I router TP-Link sò largamente distribuiti nantu à u mercatu domesticu. Questa situazione hà guadagnatu à causa di a so affidabilità, chì hè cumparata cun un preziu chjaru. TP-Link TL-WR741nd hè ancu popu à i consumatori. Ma per chì u dispositivu serve da parechji anni è, nant'à quellu ghjornu, soddisfà e esigenze moderne, hè necessariu mantenere u so firmware aggiornatu. Cumu fà sta sarà discupru in più.
Flash TP-Link TL-WR741nd
U terminu "Firmware di router" sè sputi spessu utilizatori novizi. Questu prucessu pare à esse qualcosa di incredibilmente cumpletu è chì richiede una cunniscenza particulare. Ma questu ùn hè nunda di ciò chì pò sembra à u prima vista. È a prugramma di u firmware di u router TP-Link TL-WR741nd conferma chjaramente sta tesi. Hè effettuatu in duie semplici passi.
Passu 1: Scaricate u file di firmware
U router TP-Link TL-WR741nd hè u dispositivo più simplici. Ùn ci hè micca fornita a capacità di aggiornà u firmware in manera automatica. Ma ùn importa, perchè l'aghjurnamentu in modu manuale ùn hè micca un prublema. In Internet, parechje risorse offrenu di scaricà diverse versioni è modifiche di u firmware per i router, ma u funziunamentu stabili di u dispositivo hè garantitu solu cù un prugrammu privatu. Pertanto, scaricà l'aghjurnamentu di u firmware hè raccomandatu solu da u situ di u produttore. Per fà ciò in modu currettu, bisogna:
- Truvà a versione hardware di u router. Questa nuance hè assai impurtante, chì usando a versione sbagliata di u firmware pò danneghju u router. Perciò, avete bisognu di trasformà u vostru dispositivo è fate attenzione à l'adesiu situatu in u centru di u so fondu. Tutta a informazione necessaria ci hè.
- Andate à u centru di download di TP-Link cliccendu nantu à stu ligame.
- Trova u vostru mudellu di router. WR741nd hè oghje considerata obsoleta. Dunque, per truvà u firmware di questu, avete bisognu di adeguà u filtru di ricerca nantu à u situ aghjunghendu, attivendu l'elemento "Mostra i dispositivi fora di produzione ...".
- Avendu truvatu u vostru mudellu di u router à causa di a ricerca, cliccate nantu à u cù u mouse.
- Solu à a pagina di download, selezziunate a versione hardware di u vostru router e andate in la tabulazione "Firmware"situatu appena sottu.
- Scorri da a pagina aggiornata giù, selezziunu e scarichi l'ultima versione di u firmware.
L'archiu cù u firmware deve esse salvatu in un locu conveniente è disimballatu quandu u scaricatu hè finitu. U firmware hè un file cun estensione BIN.
Passu 2: Avvio di u prucessu d'aghjurnamentu di u firmware
Dopu avè ricevutu u schedariu cù l'ultima versione di u firmware, pudete cuntinuà à u prucedimentu immediato di l'aggiornu. Per fà quessa:
- Connettu u router à u computer cun un cavu chì si passa da una di e porti LAN. U fabbricante ùn vole micca più aghjurnà l'aghjurnamentu cù a cunnessione Wi-Fi. Duvete ancu sicuramente di a fiabilità di a tensione d'alimentazione, postu chì una panica di energia durante u prucessu di l'uparamentu di u firmware pò danneghja u router.
- Immettite l'interfaccia web di u router e andate in a sezione Strumenti di sistema.
- Selezziunate una sottusezzione da a lista. "Aggiornamentu di u Firmware".
- In a finestra à a destra, aprite l'esploratore cliccendu nantu à u selettivu di selezzione di file, sceglite quì u parcorsu di u file di firmware disimballatu è cliccate "Upgrade".
Dopu à quessa, a barra di statu di u prucessu d'aghjurnamentu di firmware apparirà. Ci vole à aspittà à a so cumplimentazione. Dopu à quellu, u router riavanu nuvola è a finestra di avvio dell'interfaccia web si apra torna, ma cun una nova versione di firmware. Dopu, e impostazioni di u router ponu esse resettate à l'impostazioni di a fabbrica, dunque è megliu salvà a cunfusione di travagliu in un file in anticipu, affinchì ùn duverete micca ripetà tuttu u prucedimentu di configurazione.
Hè cusì cum'è u prucedimentu di l'upplicazione di u firmware di u router TP-Link TL-WR741nd. Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di complicatu, ma per avè u disfunzioni di u prugramma, l'utente deve esse attenti è seguità strettamente l'istruzzioni.