D3D11.dll errore risolve

Intel - una custru famosa in u mondu specializata in a fabbricazione di dispositivi elettronichi è componenti per ordinatori è urdinatori. Parechje persone cunniscenu Intel quale pruduttori di unità di elaborazione centrale è chipset video. Circa l'ultimu parlemu in questu articulu. Malgradu u fattu chì i grafi integrati sò assai inferiori in u rendimentu à e schede video discrète, un software hè necessariu per tali processori grafichi. Scopemu cumu i dispositivi da scaricà è cumu installà i driver per Intel HD Graphics nantu à l'esempiu di u mudellu 4000.

Unni si trovanu i driver per Intel HD Graphics 4000

Spessu, quandu avete installatu i driver di Windows nantu à i processori grafichi integrati sò installati automaticamente. Ma un tale prugramma hè rialzatu da u database standard di i driver di Microsoft. Dunque, hè assai consigliabile installà un set completo di software per tali dispositivi. Per fà quessa, pudete aduprà unu di i metodi chì seguite.

Metudu 1: u situ Intel

Come in situazioni cù e carte grafiche discrete, in stu casu, a scelta migliore hè d'installà u software da u situ ufficiale di u custruu di a periferica. Eccu ciò chì avete bisognu di fà in stu casu.

  1. Vai à u situ di l'Intel.
  2. In cima di u situ cerca una sezione. "Supportu" è andate in ellu cliccendu basta nantu à u nome stessa.
  3. Un pannellu si aprirà nantu à a sinistra, induve avemu bisognu di una linea da tuttu u listinu "Downloads and Drivers". Cliccate nantu à u nome)
  4. In u prossimu sottomenu, selezziunate a linea "Cerca di i piloti"da ancu cliccendu nantu à a linea.
  5. Arrivamu à a pagina cun a ricerca di driver per hardware. Hè necessariu truvà nantu à a pagina un bloccu cù u nomu "Cerca di scariche". Avarà una stringa di ricerca. Entremu quì HD 4000 è vede u dispositivu necessariu in u menù drop-down. Sò rimanà solu à cliccà nantu à u nome di questu apparatu.
  6. Dopu à quessa, andemu à a pagina di download di u driver. Prima di scaricà, devi selezziunà u vostru sistema operativu da a lista. Questu pò esse fattu in u menù drop-down, chì hè inizialmente chjamatu "Qualunque sistema operativu".
  7. Avendu sceltu u OS necessariu, vedemu in u centru una lista di driver chì sò supportati da u vostru sistema. Selezziunate a versione software richiesta è cliccate nantu à u ligame in forma di nome di u driver.
  8. In a prossima pagina avete bisognu di selezzià u tippu di file chì si scarica (archiviu o installazione) è a capacità di u sistema. Avendu decisu nantu à sta, cliccate nantu à u bottinu pertinente. Avemu da uernu di sceglie schedari cù l'estensione ".Exe".
  9. Cusì vedi una finestra cù un accordu di licenza nantu à u schermu. Avemu leghjite è premete u pulsante. "Sò accettatu i termini di l'accordu di licenza".
  10. Dopu à ciò, u scaricamentu di u schedariu driver Sìi aspettendu a fine di u prucessu è ch'ellu carmetti u file scaricatu.
  11. In a finestra iniziale, pudete vede l'infurmazione generale di u pruduttu. Quì pudete truvà a data di uscita, i prudutti supportati e sì. Per cuntinuà, cliccate nantu à u pulsante corrispondente "Prossimu".
  12. U prucessu di l'estrazione di i schedari d'installazione cumincia. Ci vole micca menu à un minutu, aspetta solu a fine.
  13. Dopu, vedete a schermata di benvenuta. In questu pudete vede l'elenco di dispositivi per i quali u software hè installatu. Per cuntinuà, cliccate solu u pulsante. "Prossimu".
  14. Una finestra torna apparendu cun un cuntrattu di licenza Intel. Prudunate cun u vostru nuvellu è premete u pulsante "Sì" cuntinuà.
  15. Dopu à quellu, vi sarà dumandatu di rivedere l'infurmazioni generali di l'installazione. Avemu leghjutu è cuntinuemu a stallazione cliccando "Prossimu".
  16. L'installazione di u software principia. Ci stà aspettendu chì questu sia finitu. U prucessu durerà parechji minuti. Cusì vedi a finestra pertinente è una richiesta di preme u pulsante. "Prossimu".
  17. In l'ultima finestra scrivete nantu à u cumplimentu di a chjappu d'impiantu, o chjamate à riavvià u sistema. Hè cunsigliatu assai di fà u immediatamente. Ùn vi scurdate di salvà tutte e informazioni necessarie. Pè finisce a stallazione, cliccate nantu à u bottinu. "Fatti".
  18. Questu completa u download è l'installazione di i driver per Intel HD Graphics 4000 da u situ ufficiale. Se tuttu si hè fattu correttamente, un draghju apparirà nantu à u vostru desktop cù u nomu "Pannello di controllo Intel® HD Graphics". In questo prugramma, pudete personalizà a vostra scheda grafica integrata in dettaglio.

Metudu 2: Programu Speciale Intel

Intel hà sviluppatu un prugramma spiciali chì scansiona u vostru computer per a presenza di hardware hardware. Dopu chjaramente cunta u guidatore per tali dispositivi. Se u prugramma deve esse aggiornatu, si scarica e si stalla. Ma prima cose prima.

