Scaricate i driver per AMD Radeon HD 7600M Series

A serie AMD Radeon HD 7600M hè una serie di schede video mobili pensate per installazione in u segmentu di i portatili di ghjocu low-cost. Per uttene à utra di pudè arricchisce u pienu di queste potenzialità di queste carte grafiche, hè necessaria una installazione di driver. Questu pò esse fattu in diversi modi, è in questu articulu cunsideremu 4 opzioni per svolge a missione.

Installà u driver per a serie AMD Radeon HD 7600M

Per a praticità di u pruprietariu di l'accelerazione grafica da a serie AMD Radeon HD 7600M Series ci sò diversi metodi di installazione di software. Vedite ogni dettu di elli: è avete bisognu di sceglie u più praticu è aduprale.

Metudu 1: u situ ufficiale

U modu più sicuru è più praticu per scaricà i componenti necessarii hè di aduprà a risorsa web ufficiale di u fabbricante. Va rimarcatu chì, dipende da u mudellu specificu di GPU, l'insieme di prugrammi attraverso chì l'installazione hè eseguita hè diversa.

Vai à u situ ufficiale di AMD

  1. Aprite u ligame sopra per esse nantu à a pagina di supportu di u situ di AMD.
  2. In blocu "Sceglite u vostru pruduttu da a lista" preme successivamente "Grafica" > "AMD Radeon HD" > "Serie AMD Radeon HD 7000M" > specificate u vostru mudellu da questu serie di mudelli> "Mandà".
  3. In a lista di versioni di u sistema operativu è di e cifre, ampliate cliccando nantu à u "più" la tabulazione chì risponde à u vostru sistema operativo.
  4. Appa un elencu di appi dispunibili per l'installazione. Selezzi u pertinente è cliccate "DOWNLOAD".

E primu schede video di questa serie, di regula, supportanu 2 prugrammi - Catalyst Software Suite è Radeon Software Crimson Edition. Per più infurmazione nantu à l'installazione di u driver à traversu queste applicazioni, veda i nostri articuli separati in i ligami sottu.

Ulteriori dettagli:
Installà i driver in a Centro di Cumpurazione Catalyst di AMD
Installà i driver in AMD Radeon Software Crimson

Ultimi mudelli lavoranu cun Radeon Software Adrenalin EditionD'altrondi, ponu avè un installatore web AMD Minimal Setup. Adrenalin Edition hè un pacchetto di driver aggiornatu chì rimpiazza a edizione Crimson. U prucessu di stallà u driver à traversu ùn hè micca diversa, tutta a differenza si trova in l'interfaccia stessa è in e capacità di u driver. Allora, pudete sentite liberamente à seguità u ligame di sopra è aduprà e istruzzioni di installazione di software AMD in Crimson. AMD Minimal Setup funziona cum'è un software per autoreverimentu di una nova versione di u driver in i so autocustrazioni. Ùn ci hè sensu particulare in una sule utilità, perchè ùn le considerate micca.

Metudu 2: Software di terza parte per installà i driver

Ora prugrami abbastanza popolari chì un pocu di clic permettenu di stallà a mancanza o l'aghjurnà. Malgradu u fattu chì tale prugramma hè specialmente impurtante per un aggiornamentu di i componenti di software è periferiche, pudete aduprale per una sola installazione. Pudete sceglie l'applicazione adatta legendu u nostru articulu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

In più, vi vogliu cunvene fassi attenzione à a Soluzione DriverPack. Questa applicazione hè dotata di una vasta base di dati di software à traversu chì l'utente può facilmente scaricà è installà un driver per a so scheda di video è, se vulete, aggiornà ancu e altre versioni di stu software. È in i nostri istruzioni separati puderete familiarità cù u principiu di aduprà DriverPack Solution.

Per sapè di più: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metudu 3: ID di dispositiva

Un altru modu rapidu è praticu per ricercà è scaricà i schedari chì cercate. Un identificatore hè attribuitu à ogni dispositiu, grazie à chì u Sò hà a capacità di determinà, è l'utente pò truvà rapidamente un software assuciatu. Tuttu u vostru bisognu hè di copià da "Manager di dispositivi" è aduprà un situ di fiducia per ricercà un software. U vantaghju di stu metanu hè a possibilità di sceglie a versione di software.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 4: Strumentu di impiegazione di Windows

Pudete installà un driver per una scheda video senza avè bisognu à scarica software addizionale. In Windows à traversu "Manager di dispositivi" U lugiziale si cerca è installatu cun solu cunnessione à Internet. Stu metudu hè adupratu raramente, ma pò esse utile à qualcunu. Truverete una guida passo-passo in u nostru altru materiale.

Installazione di i driver cù l'urdinatori standard di Windows

Avemu rivisitu e principali opzioni di installazione di u cunduttori di u travagliu per e carte video di notebook di serie Radeon HD 7600M. Avete ghjustu à cunnuscite cun ognunu di elli è sceglite u più praticu.