Quandu i ghjochi sò installati da u magazinu in Windows 10

In Windows 10, apparse un app store, da chì l'utenti pò scaricà i ghjochi ufficiali è i prugrammi di interesse, riceve i so aggiornamenti automatici è truvà qualcosa di novu. U prucessu di scaricà li hè un pocu diversu da u download abituale, perchè l'utente ùn pò sceltu u locu duve salvà è stallà. In questu casu, alcune persone anu una domanda, induve hè u software scaricatu installatu in Windows 10?

A cartulare d'installazione di ghjochi in Windows 10

A manu, l'utente ùn pò micca configurà u locu duve sò scaricati è installati i ghjochi, applicazioni - per ciò, una cartella sputica hè messa à calci. Oltre à stu, hè prutezziunamente prutestu da fà qualchì cambiamentu, cusì à volte ùn pò ancu mette in essa senza impostazioni preliminari di sicurezza.

Tutte e applicazioni sò in stu modu:C: Archivi prugrammi.

Tuttavia, u cartulare di WindowsApps hè ghjustu nascosu è ùn puderà micca vede si a visualizzazione di i cartelli nascosti è cartulari hè disattivata in u sistema. Piglia a seguita istruzioni.

Ulteriori: Visualizzazione di cartelle nascoste in Windows 10

Pudete truvà in una qualsiasi di i cartulari esistenti, ma cambià o cancellà ogni schedariu hè pruibitu. Da quì ci hè pussibule à lanciare applicazioni installate è ghjochi, aprendu i so schedari EXE.

Risolvendu u prublema cù l'accessu à WindowsApps

In alcune build di Windows 10, l'utenti ùn ponu ancu esse in u cartulare per guardà u so cuntenutu. Quandu ùn pudete andà à u cartulare di WindowsApps, significa chì e autorizazioni di sicurezza adatta per u vostru contu ùn sò micca configurate. Per difettu, i diritti di l'accessu cumplettu sò dispunibili solu per l'account TrustedInstaller. In sta situazione, seguite e istruzioni quì sottu:

  1. Cliccate nant'à WindowsApps cun un cliccatu destro di u mouse è andate à "Pruprietà".
  2. Passa à a tab "Sicurezza".
  3. Ora fate un clic nantu à u pulsante "Avanzate".
  4. In a finestra chì si apre, tab "Permessi", puderete vede u nomu di l'attuale proprietariu di a cartella. Per riassignala à a to propria, cliccate nantu à u ligame. "Cambia" à fiancu à ellu.
  5. Inserite u vostru nome di cuntinu è cliccate "Verificate i nomi".

    Se ùn pudete micca sì entrà u nome di u pruprietariu, aduprate l'alternativa - cliccate "Avanzate".

    In a nova finestra cliccate "Cerca".

    Sottu vedi un elencu di opzioni, induve trovu u nome di u cuntu chì vulete fà u pruprietariu di WindowsApps, cliccate nantu à ellu, e dopu nantu à "OK".

    U nome sarà inseritu in u campu già amparatu, è avete bisognu di ripulisci "OK".

  6. In u campu cù u nomu di u pruprietariu si basa l'alternu chì avete sceltu. Cliccate "OK".
  7. U prucessu di cambiu di pruprietà cumincerà, aspettate chì questu sia finitu.
  8. Una volta finita riesce, apparirà una notificazione cun infurmazioni nantu à ulteriori travagli.

Ora pudete andà in WindowsApps è cambiate certi oggetti. Tuttavia, una volta cchè mi cunsiglii fermamente di fà ciò senza cunniscenza bè è fiducia in e vostre azzioni. In particulare, eliminà l'intera cartulina pò interrompere a funzione "Start", è trasferisce u, per esempio, à una altra partizione di dischi, complicerà o fà chì u scaricamentu di ghjochi è di applicazioni sia impossibile.