I prughjetti di stampa in una stampante 3D sò fatti cù un fascettu di parechji prugrammi. Unu esegue l'impressione diretta, è u secondu hè prughjettu per cunverte u mudellu in un codu chì supporta a stampa. In questu articulu cunsidereremo Slic3r - un prugramma per fà u travagliu di preparazione prima di stampà un oghjettu.
Firmware supportatu
In Slic3r ci hè un assistente di presetamentu di prugrammi, cù chì pudete configurà tutti i parametri necessarii cum'è rapidamente è più facilmente cum'è possibile. In a prima finestra, bisognu à sceglie u firmware adupratu da a stampante. A cosa principali hè di fà a scelta bona, perchè l'algitimu per generà u codice finale dipende di quessa. Tale informazione hè generalmente pruposta quandu assemblate o impiantate e so apparizioni. In u casu chì ùn sapete micca chì tippu di u firmware utilizza a stampatrice per u firmware, hè megliu per contattà u fabbricante direttamente è dumandà una domanda.
Impostazione di a tavula
In a prossima finestra, avete bisognu di entrà i parametri di a vostra tavola, chì vorrà indicà a distanza massima cumparata da l'extrusore durante a stampa. A misurazione di a distanza dev'essere svolta accuratamente, avendu prima verituu chì l'estrusione sia in a so situazione originale. Per alcuni mudelli di stampatori, pò esse difficiule da determinà.
Diametru ugelli
Di solitu, u diametru di l'ugugiu hè indicatu in a descrizione di questu o in l'istruzzioni affettuose. Fighjate questi parametri è inseriscili in i rigali adatti in a finestra di l'assistente di configurazione di Slic3r. I valori predefiniti sò 0,5 mm è 0,35, ma micca tutti i suggerimenti assucialli, perciò bisognu inserisce i valori curretti per chì in futuro ùn ci sia prublemi cù a stampa.
Diametru di filu di plastica
L'informazione di stampa precisa hè solu ottenuta quandu u prugramma sai quantità di materiale utilizzatu. U modu più faciule per determinà chì hè da u diametro di u filu di plastica adupratu. Perciò, in a finestra di configurazione vi fate bisognu di specificà u so diametru cusì esattamente pussibule. Diversi fabbrichi o ancu lotti hanno significati diversi, cusì cunfirmi l'infurmazioni prima di u riempimentu.
Temperatura d'estrusione
Ogni materiale hè estrusi cù una temperatura diversa è pò travaglià cù altri valori di riscaldamentu. U vostru fornitore di materiale deve spiegà a temperatura più adatta. Deve esse inseritu in a finestra di l'assistente Slic3r.
A temperatura di a tavula
Alcune stampatrici anu una tavula di riscaldamentu. Se avete un tale mudellu, avete da spiegà u parametru di riscaldamentu in u menù di configurazione corrispondente. Quandu a temperatura di u tavulu hè selezionata per mezu di u controller, lasciate u valore in u prugramma uguale a zero.
U travagliu cun mudelli
Slic3r supporta più mudelli à u tempu. In un prughjettu, pudete caricare esattamente quanti oggetti cum'è in u cavallu nantu à a tavula. In a finestra principale di u prugramma ci hè un picculu pannellu cun l'utili principali per gestisce l'oggetti. Solu, mi vogliu cunnosce a funzione "Disponi". Permette di fà un posizionamentu ottimale automatica di parechji mudelli nantu à a tavula.
Parti di l'oggiu
Quandu un mudellu cumpletu consiste in parechje parti semplici, sarà più faciule travaglià cù ognunu di elli separatu. In Slic3r ci hè un menu speciale chì ogni parti è stratu di l'oggetto hè configuratu. Hè quì chì partizioni è modificatori sò caricate. Inoltre, hè possibile applicà impostazioni addiziunali di l'oggetto.
Stampa è Configurazione di a stampatrice
A stampa tridimensionale hè un prucessu complicatu chì richiede esattezza in tutti i parametri per fà una figura ideali. À u principiu di travaglià cù Slic3r, l'utente imposta solu i parametri di più basa di stampa è stampante. Una configurazione più dettagliata si faci da un menu separatu, induve e quattru tabulette anu assai parechji parametri utili per a stampa 3D.
Tagliu
Ora chì tuttu u travagliu di preparazione hè statu finitu, a verità di a infurmazione introdotta hè stata verificata, u mudellu hè statu carregatu è adupratu, tuttu u restu hè di fà u tagghju. Hà effettuatu per mezu di una finestra separata, induve l'utente hè dumandatu di definisce parechji parametri addiziunali è inizià a so trasfurmazione. Dopu ch'ellu hè finitu, sarete spostati di ritornu à a finestra principale, è e istruzioni generate saranu salvate.
Importa istruzioni pronti
Slic3r ùn permette micca di mandà immediatamente istruzioni prontu per a stampa, chì impone di travaglià cù un altru prugrammu in cunnessione. Dopu avè tagghiatu, l'utente pò exportà solu u còdice finitu o solu u mudellu stessu in un locu nantu à u so computer o supporti ammenate per e azzioni ulteriori cù u prughjettu finitu.
Virtues
- U prugramma hè liberu;
- Ci hè un wizard di configurazione di dispositivi;
- Interfaccia semplice è intuitiva;
- Esecuzione rapida di istruzioni di cunversione;
- Esportate istruzioni prontu.
Inconvenienti
- L'assenza di a lingua russa.
In questu articulu, avemu familiarittu cù u funziunamentu di u prugramma Slic3r. Hè prupusitu unicamente per cunvertisce u mudellu finitu in istruzzioni per stampatori. Grazie à una varietà di impostazioni di dispositivi, stu software permette di ghjunghje a generazione di un codice ideale.
Scaricate Slic3r gratuitamente
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: