Ora quasi tutti i computer sò dotati di una scheda grafica discreta. Stu dispositiu crea una immagine visibile nant'à u schermu di u monitor. U cumpunente ùn hè micca simprettu, ma hè cusì numeru di parti chì formanu un unicu sistema di travagliu. In questu articulu, pruvaremu à spiegà dettagliatamente tutti i componenti di una scheda video moderna.
Cosa hè a scheda di video
Oghje darà un sguardo à e moderne carte discrete video, perchè e quelle integrate anu una configurazione cumplettamente diversa è, in pratica, sò riunite in u processore. Adattatore di grafica discreta hè presentatu in forma di una scheda di circuitu stampatu, chì hè inseritu in u slot d'espansione apposta. Tutti i componenti di l'adattatore video sò situati nantu à u bordu stessu in un certu ordine. Fighjate una veduta più vicina à tutti i parti componenti.
Vede ancu:
Cosa hè una scheda grafica discreta
Cosa significa a scheda video integrata
Processore graficu
À u principiu, avete bisognu di parlà di u dettagliu più impurtante in a scheda video - a GPU (processore graficu). Da questu cumpunente dipende da a velocità è a potenza di tuttu u dispositivo. A so funzionalità include prucessu cumandamenti relativi à a grafica. U processore graficu ripiglieghja l'esecuzione di certe azzioni, ridendu di conseguenza a carica nantu à a CPU, liberendu e so risorse per altri scopi. U più chè l'ultima fate a scheda video hè, quant'à ellu hè più grande a potenza di a GPU installata, pò ancu supere u processore centrale da a presenza di più unità informatiche.
Video controller
Per a generazione di foto in memoria tocca à u controller di video. Inviarà cumandamenti à u convertitore D / A è caccede à i cumandamenti di a CPU. Una cartula moderna hà parechji elementi chì sò stati integrati: un controller di memoria video, un bus di dati esterno è internu. Ciascun elementu hè indipendente l'uni di l'altru, permettendu un cuntrollu simultaneu di i schermi di visualizzazione.
Memoria di video
Per salvà l'imagine, i cumandamenti è l'elementi intermedii chì ùn sò micca visibili nant'à u schermu, una certa quantità di memoria hè necessariu. Dunque, ogni carta di grafica hà una quantità costante di memoria. Pò esse di tipi diversi, diffirenti in a so velocità è a frequenza. U tipu GDDR5 hè attualmente u più popolari, adupratu in parechje carte moderne.
Tuttavia, bisogna tene à mente chì, in più di a memoria integrata in a scheda video, i novu dispositivi utilizanu dinò a RAM installata in u computer. Per accede à questu, un driver speciale hè adupratu cù u bus PCIE è AGP.
Convertitore D / A
U controller di video genera una immagine, ma deve esse convertutu in un signale necessariu cù certi livelli di colore. Questu prucessu esegue u DAC. Hè custruitu in forma di quattru blocchi, di i quali 3 sò responsabili di a cunversione RGB (rossa, verde, è blu), è l'ultimu blocu immagina l'infurmazioni nantu à a correzione di u luminosità e di u gamma imminente. Un canale hè operativu à 256 livelli di luminosità per i culori singuli, è in tuttu, u DAC mostra 16,7 millioni di culori.
Memoria permanente
U ROM conserva l'elementi di schermu necessarii, l'infurmazioni da u BIOS è alcune tabelle di sistema. U controller di video ùn hè micca implicatu in alcun modu cun un dispositivu permanente di memoria, hè accessu solu da a CPU. Hè per mezu di l'archiviazione di l'infurmazioni da u BIOS chì a scheda video parte è funzioni ancu prima chì l'OS sia pienu carregatu.
Sistema di raffreddamentu
Comu sapete, u processore è a carta di grafica sò i componenti più caldi di u computer, perchè necessitanu u raffreddamentu. In u casu di a CPU, u cooler hè installatu separatamente, allora a maiò parte di e schede video sò dotate di un dissipatore di calore è parechji ventilatori, chì permettenu di tene una temperatura relativamente bassa sottu à pesanti carichi. Alcune putenti carte moderne sò assai calde; cusì un sistema d'acqua più putente hè adupratu per u rinfrescà.
Vede ancu: Eliminate u surghere di a scheda video
Interfacce di cunnessione
Carte di grafica moderna sò equipagiate principalmente cù una HDMI, DVI è Display Port. Queste scoperte sò i più progressivi, veloci è stabili. Ognuna di queste interfacce hà i so vantaggi è svantaggi, chì puderete leggere in dettu in l'articuli nantu à u nostru situ web.
Ulteriori dettagli:
Parallazione di HDMI è DisplayPort
DVI è HDMI di Parallazione
In st'articulu, avemu smuntatu u dispositivu di a scheda di video in dettaglio, esaminatu ogni componente in dettu è truvatu u so rolu in u dispositivo. Speremu chì l'infurmazioni fornite sò utili è puderete amparà qualcosa di novu.
Vede ancu: Perchè avete bisognu di una scheda video