  1. Prima ci vole à ripete i primi trè passi da u metudu sopra.
  2. In paragrafo "Downloads and Drivers" sta volta ci vole à sceglie a linea "A ricerca automatica di driver è di software".
  3. In a pagina chì si apre in u centru, avete bisognu di truvà una lista di azzioni. Sottu a prima azzione ci hè u pulsante corrispondente Scaricate. Cliccate nantu à sta.
  4. U download di u software parte. À a fine di stu prucessu, lanciate u file scaricatu.
  5. Vedite l'accordu di licenza. Hè necessariu ponu un segnu accanto à a linea "Sò accettatu i termini è e condizioni di a licenza" è premete u pulsante "Install"situatu vicinu.
  6. L'installazione di i servizii è i prugrammi richiesti cuminceranu. Durante l'installazione, vedite una finestra in cui sarete invitati à participà à u prugramma di perfezionamentu di a qualità. Se ùn vogliu participà micca, cliccate nantu à u pulsante "Rifiuta".
  7. Dopu à qualchi secondi, l'installazione di u prugramma finisce, è vedite un missaghju cum'è corrispondente. Per finalizà u prucessu di stallazione, cliccate nantu à u pulsante "Chiudi".
  8. Se tuttu si hè fattu correttamente, un draghju apparirà nantu à u vostru desktop cù u nomu Utilità di l'aggiornu di driver di Intel (R). Run u prugramma.
  9. In a finestra principale di u prugramma, bisogna cliccà "Start Scan".
  10. U prucessu di scansione di u vostru computer o laptop per a presenza di dispositivi Intel è i driver installati per elli ghjunghjerà.
  11. Quandu a scansione hè cumpleta, vedi una finestra di risultati di ricerca. U tippu di dispositariu truvatu, a versione di i piloti dispunibuli, è una descrizione saranu indicati. Hè necessariu ponu un tick in u nome di u driver, selezziunu un locu per scaricà u schedariu è poi preme u pulsu Scaricate.
  12. A prossima finestra mostrerà l'andamentu di u prugrammu di u prugramma. Devi aspettà finu à i file scaricati, dopu chì u bottinu "Install" un pocu più altu diventerà attivu. Spingite.
  13. Dopu à quessa, a finestra di prugna prossima si aprirà, unni u prucessu di installazione di u software sarà visualizatu. Dopu à qualchi secondi, vedite u mago di stallazione. U prucessu di stallazione hè simile à quello descrittu in u primu metudu. À a fine di l'installazione, si consiglia di riavvià u sistema. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Restart Required".
  14. Questu cumpleta l'installazione di u driver in a pruprietà Intel.

Metudu 3: Software generale per l'installazione di i driver

U nostru portale hà publicatu ripetutamente lezzi chì anu avutu nantu à i prugrammi spiciali chì scansionanu u vostru computer o laptop, è identifichi dispositivi per i quali i driver devono esse aggiornati o installati. Finu à oghji, tali prugrammi hà presentatu un gran numeru per ogni gustu. Pudete cuntenire u megliu di elli in a nostra lezione.

Lezione: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Ùn raccomandemu, ancu, di guardà tali prugrammi cum'è DriverPack Solution è Driver Genius. Quessi prugrammi sò continuamente aghjurnati è, in più, aghjunu una basa di dati assai spaziale di hardware è driver. Se avete prublemi cù l'aggiornamentu di u lugiziu cù DriverPack Solution, dà a familiarità cù a lezzione dettagliata nantu à stu tema.

Lezione: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metudu 4: cerca un software per ID di dispositiva

Avemu dinò ancu parlatu di a pussibilità di truvà i piloti da u ID di l'attrezzatura necessaria. Cunnuscite questu ID, pudete truvà un software per ogni apparecchiatura. A carta di identificazione integrata Intel HD Graphics 4000 hà u significatu seguente.

PCI VEN_8086 & DEV_0F31
PCI VEN_8086 & DEV_0166
PCI VEN_8086 & DEV_0162

Cosa fà dopu cun questu ID, anu dettu in una lezzione speciale.

Lezione: Truvà i piloti da ID hardware

Metudu 5: Manager di dispositivi

Stu metudu ùn hè micca in vanità, avemu messu in u ultimu locu. Hè u più inefficiente in termini d'installazione di software. A so differenza da i metudi precedenti hè chì in stu casu, un software speciale chì vi permeda di calà fine u processore graficu ùn sarà micca installatu. Tuttavia, stu metudu pò esse assai utile in alcune situazioni.

  1. Aprite "Manager di dispositivi". U modu più faciunu per fà ciò è premendu a scelta di tastiera. "Windows" è "R" in a tastiera. In a finestra chì si apre, inserite u comandodevmgmt.mscè premete u pulsante "OK" o chiave "Enter".
  2. In a finestra chì si apre, bisogna andà à u succursale "Adattatori video". Ci vole à sceglie a scheda grafica Intel.
  3. Duvete cliccà nantu à u nome di a scheda video cù u cliccavu destro di u mouse. In u menù contestuale, selezziunate a linea "Aggiorna i Driver".
  4. In a prossima finestra avete bisognu di selezziunà a modalità di ricerca di driver. Hè cunsigliatu à sceglie "Ricerca automatica". Dopu à quessa, u prucessu di truvà un driver vi cumincerà. Se u prugramma si trova, sarà automaticamente installatu. Cusì vedi una finestra cù un missaghju nantu à a fine di u prucessu. À quì u puntu hè cumpletatu.

Speremu chì unu di i metodi sopra cunsiderati ti aiuterai à installà un software per u vostru processore graficu Intel HD Graphics 4000. Vi propemu cunfidenziu di stallà u software da i siti ufficiali di u fabbricante. È quessa riguarda micca solu a scheda video specifica, ma ancu tutte l'attrezzatura. Se avete qualchì difficoltà cù l'installazione, scrivi in ​​i commenti. Ùn capiteremu u prublema assai.