Cumu ritornà a vecchia versione di Yandex Browser?


Vkontakte hè un serviziu sociale famosu in u mondu, chì ùn hè micca solu un mezu di comunicazione, ma dinò una grande biblioteca di file audio è video. Ùn hè micca sorprendente chì per u navigatore Mozilla Firefox ci sò diversi attrezzi chì ti permettenu di scaricà musica da Vkontakte.

Se avete bisognu di scaricà musica da Vkontakte via u navigatore Mozilla Firefox, allora avete bisognu di installà un plugin particulare chì vi permetterà di svolta sta attività. Qui di sguillà vedemu l'elenco di i plugins più famosi chì vi permetteranu di scaricà a vostra musica preferita di u serviziu sociale popolari russu.

Plugin per Firefox per scaricà musica Vkontakte

1. VkOpt

VkOpt hè u cumandariu di browser più diffuso per a rete sociale Vkontakte, chì aghjusta à stu situ un assai di funzioni, tra cui a capacità di scaricà musica à un computer.

Purtroppu, à causa di a transizione di Vkontakte in un novu design, alcune funzioni di stu addon si pò micca adattà, ma questu add-on pò digià scaricà musica.

Scaricate u supplementu VkOpt

2. Savefrom.net

Un altru supplementu Bauzer cunnisciutu, chì a mumenta di questu tempu s'applica micca solu à a musica di Vkontakte, ma à l'altri servizii sociali popolari cun contenuti audio è video.

Installendu stu add-on, videte l'icona di scaricamentu accantu à a registrazione audio, cliccendu nantu a quale cumincerà à scaricà a pista selezionata in u vostru computer.

Scaricate i più salvatici Savefrom.net

3. Video DownloadHelper

Questa aggiunta hè unica perchè a so azzione si estende micca solu à a rete sociali Vkontakte, ma dinù altri siti in cui ci hè a possibilità di riproduzione in linea di audio è di video.

Per scaricà a musica cù questu add-on, avete bisognu di mette a pista da ghjucà è u cliccà di u prestitu in l'angulu in dirittu superiore di l'icona di add-on attivata, dopu allora vi sarà dumandatu di scaricà a pista selezionata in u vostru computer.

Scaricate u supplementu Video DownloadHelper

Ognuna di e addizioni proposte hè un strumentu efficace per u navigatore Mozilla Firefox, cù cui pudete scaricà musica di Vkontakte Firefox in qualunque tempu.