Installà u sistema operativu di Windows 7 da un CD

Periodicamente, alcuni utilizatori di Internet attivi sò confrontati cun u bisognu di stallà una cunnessione sicura, criptata, anonima, spessu cù a sostituzione obbligatoria di un indirizzu IP cù un nodo specificu di paese. A tecnulugia chjamata VPN aiuta à l'implementazione di un tali impegni. L'utente hà solu à installà tutti i componenti necessarii nantu à u PC è fà a cunnessione. Dopu, l'accessu à a rete sarà dispunibule cù l'indirizzu di rete già cambiatu.

Installazione di VPN in Ubuntu

I sviluppatori di i so propri servitori è software per e cunnessioni VPN fornenu ancu servizii per i pruprietari di i computer chì gestenu a distribuzione Ubuntu basata nantu à u kernel Linux. L'installazione ùn hà tantu tempu, è ci hè un gran numeru di soluzioni libere o low-cost per rende questu a missione. Oghje ci piacerebbe parlà di trè metudi di travagliu d'organizà una cunnessione sicura privata in u menu OS.

Metudu 1: Astrill

Astrill hè unu di i prugrammi gratuiti cun un'interfaccia grafica, chì hè installata in un PC è rimpiazza automaticamente l'indirizzu di rete cù un utente casuale o specificu. I sviluppatori promettenu una scelta di più di 113 servitori, sicurezza è anonimità. U prugramma di scaricazione è installazione hè abbastanza simpatica:

Andate à u situ ufficiale di Astrill

  1. Andate à u situ ufficiale di Astrill è selezziunate a versione per Linux.
  2. Specifichi a assemblea adatta. Per i proprietarii di una di l'ultime versioni di Ubuntu DEB-package 64-bit hè perfetta. Dopu avè sceltu cliccate "Scaricate Astrll VPN".
  3. Salvate u schedariu in una posizione conveniente o aprite subitu cù l'applicazione standard per installà i pacchetti DEB.
  4. Cliccate u pulsante "Install".
  5. Assicurà l'autenticità di u cuntu cù una password è aspettate chì a metà di a procedura sia finita. Per mance alternative di aghjunghje pacchetti DEB in Ubuntu, vede u nostru altru articulu à u ligame sottu.
  6. Per di più: Installazione di i pacchetti DEB in Ubuntu

  7. Ora u prugramma hè aghjuntu à u vostru computer. Restò solu lance u lanciu cliccendu nant'à u micca icona in u menù.
  8. Durante u download, avete dovutu creà un novu account per voi, in a finestra Astrill chì si apre, inserisci i vostri dati di login.
  9. Specifichi u megliu server à a cunnessione. Se avete bisognu di selezziunate un paese particulare, aduprà a barra di ricerca.
  10. Questu software pò travaglia cù vari attrezzi chì ti permettenu di organizzare una cunnessione VPN in Ubuntu. Se ùn cunnosci micca chì opzione à scegliere, lasciate u valore predefinitu.
  11. Avvia u servitore spostendu u cursore à "ON"è andate à travaglià in u navigatore.
  12. Notate chì una nova icona hà ora apparutu in a barra di task. Cliccatu nantu à elli, aprite u menu di cuntrollu Astrill. Quì micca solu i cambiamenti di servitore sò dispunibuli, ma ancu l'impostazione di parametri supplementari.

U metudiu consideratu hè ottimale per i utilizatori principianti chì ùn anu micca statu capitu di le sottigliezze di l'impostazione è di travaglià "Terminal" sistema operativu. In questu articulu, a soluzione Astrill hè stata cunsiderata cum'è solu. In Internet, pudete truvà parechje prugrammi più simuli chì furniscenu servitori più stabili è veloci, ma sò spessu pagati.

In più, si pò truvà una carica periodica di servitori popolari. Ùn ti cunsigliemu di riconnessione à altre fonti situate in u locu più vicinu à u vostru paese. Dopu u Ping sarà menu, è a rapidità di inviare è di riceve file pò aumentà significativamente.

Metudu 2: Strumenti di sistema

Ubuntu hà una capacità integrata di urganizà una cunnessione VPN. Tuttavia, per fà ciò, avete ancora avè à truvà unu di i servitori di travagliu chì sò publicamente dispunibili, o pudete cumprà un locu cù qualunque serviziu web pratico chì furnite tali servizii. L'intera procedura di cunnessione hè così:

  1. Cliccate nantu à u bottinu di a barra di task "Cunnessione" è selezziunate l'elemento "Impostazioni".
  2. Move a sezione "Rete"da aduprà u menù di a sinistra.
  3. Truvate a sezione VPN è cliccate nantu à u bottinu cum'è un bonu per cuntinuà a creà una nova cunnessione.
  4. Se u fornitore di serviziu ti hà furnitu cun un file, pudete importà a configurazione per mezu di ella. Altrimenti, tutti i dati duveranu esse guidati manualmente.
  5. In a sezione "Identificazione" tutti i campi imposti sò presenti. In u campu "Generale" - "Gateway" inserite l'indirizzu IP furnitu, è in "Ulteriori" - username è password inveci.
  6. In più, ci sò dinò parametri addiziunali, ma devianu esse cambiati solu per e raccomandazione di u pruprietariu di u servitore.
  7. In a foto in basso, pudete vede esempi di servitori gratuiti chì sò dispunibule liberamente. Benintesa, sò spessu instabili, carichi o lenti, ma questu hè a scelta migliore per quiddi chì ùn vulanu pagà per VPN.
  8. Dopo a creazione di a cunnessione, resta solamente attivà da spostà u cursore in questu.
  9. Per a autentificazione, avete bisognu inseritu una password da u servitore in a finestra chì si vede.
  10. Pudete ancu gestì una cunnessione sicura in a barra di task, cliccendu nant'à l'icona cumestiva cù u pulsante sinistro di u mouse.

U metudu chì utilizza l'utensu standard hè bonu perchè ùn necessita micca l'installazione di componenti addiziunali da l'utente, ma avete ancora bisognu di truvà un servitore gratuitu. In più, nimu ùn vi interdice micca di creà più cunnessioni è cambiate trà elli unicamente à u mumentu ghjucatu. S'è vo site interessatu à stu metudu, avemu a cunvenimentu tutti stessi di guardà a soluzioni pagate. Spessu sò abbastanza pratichi, chì per un quantità pochi ricevi micca un servitore stabile, ma dinò un supportu tecnicu in casu di diversi prublemi.

Metudu 3: Servitore propriu per OpenVPN

Alcune aziende chì furnite servizii di cunnessione criptata utilizanu a tecnologia OpenVPN è i so clienti fanu un prugrammu adeguatu nantu à u so computer per stabilisce cun una galleria sicura. Nulla vi impedisce di creà u vostru propriu servitore nantu à un PC è di configurà a parte di u clientela per altre. Benintesa, a prucedura di stallazione hè abbastanza cumplicata è piglia u lungu tempu, ma in certi casi hè a soluzione migliore. Avemu suggeritu di leggere a guida d'installazione per i servitori è i clientelu in Ubuntu cliccendu nant'à u ligame chì seguitu.

Leggi ancu: Installazione OpenVPN in Ubuntu

Ora avete amparatu chì e trè opzioni per aduprà VPN nantu à un PC cù Ubuntu. Ogni opzione hà i so vantaggi è svantaghji è sarà ottimale in alcune situazioni. Avemu a cunvenzione di vene à familiarizà cù tutti quelli, decidite nantu à u scopu di aduprà un tali strumento è procedi à l'implementazione di istruzioni.