PCI VEN_8086 & DEV_1e3a - ciò chì hè questu dispositivo è duve scaricà u driver per Windows 7

Se dopu a reinstallazione di Windows 7 (è forse in XP), un dispositariu scunnisciutu cù ID hardware VEN_8086 & DEV_1e3a hè affissatu in u gestore di dispositivi è ùn sapete micca ciò chì hè, è ancu duverè scaricà u driver.

U driver PCI VEN_8086 è DEV_1e3a garantisce u funziunamentu di Intel Management Engine, una tecnulugia aduprata nantu à e motherboard moderna cu chipset Intel. L'idea hè chì, se ùn installate micca quì u driver, allora nisuna cosa mala accadarà, ma hè megliu à fà u "Intel ME hè responsabile di una serie di funzioni di sistema, in particulare, effettuate quandu dorme di u computer o di u laptop, durante u prucessu di avvicinamentu di Windows è direttamente durante l'operazione. influenza u rendimentu, u sistema di raffreddamentu, u sistema di fornitura di energia è altre sfumate hardware.

Unni pudete scaricà u driver PCI VEN_8086 & DEV_1e3a

Per scaricà u driver di Intel Management Engine, aduprà a pagina di download ufficiali nantu à u situ Intel //downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?lang=rus&DwnldID=18532.

Dopu avè scaricatu u installatore, esegui è u determinazione di a versione di driver necessaria per a dispositiva PCI VEN_8086 & DEV_1e3a è stalla u sistema. Sistemi operativi seguenti sò supportati:

  • Windows 7 x64 è x86;
  • Windows XP x86 è x64;
  • Windows Vista, s'è adupratu.

A propositu, puderete leghje l'articolo Installazione di i Driver, chì descrive dettagliatamente cumu installà i driver in un computer è un laptop è scopre chì driver hè necessariu da l'ID hardware in u Gestore di Dispositivi di Windows.