Scopri a versione di a distribuzione Linux


A sincronizazione di dati cù un account Google hè una funzione utile chì hà quasi tutti i smartphone in u sistema operativo Android (senza cuntà e dispositivi destinati à u mercatu cinese). Cù sta funzione, ùn pudete micca preoccupà per a sicurezza di u cuntenutu di a vostra rubrica, e-mail, note, voci di calendario è altre applicazioni privative. Inoltre, se i dati sò sincronizati, allora l'accessu à questu puderà esse ottenutu da qualunque dispositivu, ghjustu bisognu accede à u vostru contu di Google nant'à.

Accende la sincronia di dati in Android-smartphone

Nant'à a maiò parte di i dispositivi mobili chì sughjenu Android, a sincronizazione di dati hè attivata per difettu. Tuttavia, vari difetti è / o errori di u funziunamentu di u sistema puderianu da u fattu chì sta funzione hè disattivata. Cumu ch'ellu sia activatu, discutemu ancu di più.

  1. Aprite "Impostazioni" u vostru smartphone, aduprendu unu di i metudi dispunibili. Per fà quessa, pudete tappà nantu à l'icona in a schermata principale, cliccate nantu à ellu, ma in u menu di l'applicazione o selezziunate l'icona corrispondente (ingranaggi) in u sipariu.
  2. In a lista di impostazioni, truvate u articulu "Utenti è Accounts" (Sò appena chjamatu "Accounts" o "Altro account") è aprite.
  3. In a lista di conti cunnessi, trova Google è selezziunu.
  4. Ora tocca per l'elemento "Sync Accounts". Questa azzione aprirà a lista di tutte e applicazioni di marca. A seconda di a versione di l'OS, selezziunate o attivate u commutatore di toggle in opposizione à i servizii per i quali vulete attivà a sincronizazione.
  5. Pudete fà un pocu diversamente è sincronizà tutti i dati forzatamente. Per fà quessa, cliccate nantu à i trè punti verticali situati in u angulu in alto a destra, o cliccate "Più" (Nantu à i dispositivi fabbricati da Xiaomi è ancu altre marcate chinee). Un menu menu si aprirà, in cui devi selezzià "Sync".
  6. Ora i dati da tutte e applicazioni cunnesse à u contu di Google saranu sincronizati.

Nota: Nant'à alcuni telefunini, pudete forzà a sincronizazione di dati in un modu più simplici - cù una icona speciale in u sipariu. Per fà quessa, abbassatu è truvà u pulsante. "Sync", fatta in forma di duie frecce circolari, è metteghja in una posizione attiva.

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di diffici per abilità a sincronizazione di dati cù un account Google nantu à un smartphone Android.

Abilità a funzione di backup

Certi utenti anu significatu dati chì salvavanu in sincronia, chì copiano informazioni da l'applicazioni di marca di Google in u memoria di nube. Se a vostra missione hè di creà una copia di backup di dati di l'applicazione, a rubrica, i messaghji, i foto, i video è e l'impostazioni, allora seguite sti passi:

  1. Aprite "Impostazioni" u vostru gadget è andate à a sezione "Sistema". In i dispositivi mobili cù a versione Android 7 è sottu, bisogna prima selezziunà l'elementu "Circa u telefunu" o "Circa a tavoletta", dipende da ciò chì usate.
  2. Trova un puntu "Backup" (pò esse chjamatu dinò "Ripristinare è resettà") andete in questu.
  3. Nota: Nantu à i dispositivi mobili cù versioni anziane di elementi di Android "Backup" è / o "Ripristinare è resettà" pò esse direttamente in a sezione generale di l'impostazioni.

  4. Piazzà u switch à a posizione attiva. "Carica in Google Drive" o selezziunate i caselli accantu à l'articuli "Backup di dati" è "Riparazioni auto". U primu hè tipicu per i telefoni intelligenti è i tablets nant'à l'ultima versione di l'OS, u secondu - per i primi.

Dopu avè completatu sti passi semplici, i vostri dati vanu micca solu sincronizati cù u vostru contu di Google, ma ancu salvati in u memoria di nube, induve potete sempre restituli.

Problemi cumuni è soluzioni

In certi casi, a sincronizazione di dati cù un account Google ùn smette di funzionà. Ci sò parechje ragioni di u prublema, perchè hè abbastanza facente identificà è eliminà.

Problemi di connettività di rete

Verificate a qualità è a stabilità di a vostra cunnessione internet. Ovviamente, se ùn ci hè accessu à a rete nantu à un dispositariu mobile, a funzione chì ci stà cunsiderendu ùn funziona micca. Verificate a cunnessione è, se hè necessariu, cunnesse à una Wi-Fi stabile o truvà una zona cun una bona copertura cellulare.

Legite ancu: cumu abilite 3G in u vostru telefonu Android

Sincronizzazione automatica disattivata

Assicuratevi chì a funzione di sincronizazione automatica sia abilitata nantu à u smartphone (u 5 ° articulu da a sezione "Accende la sincronia di dati ...").

Ùn cunnessu micca un account Google

Assicuratevi ch'elli sò logati in u vostru account Google. Forse, dopu una specie di fallimentu o sbagliu, era disabile. In questu casu, ghjustu bisognu di ri-entrà u vostru contu.

Per di più: cumu accede à un account Google nantu à un smartphone

Ùn ci hè micca installazione di l'attuale OS

U vostru dispositivo mobile hà bisognu di esse aggiornatu. Se avete una nova versione di u sistema operativu dispunibile, devi scaricà è installà.

Per verificare l'aggiornamenti, apri "Impostazioni" è passà per i punti unu à unu "Sistema" - "Aggiornamentu di u sistema". Se avete una versione Android inferiore a 8, bisogna prima aprire a partizione. "Circa u telefunu".

Vede ancu: Cumu disattivà a sincronia nantu à Android

Conclusione

A maggior parte di i casi, a sincronizazione di i dati di l'applicazione è di u serviziu cù un account Google hè attivata per difettu. Se, per qualchì ragione, hè disattivatu o ùn funziona, u prublemu hè risoltu in pochi passi simuli eseguiti in l'impostazioni di u smartphone.