Cume cercà i file in Yandex Disk

Alcuni utenti, travagliendu in i computer cun Windows 7, si riuniscenu cù l'errore 0x80070005. Si pò verificà quandu provate à scaricà l'aggiornamenti, avviate u prucessu di attivazione di a licenza di OS, o durante a prucedimentu di recuperu di u sistema. Vedemu chì hè a causa immediata di stu prublema, è dinò scopre modi per risolveru u problema.

Cause di l'errore è cume si risolve

L'errore 0x80070005 hè un'espressione di rifiuta d'accessu à i file per esibisce una operazione specifica, più spesso associata à u scaricamentu o l'installazione di un aghjunghju. E prublemi diretti di stu prublema ponu esse assai fatturi:

  • Turrucazione o incompleta download di l'aggiornu precedente;
  • A rifiuta d'accessu à i siti di Microsoft (spessu à causa di una configurazione errata di antiviruses o di firewall);
  • Infezione di u virus;
  • Fallimentu TCP / IP;
  • Danni à i file di sistema;
  • U malfunimentu di u discu duru.

Ognuna di e cause sopra citate di u prublema hà e so solu soluzioni, chì sò discuprate sottu.

Metudu 1: Utilità SubInACL

Prima, cunsiderate l'algitimu di risoluzione di i problemi usando a utilità Microsoft SubInACL. Questu metudu hè perfettu se l'errore 0x80070005 hè avvenutu durante l'aggiornamentu o l'attivazione di a licenza di u sistema operativu, ma hè prubettu di aiutà s'ellu hè apparutu durante u recuperu di l'OS.

Scaricate SubInACL

  1. Dopu avete scaricatu u schedariu Subinacl.msi, scaricatemi. Si apre "Installazione guidata". Cliccate "Prossimu".
  2. Poi a finestra di conferma di l'accordu di licenza si aprirà. Spostà u pulsante di radio in a posizione di cima, è poi preme "Prossimu". Cusì, confermate u vostru accordu cù a politica di licenza di Microsoft.
  3. Dopu à quessa, una finestra si aprirà induve avete specificatu a cartella duve l'installazione di l'utilità. Per difettu questu hè un directory. "Strumenti"chì hè annidata in cartella "Kit di risorse di Windows"situatu in u cartulare "File di programma" nantu à u discu C. Pudete lasciare stu impostazzione cum'è per difettu, ma tù l'usivemu à specificà una directory più vicina à a directory radice di l'utilità per u funziunamentu più correttu di l'utilità. C. Per fà quessa, cliccate "Sfoglia".
  4. In a finestra aperta, andate in a radice di u discu C è cliccendu nantu à l'icona "Crea un novu cartulare", creà una nova cartella. Pudete dà qualunque nome, ma li date un nome cum'è esempiu. "SubInACL" è noi continueremu à funziunà. Selezziu u directory appena creata, cliccate "OK".
  5. Tornerà automaticamente à a finestra precedente. Per avè l'installazione di l'utilità, cliccate "Installazione avà".
  6. U prucessu di installazione di l'utilità si farà.
  7. In a finestra Installazione Assistenti Appare un missaghju nantu à a chjappu d'arriscuta. Cliccate "Finish".
  8. Dopu à ciò cliccate nantu à u pulsante "Start". Selezzi un item "Tutti i prugrammi".
  9. Andate in a cartula "Standard".
  10. In a lista di prugrammi, selezziunu Notepad.
  11. In a finestra chì si apre Notepad Inserite u codice chì seguitu:


    @echo off
    Set di OSBIT = 32
    IF esiste "% ProgramFiles (x86)%" set OSBIT = 64
    set RUNNINGDIR =% ProgramFiles%
    SI% OSBIT% == 64 set RUNNINGDIR =% ProgramFiles (x86)%
    Subinacl subinacl.exe / subkeyreg "HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Microsoft Windows CurrentVersion Component Based Servicing" / grant = "nt service
    @Echo Gotovo.
    @pause

    Se durante l'installazione avete specificatu un percorso diversu per installà l'utilità Subinacl, allora invece di u valore "C: subinacl subinacl.exe" Specificate l'indirizzu veru di l'installazione per u vostru casu.

