Cause è soluzioni "Android.process.acore hà truvatu un errore"


Un errore spiabile chì pò verificà mentre aduprà un dispositivo Android hè un prublema cù u prucessu android.process.acore. U prublema hè puramente un software, è in a maggior parte di l'utenti l'utente pò risolve u so solu.

Fissà un prublema cù u prucessu android.process.acore

Stu tipu di messaghju si faci quandu utilizanu applicazioni di sistema, u più spessu cerca di aprire "Contatti" o qualchì altro firmware annantu à u firmware (per esempio, "Camera"). L'errore si verifica à causa di un cunflittu d'accessu à l'applicazione à u listessu cumpunente di sistema. Per risolve ciò aiuta i passi chì seguite.

Metudu 1: Fermi l'applicazione problema

U mezu più faciule è più dolce, ma ùn garantisce micca l'eliminazione cumpleta di l'errore.

  1. Dopu avè ricevutu u missaghju di fallimentu, u chjude è andate a "Impostazioni".
  2. In l'impostazioni truvamu Gestore di applicazioni (ancu "Applicazioni").
  3. In u Gestore di Software Installatu, andate in tab "U travagliu" (altrimenti "Running").

    L'azione ulteriore dipende da l'apertura di a quale applicazione particulare hà portatu à un crash. Dicemu chì "Contatti". In stu casu, cerca in a lista di quelli chì dispunenu l'accessu à u libretu di contatti di u dispositiu. Di solitu, queste sò applicazioni di cuntrattazione di cuntatti di terze parti o messageri immediati.
  4. A turnu, fermemu tali applicazioni, cliccendu nantu à u prucessu in a lista di in esecuzione è fermà tutti i so servizii infantili à u volta.
  5. Rigugliate u gestore di l'applicazione è pruvate à inizià "Contatti". A maggior parte di i casi, l'errore deve esse risoltu.

Tuttavia, dopu à riavvià u dispositiu o à lanciare un'applicazione, fermendu di u aiutatu à eliminà u fallimentu, l'errore si ripete. In stu casu, attenti attenti à l'altri metodi.

Metudu 2: Cancellà i dati di l'applicazione

Una soluzione più radicale à u prublema, chì implica una perdita di dati eventuale, cusì prima di aduprà u, fà una copia di backup di informazioni utili solu in casu.

Per di più: cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà

  1. Andate à u manager di l'applicazione (vede Metudu 1). Sta volta ci vole un tab "Tuttu".
  2. Com'è u casu di un stop, l'algoritimu di l'azione dipende da u cumpunente chì avvia da un crash. Dicemu sta volta "Camera". Truvà l'applicazione appropriata in a lista è tuccà.
  3. In a finestra chì si apre, aspettate chì u sistema raccolla informazioni nantu à u volumu occupatu. Poi premete i pulsanti Clear Cache, "Cancella dati" è "Stop". In listessu tempu si perdi tutte e vostre impostazioni!
  4. Prova à esibisce l'applicazione. Hè assai probabile chì l'errore ùn esiste più.

Metudu 3: Pulizia di u sistema da i virus

Stu tippu di errori si verificanu dinò in presenza di un'infezione virale. Tuttavia, in i dispositivi non-rooted questu pò esse eliminatu - i virus ponu interferisce cù u funziunamentu di i file di sistema solu s'ellu ci hè accessu root. Se suspetti chì u vostru dispositivo hà pigliatu l'infezione, fate u seguitu.

  1. Installate ogni antivirus in u dispositiu.
  2. Dopu seguendu l'istruzzioni di l'applicazione, fate una scansione completa di u dispositivo.
  3. Se a scansione hà rivelatu a presenza di prublemi maliziani, rimuovi da e riavanu u smartphone o tablet.
  4. L'errore sparirà.

Tuttavia, à volte i cambiamenti apportati da un virus à u sistema pò rimanere dopu a so caccia. In stu casu, vede u metudu sottu.

Metudu 4: Ripristina i parametri di a fabbrica

Ultima ratio in a lotta contra una varietà di errori di u sistema Android ti aiuterà in caso di fallimentu in u prucediu android.process.acore. Siccome una di e cause più pratiche di tali prublemi pò esse manipolazione di i file di sistema, un ripristino di fabbrica aiuterà à rinnuvà cambiamenti indesiderati.

Ricurdu dinò una volta chì ripresentà à l'impostazioni di a fabbrica cancelli tutte e informazioni nantu à a memoria interna di u dispositivo, perchè vi propemu cunfortu di fà una copia di backup!

Leggi più: Resettà l'impostazioni in Android

Metudu 5: lampicu

Se tale errore accade in un dispositiu cun firmware di terze parti, allora hè pussibule chì questu sia a ragione. Malgradu tutti i vantaggi di un firmware di terze parti (a versione Android hè più recente, più funzioni, chips di software portati da altri dispositivi), anu ancu parechje trappule, unu di i quali hè un problema cù i piloti.

Questa parte di u firmware hè di solitu proprietariu, è sviluppatori di terze parti ùn anu accede micca. Cume, i sostitu sò inseriti in u firmware. Queste sostitu pò esse incompatibili cù una istanza specifica di u dispositiu, per chì si verificanu errori, ancu quellu à chì questu materiale hè dedicatu. Allora, se nessunu di i metodi sopra ripusuti ti hà aiutatu, si consiglia di lampà u dispositiu torna à u software di l'azione o à un altru firmware di terze parti.

Avemu listatu tutte e cause principali di l'errore in u prucessu di android.process.acore, è ancu cunsideratu i metudi per ripararli. Se avete qualcosa à aghjunghje à l'artìculu - benvenutu à i commenti!