L'acquisti chì ùn sò micca esistenti: i 10 mestieri più costosi in a storia di ghjochi online

I ghjochi in linea praticavanu l'utenti per lunghe ore di gioco, è l'elemento di cumpetitivu li fa à furmà e so abilità è dimostrà a so superiorità nantu à l'altri. A volte, i ghjucatori chì sò passiunati per u prucessu è PvP, anu vulsi micca solu di megliu, ma dinò guardà originale in u ghjocu, avè una arma unica o un trasportu personale chì nimu ùn ne hà. Per un cuntenutu raru, parechji sò pronti à stà accumannatu soldi assai, è a storia di l'industria di u ghjocu cunnosce dapoi pochi casi quandu e cose in-jocu passavanu sottu u martellu per e summi enormi. Tuttavia, i travaglii più cara ùn justificanu micca sempre u so valore.

U cuntenutu

  • Squadra Fortress Gold Skillet
  • Zeuzo da World of Warcraft
  • Supercarrier Revenant da EVE Online
  • Echo in furia di Diablo 3
  • StatTrak M9 Bayonet da Counter-Strike: GO
  • Eamesi Flames Wardog da Dota 2
  • Amsterdam da Second Life
  • Dinosaur Egg from Entropia Universe
  • Club Neverdie da Entropia Universe
  • Calypso pianeta da Entropia Universe

Squadra Fortress Gold Skillet

Chì i ghjucatori ponu fà per sembra originale! Per u sumentu di brillanti gizmos, alcuni sò pronti à stà avutu fortune Cusì a piastra d'oru da u tiratore di a squadra di Fortress Team hè stata venduta in u 2014 per 5 mila dollari. Ma chì vale a pena dà chì tippu di soldi per un dispositiu virtuale chì ùn pò ancu frittà i cotoletti? Una decisione dubbia, ma u cumpraturi hè statu soddisfatto.

Piatta dorata - solu una pelle chì ùn hà ancu benefici prestazioni

Zeuzo da World of Warcraft

U populu di MMORPG di World of Warcraft attacca lettori cù una muta di meccanica è di un pumperu di caratteru sofisticatu. L'erosu Zeuzo, chì hà passatu 600 ore di l'agricultura senza stop, hè statu vendutu per 10 millie di dollari. Hè vera, in Blizzard un sì u serviziu ùn era micca accettatu è prestu avia u bloccu, è u cumpratore, chì ùn hà micca letto i termini di l'accordu di l'usu, hè andatu cù u nasu.

Per creà un cummattitore eccezionale di alto livellu, avete bisognu di dedicà assai tempu libaru à Grind

Supercarrier Revenant da EVE Online

A navicula Superbarriera Superintrenetta in u prugettu EVE Online hè cum'è una cruiser stella giganti incredibilmente putente chì parechji ghjucatrici sogghjanu. Hè vera, ora stu pezzu di metallo virtuale ghjunghje nantu à a discarica intergalactica. In u 2007, unu di i ghjente hà acquistatu a nave per 10 mila dollari, ma poi hà pirdutu, cunducendu da un settore à l'altru.

U bisognu cumpressore, chì hà spesu una fortuna nantu à una nova cosa, era sempri in un shock mutu di ciò chì era accadutu, è forse hà distruttu tuttu ciò chì hè andatu, in una misura di furia.

I pirati Sly, chì amparu circa a strada da a so spia, aghjuntanu subitu una bocca piena di preda

Echo in furia di Diablo 3

Unu di i più putenti martelli mitici in Diablo 3 hè statu vendutu per un furzatu 14 mila di dollari. Questu articulu hè scartatu cù una bassa probabilità, è i so felici proprietarii ùn eranu micca disposti à guadagnà soldi per cuntenutu. L'acquistu costa un ghjocu una sumenda ordinata.

Ora per fà un tale cummerciu ùn riesce micca. Blizzard ùn accuglie micca i cambiamenti trà i ghjucatori cù soldi veri.