  12. Poi cliccate "File" e sceglite "Salvà cum'è ...".
  13. A finestra di u salvu di u salvu si apre. Spedite à ogni locu pratettu nantu à u discu duru. In u listinu "drop-down" "File Type" sceglie opzione "Tutti i File". In a zona "Filename" attribuisce un nome à l'oggetto creatu, ma assicuratevi di specificà a prorogazione à a fine ".bat". Facemu clic "Salvà".
  14. Chiudi Notepad e currite "Esploratore". Andate à u cartulare induve avete salvatu u schedariu cù l'estensione BAT. Cliccate nantu à u cù u cliccate cù u mousePKM). In a lista di azzioni, smetta di selezzione "Run as administrator".
  15. U script sarà lanciatu è eseguirà e impostazioni di sistema necessarie, chì interagisce cù l'utilità SubInACL. Dopu, ripartite u computer, dopu chì l'errore 0x80070005 deve sparisce.

Se questu opzione ùn funziona micca, pudete puru creà un file cù l'estensione ".bat"ma cù un codu diversu.

Attentu! Questu opzione pò dà à un malfunzionamentu di u sistema, allora ghjustu aduprate solu cum'è l'ultimu rimediu pè u so propriu risicu. Prima di aduprà lu, si consiglia di creà un puntu di riparazione di u sistema o u so backup.

  1. Dopo aver cumplitu tutti i passi sopra ripusuti per installà l'utilità SubInACL, apri Notepad e scrive in u codice:


    @echo off
    C: subinacl subinacl.exe / subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE / grant = administrators = f
    C: subinacl subinacl.exe / subkeyreg HKEY_CURRENT_USER / grant = administrators = f
    C: subinacl subinacl.exe / subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT / grant = administrators = f
    C: subinacl subinacl.exe / subdirectories% SystemDrive% / grant = administrators = f
    C: subinacl subinacl.exe / subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE / grant = system = f
    C: subinacl subinacl.exe / subkeyreg HKEY_CURRENT_USER / grant = system = f
    C: subinacl subinacl.exe / subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT / grant = system = f
    C: subinacl subinacl.exe / subdirectories% SystemDrive% / grant = system = f
    @Echo Gotovo.
    @pause

    Se avete installatu l'utilità Subinacl in un antru cartulare, allora invece di l'espressione "C: subinacl subinacl.exe" specificate u percorso attuale per esse.

  2. Salvate u codice specificatu in un file cun'estensione ".bat" sì cum'è descritta in sopra, è attiva per esse cum'è amministratore. Si apre "Linea di cumandamentu"induve a prucedura per cambià i diritti di accessu hè fatta. Dopu u prucessu, cliccate nant'à alcun tastu è ripartite u PC.

Metudu 2: Rinominà o cancellà u cuntenutu di a cartella SoftwareDistribution

Come annunziatu sopra, a causa di l'errore 0x80070005 pò esse una pausa quandu si scarica l'aggiornu precedente. Dunque, un oggiu underused impedisce à a prossima attualizazione di passà in modo currettu. Questu prublema si pò risolve rinominà o cancellà u cuntenutu di a cartella chì cuntene i download d'aggiornamentu, cusì a directory "SoftwareDistribution".

  1. Aprite "Esploratore". Inserite l'indirittu seguente in a so barra di indirizzu:

    C: Windows SoftwareDistribution

    Cliccate nantu à a freccia à diritta di a barra di indirizzu, o cliccate Enter.

  2. Pudete andà in a cartula "SoftwareDistribution"situatu in u cartulare "Windows". Questu hè quì l'aggiornamenti di u sistema scaricatu sò salvati finu quandu sò installati. Per sbarazzà di l'errore 0x80070005, hè necessariu per pulì sta directory. Per selezziunate tutti i so cuntenuti, attivate Ctrl + A. Facemu clic PKM da a selezzione. In u menu chì si vede, selezziunu "Elimina".
  3. Si aprirà una finestra di dialogo induve vi sarà dumandatu se l'utente vole veramente spostà tutti l'oggetti selezionati "Carrettu". Cunsultà cliccendu "Sì".
  4. Questu hà iniziendu u prucessu di cancellazione di u cuntenutu di a cartella. "SoftwareDistribution". Sì ùn hè micca pussibule di sguassà alcun elementu, postu chì hè attualmente occupatu cù u prucessu, cliccate nant'à a finestra visualizzata informendu nantu à sta situazione "Salta".
  5. Dopu eliminà u cuntenutu, pudete provà à fà una azzione durante a quale l'errore 0x80070005 hè statu visualizatu. Se a ragione hè stata scaricata in maniera sbagliata d'aggiornamenti precedenti, allora sta volta ùn ci deve esse fallimenti.

