse sulu usando u bottinu nantu à a nastro.

  1. Fate un clic nantu à a cella in cui pianu di inserisce l'oggetto. Vai à la tabulazione "Inserisci". Avemu premutu nantu à u pulsante ancu familiari per noi. "Simbolu".
  2. In a finestra aperta in u parametru "Set" indica "Operatori Matemichi". In cerca di un segnu "≠" è cliccate nantu à ellu. Dopu cliccate nantu à u bottinu Incolla. Chiuttu a finestra in u listessu modu cum'è a prima volta, cliccendu nantu à a croce.

Comu pudete vede, l'elemento "≠" U campu di a cella hè inseritu successivamente.

Avemu scupiatu chì in Excel ci sò duie tippi di caratteri "micca uguale". Unu di elli consiste in segni "menu" è "più", è hè usatu per i calcoli. U secondu (≠) - elementu autosessuale, ma u so usu hè limitatu solu da a designazione visuale di a disuguaglianza.