Disattivà a scheda video integrata nantu à u computer


A maiò parte di i processori moderni anu un core graficu integratu chì furnisce un livello minimu di prestazione in i casi in cui una solu discreta ùn hè micca dispunibile. A volte una GPU integrata crea i prublemi, è oghji avemu voglia di presentarvi i metudi di u fermu.

Disattivà a scheda video integrata

Come mostra a pratica, un prucessore di grafica integratu raramente causa prublemi nantu à i desktop, è più spessu chì i portatili cumportanu di prublemi, induve una soluzione ibrida (dui GPU, integrate è discrète) à volte ùn funziuna micca cum'è previsto.

In realtà l'arrestu pò esse svolta da parechji metudizii chì si distinguenu per a fiabilità è da a quantità di sforzu passata. Cominciamo cù u più simplici.

Metudu 1: Manager di dispositivi

A soluzione più simplici à u prublema in questu hè di disattivà a scheda grafica integrata attraversu "Manager di dispositivi". L'algoritimu hè cumpratu:

  1. Chiama a finestra Run una cumbinazione Win + R, allora digià e parole in a so casella di testu. devmgmt.msc è cliccate "OK".
  2. Dopu l'apertura di u fermu di muvimentu di snap "Adattatori video" è aprite.
  3. A volte hè difficiule per un utilizatore principiante di distinguere quale di i dispositivi presentati hè incorporatu. Cunsiglii, in questo casu, per aprite un navigatore web è aduprà Internet per determinà accuratamente u dispositivu desideratu. In u nostru esempiu, Intel HD Graphics 620 hè integrata.

    Sceglite a posizione desiderata cliccando una volta cù u bottinu sinu di u mouse, dopu cliccate ancu per aprite u menù contestuale, in cui "Disconnette dispositivo".

  4. A scheda video integrata sarà disabilitata, cusì pudete fermà "Manager di dispositivi".

U metudu descrittu hè u più simplici pussibuli, ma dinò u più inefficiente - u più spessu u processore graficu integratu hè attivatu in un casu o in altru, in particulare in i portatili, induve a funzionalità di e soluzioni integrate hè gestitu per saltà u sistema.

Metudu 2: BIOS o UEFI

Una opzione più affidabile per disattivà a GPU integrata hè aduprà u BIOS o a so omposizione UEFI. Attraversu l'interfaccia di l'impostazioni à basso livello di a scheda madre, pudete disattivà completamente a scheda video integrata. Avemu bisognu di cumunicà cusì:

  1. Spegni u computer o u laptop, è a prossima volta chì accende u BIOS. Per i diversi fabbricante di schede madri è urdinatori, a tecnica hè diversa - i manuali per i più diffusi sò listati in seguitu.

    Per di più: cumu accede à u BIOS in Samsung, ASUS, Lenovo, Acer, MSI

  2. Per e varie variazioni di l'interfaccia di u firmware, e opzioni sò differenti. Ùn hè micca pussibule di spiegà tuttu, allora vi proponemu solu l'opzioni più cumuni:
    • "Avanzate" - "Adapter di grafica primaria";
    • "Config" - "Dispositivi grafichi";
    • "Funzioni avanzate di Chipset" - "GPU a bordu".

    Solu, u metudu di disattivà una scheda video integrata dipende ancu da u tipu di BIOS: in certi casi, hè basta à sceglie solu "Disabled", in altri hè necessariu stabilisce a definizione di una scheda video per u bus utilizzata (PCI-Ex), in u terzu avete bisognu di cambià di a "Grafica integrata" è "Grafica discreta".

  3. Dopu à fà cambiamenti à l'impostazioni di u BIOS, salvarli (di regula, a chiave F10 hè responsabile per questu) è ripartisce u computer.

Ora a grafica integrata sarà disabilitata, è u computer hà da aduprà solu una scheda di video à pienu.

Conclusione

Disattivà a scheda video integrata ùn hè micca un travagliu difficili, ma avete bisognu di fà questu azzione se avete problemi.