In listessu tempu, ùn tutti i utenti risultanu eliminà u cuntenutu di a cartella. "SoftwareDistribution", perchè avete paura di distrugliu l'uppusce nant'à avè installatu o dighjà u sistema. Ci sò situazioni chì a scelta sopra descritta non riesce a sguassà esattamente l'oggetto rotto o sfruttatu chì ùn riesce micca, cume hè quellu chì hè occupatu cù u prucessu. In i dui casi, pudete aduprà un altru metodo. Hè per rinominà a cartella "SoftwareDistribution". Questa opzione hè più cumpluta di quellu descrittu in sopra, ma, se hè necessariu, tutte e cambiamenti ponu esse ripruducate.

  1. Cliccate "Start". Entra "Pannello di cuntrollu".
  2. Vai à la sezione "Sistema è Sicurezza".
  3. Cliccate "Amministrazione".
  4. In a lista chì compare, cliccate "Servizi".
  5. Attivatu Manager di serviziu. Trova l'oggetto "Windows Update". Per simplificà a ricerca, pudete allineare i nomi alfabeticamente, cliccendu nant'à l'intestazione di colonna. "Nome". Dopu avete trovu l'elemento chì state cercendu, etichettate u cliccate "Stop".
  6. U prucessu di fermà u serviziu seleziatu hè principiatu.
  7. Dopu aduprà u serviziu, quandu selezziunate u so nome, l'iscrizzione sarà visualizata in u riquadro di sinistra di a finestra "Run". Finestra Manager di serviziu Ùn hè micca da chjappà, ma righjunle solu "Taskbar".
  8. Ora apri "Esploratore" e inserisci u caminu chì seguita in u so campu di indirizzu:

    C: Windows

    Cliccate nantu à a freccia à diritta di a linea specifica.

  9. Si muvine in una cartella "Windows"localizatu in u directory radice di u discu C. Allora cercate a cartella già familiarità per noi. "SoftwareDistribution". Cliccate nantu à sta PKM è in a lista di azzioni selezziunate Rinominà.
  10. Cambia u nome di u cartulare per ogni nome chì crede chì hè necessariu. A principale situazione hè chì stu nome ùn anu avè micca altri cartulari situati in a stessa directory.
  11. Ora torna à "Manager di serviziu". Highlight title "Windows Update" e premete "Run".
  12. Questu hà inizià u serviziu specificatu.
  13. U successu di u suddiu di u serviziu sarà indicatu da a surgenza di u status "Works" in a colonna "Condition" oppositu u nome di u serviziu.
  14. Ora dopu à riavvià u computer, l'errore 0x80070005 deve sparisce.

Metudu 3: Disattivà l'antivirus o u firewall

U prossimu mutivu chì pò causà l'errore 0x80070005 hè a regolazione oi malfunzionamenti errati di u anti-virus o di u firewall. Poi spessu pò dà problemi nant'à a ripresa di u sistema. Per verificare s'ellu hè u casu, avete bisognu di disattivà temporaneamente a prutezzione è scopre se l'errore riprova. A procedura per disattivà l'antivirus è u firewall pò cambià assai in quantu dipende u produttore è a versione di u prugrammu specificatu.

Se u prublemu riesce, pudete attivà a sicurezza è cuntene a ricerca di e cause di u prublema. Se, dopu disabilitatu l'antivirus o u firewall, l'errore hà sparitu, prova à adattà e impostazioni di sti tipi di prugrammi antivirus. S'ellu ùn hè micca pussibule di configurà u prugrammu, vi avviò di disinstallarlo è u sustituite da un analogu.

Attentu! L'azione sopra riportata deve esse svolta appena prima, perchè hè periculu abbandunà u computer senza prutezzione antivirus per un bellu pezzu.

Lezione: Cumu disattivà l'antivirus

Metudu 4: Verificate u discu per errori

L'errore 0x80070005 pò causà danni fisici o errori logichi nantu à u discu duru di u PC chì hà installatu u sistema. U modu più faciule per verificà u discu duru per i prublemi sopra cullati è, se possibile, risolve di sfruttamentu cù l'utilità di sistema. "Verifica u discu".

  1. Usendu u menù "Start" move in u cartulare "Standard". In a lista di l'oggetti, truvà l'oggetto "Linea di cumandamentu" è cliccate PKM. Sceglite "Run as administrator".
  2. Si apre "Linea di cumandamentu". Prufittesi quì:

    chkdsk / R / F C:

    Cliccate Enter.

  3. L'infurmazione apparirà chì indica chì ùn hè micca pussibule di fà una verifica di u discu, chì hè adupratu da un altru prucessu. Allora, vi sarà dumandatu di fà una scansione à u prossimu riavvi di sistema. Enter "Y" e premete Enter. Dopu à ciò, ripartite u PC.
  4. Durante u reboot, l'utilità "Verifica u discu" darà una verifica di u discu C. Si pudete, tutti l'errori logichi saranu corretti. Se i prublemi sò causati da un malfunzionamentu fisicu di u discu duru, allora hè megliu per esse rimpiazzatu cù un analogu di u funziunamentu in normali.

