Cosa fate se Trustedinstaller carica u processore


L'iPhone hè un veru mini-computer chì pò effettuà un assai di travaglie utili, in particulare, si pò conservà, visualizeghja è edisce i file di vari formati nantu ad elli. Oghje hà da guardà cumu salvà u documentu in iPhone.

Salvà u documentu nantu à l'iPhone

Per conservà i file in l'iPhone oghje ci sò parechje applicazioni in l'App Store, a maiò parte di i quali sò distribuiti gratuitamente. Considereremo dui modi per riservà i documenti, indifferenti a so formattazione - aduprà l'iPhone stessa è attraversu un computer.

Metudu 1: iPhone

Per salvà l'infurmazioni nantu à u iPhone, hè megliu ad aduprà l'applicazione standard di File. Rappresenta una sorta di gestore di file chì apparve nantu à i dispositivi Apple cù a uscita di iOS 11.

  1. Di regula, a maiò parte di i file sò scaricati cù u navigatore. Allora lanciate Safari (pudete usà un altru navigatore Web, ma e soluzioni di terze parti anu micca avè a funzione di scaricazione) è andate per scaricà u documentu. Cliccate nantu à u bottinu importu à u fondu di a finestra.
  2. Un menu in più apparirà nant'à u schermu, induve avete sceltu "Salvà à i File".
  3. Selezziunu a cartella duve u salvamentu sarà fattu, è poi tocca u pulsante "Add".
  4. Hè fattu. Pudete eseguire i Fichje applicazione è verificate a dispunibilità di u documentu.

Metudu 2: Computer

L'app di Files, chì hè statu discu sopra, hè dinò bè in quantu vi permette di conservà l'infurmazioni in iCloud. Cusì, se hè necessariu, pudete, à un tempu pratticu per mezu di u computer è di qualunque browser, accede à i documenti già salvati è, se hè necessariu, aghjuntu altri novu.

  1. Vai à u situ di iCloud in u vostru computer. Entra in i vostri detagli di u vostru contu di ID di Apple.
  2. In a finestra chì si apre, aprite a sezione iCloud Drive.
  3. Per carregà un novu documentu à i File, selezziunà l'icona di nuvola in cima di a finestra di navigatore.
  4. Una finestra apparirà nant'à u schermu. "Esploratore" Windows, in cui hè necessariu specificà u schedariu.
  5. A scarica comincerà. Attende chì questu sia finitu (a durata dipende da a dimensione di u documentu è da a velocità di a vostra cunnessione Internet).
  6. Ora pudete verificà a dispunibilità di u documentu nantu à l'iPhone. Per fà quessa, lanciate l'applicazione File, è poi aprite a sezione iCloud Drive.
  7. Un documentu carregatu in precedenza sarà affissatu in u schermu. Tuttavia, ùn hè ancu micca salvatu nantu à u smartphone, cum'è ind'è l'icona in nube miniatura. Per scaricà un schedariu, selezziunu, una volta appiccicatu u cù u dittu.

Ci hè parechje altri servizi è applicazioni chì permettenu di salvà i documenti di ogni formatu in l'iPhone. In u nostru esempiu, avemu gestitu solu l'IOS incorporatu, ma da u listessu principiu, pudete aduprà applicazioni di terze parti chì sò simili in funzionalità.