"Echo di furia" hè diventata l'arma più cara di a storia di u ghjocu Diablo 3

StatTrak M9 Bayonet da Counter-Strike: GO

In u 2015, u cummerciu più grande hè avvenutu in a storia di CS: GO. A bellissima pelle di u StatTrak M9 Bayonet knife hè stata venduta in manera anonima per 23,850 $. À l'ora in u ghjocu ci hè solu una copia di quest'arma mortale.

U venditore hà dichjaratu chì per a pelle di u cuttumu li si offrì micca solu di trasferimenti di soldi, ma dinò un scambiu per l'automobilie è u locu immubiliare.

Eamesi Flames Wardog da Dota 2

Da u pruduttu Steam hè statu vendutu u articulu più costu di a storia di u ghjocu Dota 2. Si sò diventati a pelle per u curieru. Alcune Foci Etereali Wardog si sò fatti di l'autore par accidenti. A combinazione unica di l'effetti hè stata ottenuta à causa di u bug graficu, tuttavia, i ghjucatori anu amatu sta soluzione. Sei anni, questu carattere innocente hè statu acquistatu per u più di 34 milla dollari.

In tuttu, ci sò 5 cuntratori in a ghjocu, è ùn costanu micca più di $ 4,000

Amsterdam da Second Life

U prugettu in ligna Second Life giustifica appuntu u so nome, dendu à i ghjucatori à immersi in un mondu nant'à novu, chì diventerà una alternativa à a realtà. Quì, cum'è in a vita vera, pudete cumprà e cose, cumprà vestiti, case è automobili. Una volta per 50 mila dollari tutta a cità hè stata venduta. A versione virtuale di Amsterdam, cum'è l'originale, era l'acquistu più oneru in a storia di Second Life.

Rumorità dice chì a cità hè stata acquistata da rapprisintanti di u veru distrettu di luce rossa per prumove luntanu da i servizii virtuali.

Puru probabile, u cumpratore era un veru fan di a capitale olandese.

Dinosaur Egg from Entropia Universe

U Projettu Entropia Universe ùn smette micca di stupisce. Queste ghjucatrici sò quì à cumprà oghje a pruprietà immubiliare, ma dinò di stuziani. Per esempiu, unu di i gameri hà compratu per 70 mila dollari un stranu uufu di dinosauri, chì hà ritenitu esse solu un bellu articulu decorativu. Chì era una sorpresa quandu, dopu à duie anni di stà in l'inventariu, un enorme monstru casciò fora di l'inventariu, cun chì u sfortunatu acquirente è altri ghjucatori avianu a luttà.

L'ovu di dinosauri hè statu in u ghjocu da u so creazione, è parechji rumure è legende circundatu intornu.

Club Neverdie da Entropia Universe

MMO Entropia Universe hè unu di i prughjetti più sorprendenti di l'industria moderna di ghjocu, induve a furtuna di l'attribuzione imprenditoriale vera. I lettori sò pronti à stallà soldi solide per visità a pussibilità di qualchi persone, trà quali sò ristoranti, caffè, villaggi è pianeti interi. Gamer John Jacobs hà compratu un asteroide chì si trasformò in un club di intrattenimentu planetariu. Più tardi, un ghjovanu savvy putia vendere un affari per un fantasticu 635.000 di dollari.

Gamer hà compratu un asteroide in u 2005 per 100.000 dollari

Calypso pianeta da Entropia Universe

Tuttavia, ancu u club di John Jacobs ùn pò micca cunquistà in valore cù una vendita fantastica chì cascò in u Libru di Guinness di i Records. Un gruppu di entusiasti di mondi virtuali SEE hà cumparatu u pianeta Calypso à l'usu di i sviluppatori di ghjocu per un quantu insane di 6 milioni di dollari.

Felici acquirenti piglianu u cuntrollu di micca solu u pianeta, ma tuttu u mondu di u ghjocu, ma ùn hè ancu cunnoscutu se u so investimentu hà pagatu.

Game Donat è mestieri tra i ghjucatori sò una parte impurtante di ghjochi online. Ogni annu, l'oggetto virtuale hè diventatu d'urighjità reale. Quale sì, forse i registri Entropia Universe saranu prestu rotti se i lettori continueranu à acquistà gioielli, reliquii, armi leggendarie è mondi interi cù u listinu entusiasmo.