Lezione: Verificate u discu per l'errore in Windows 7

Metudu 5: Riprisate i file di sistema

Un altru motivu per u prublema chì studiamu pò esse un dannu per i file di sistema di Windows. Se suspettate chì questu fallimentu, bisogna scansà u sistema operativo per l'integrità è, se hè necessariu, riparate l'urdinazioni dannate per mezu di un strumentu di sistema. "SFC".

  1. Fate una chiamata "Linea di cumannu", agisce nantu à e raccomandazioni descritte in Metru 4. Inserite l'accessu seguente:

    sfc / scannow

    Cliccate Enter.

  2. Utilità "SFC" Sarà lanciatu è scansionerà l'OS per a mancanza di integrità di l'elementi di sistema. In casu di scansione di prublemi, a ripruduzione d'elementi dannati sarà effettuata automaticamente.

Lezione: Verificà a integrità di i schedari OS in Windows 7

Metru 6: Reset TCP / IP Settings

Un'altra ragione chì cause u prublema chì studiate pò esse un fallimentu TCP / IP. In stu casu, avete bisognu di resettà i parametri di sta pila.

  1. Attiva "Linea di cumandamentu". Inserisci questu entrata:

    netsh int ip reset logfile.txt

    Cliccate Enter.

  2. Esecuzione di u cumandatu sopra, i parametri di pila TCP / IP saranu ripristinati, è tutte e cambiamenti sò scritte in u file logfile.txt. Se a causa di l'errore si trova precisamente in i fallimenti di u cumpunente sopra, allora u prublemu deve sparisce.

Metudu 7: Modifichi l'attributi di u cartulare "Informazione di u Volume di u Sistema"

A causa successiva di l'errore 0x80070005 pò esse l'impostazione di l'attributu "Leggera solu" per catalogu "Informazione di u Volume di u Sistema". In stu casu, avemu bisognu di cambià u parametru di sopra.

  1. Datu u fattu chì u cartulare "Informazione di u Volume di u Sistema" a predefinita hè nascosta, anu da permettà a visualizzazione di l'oggetti di sistema in Windows 7.
  2. Dopu, attivate "Esploratore" è andà à u cartulare radicu di u discu C. Trova un directory "Informazione di u Volume di u Sistema". Cliccate nantu à u rmb. In a lista chì vene, seleziona "Pruprietà".
  3. A finestra di pruprietà di u cartulare sopra si aprà. Verificate per bloccà "Attributi" vicinu à u parametru "Leggera solu" A casella ùn hè micca selezionata. Se ci hè, allora assicuratevi di sguassarete, è poi presse "Applicà" è "OK". Dopu, pudete testà u PC per a presenza di l'errore studendu, applicendu u so effettu causante.

Metudu 8: Abilita u serviziu di Copia Ombre di u Volume

Un'altra causa di u prublema pò esse un serviziu disabile. "Volume Ombre di copia".

  1. Andà à Manager di serviziucù l'algitimu descritta in Metudu 2. Trova l'oggetto "Volume Ombre di copia". Se u serviziu hè disattivatu, cliccate "Run".
  2. Dopu à ciò, u statutu deve esse esposto à l'oppusitu di u nome di u serviziu. "Works".

Metudu 9: Eliminate u minaccia di u virus

Talvolta l'errore 0x80070005 pò fà chì un computer infetta certi tipi di virus. Dopu, ci hè bisognu à verificà u PC cun un utillariu antivirus speciale, ma micca cun un antivirus regolari. Hè megliu scansione da un altru dispositivo o via un LiveCD (USB).

Durante u testu, quandu si seleziona un codice maliziu, hè necessariu seguità i raccomandazioni chì l'utile dà à l'interfaccia. Ma ancu se u virus hè trovu è neutralizatu, ùn garantisce micca pienu a scomparsa di l'errore chì studiamu, postu chì u codu maligno hà pussutu fà certi cambiamenti in u sistema. Dunque, dopu a so so eliminazione, più pudemu bisognu di applicà una di sti modi per risolve u prublema 0x80070005, chì hà descrittu sopra, in particulare, a ripruduzione di i file di sistema.

Cumu si pudete vede, ci hè un listinu abbastanza largu di e cause di l'errore 0x80070005. L'algoritimu di eliminazione dipende da l'essenza di sta ragione. Ma ancu se ùn pudite micca dì l'installazione, pudete semplicemente aduprà tutti i metudi specificati in st'articulu è da u metodo di eliminazione per ghjunghje u risultatu desideratu.