Fissazione di Cellule in Microsoft Excel

Excel hè tabule dinamiche, quandu lavorendu cù chì elementi sò spostate, l'indirizzi sò cambiati, etc. Ma in certi casi, avete bisognu di riparà un certu oggiu o, cum dicenu in un altru modu, li ghiacciu in modu chì ùn cambia micca a so posizione. Vedemu quale opzioni ti permettenu di fà quellu.

Tipi di fissazione

Da a volta, ci vole à dì chì i tipi di fissazione in Excel pò esse cumplettamente diversi. In generali, si pò divene in trè grandi gruppi:

  1. Indirizzu à l'iniziu;
  2. Fissà cellule;
  3. Prutezzione di l'elementi da l'editing.

Quandu un indirizzu hè chjucatu, a riferenza à a cella ùn cambia micca quandu hè copiata, cioè, smida di esse relativa. Attaccà e cellule permette di vede esse sempre nantu à u schermu, micca quantu luntanu l'utitore peri scurdendu u schema in diretta. A prutezzione di l'elementi da a mudificazione blocca ogni cambiamentu di i dati in l'elemento specificatu. Fighjà una veduta più vicina à ognuna di sti opzioni.

Metudu 1: Indirizzu Ghjustu

Prima, fermiamu à riparà l'indirizzu di a cella. Per lasciò, da un ligame relativu, chì hè qualsiasi indirizzu in Excel per difettu, avete bisognu di fà un ligolu assolutu chì ùn cambia micca e coordinate durante a copia. Per fà quellu, avete bisognu di definisce un signu di u dollaru in ogni coordinata di l'indirizzu ($).

U segnu di u dollaru hè stabilitu cliccando nantu à u caratteru correspondente nantu à a tastiera. Si trova nantu à a stessa chjave cù u numeru. "4", ma per visualizà nantu à u schermu bisogna premete sta chiavi in ​​a configurazione di tastiera in corsu in lettura in casu majorsu (cù a chjave pressata Shift). Ci hè un modu più faciule è più veloce. Selezziunate l'indirizzu di l'elemento in una cella specifica o linea di funzioni è preme u tascu di funzione F4. A prima volta chì appughjate nantu à u segnu di u dollaru appare à l'indirizzu di a riga è di a colonna, a seconda volta chì premete questa chjave, resterà solu à l'indirizzu di fila, à a terza pressione resterà à l'indirizzu di colonna. Quarta frascia F4 elimina u signu di u dollaru cumpletamente, è u seguitu lancia questu prucedimentu in un novu modu.

E vedemu cum'è indirizzu a congelazione funziona cù un esempiu specificu.

  1. Prima, copiamu a formula cumusuale à altri elementi di a colonna. Per fà quessa, aduprate u pughjetadori di pieno. Piazzà u cursore in u angulu inferiore dirittu di a cella, i dati da i quali vogliono copià. In u stessu tempu, hè trasformatu in una croce, chì si chjama u marcatore di riempimento. Fighjate a tasca scuru di u mouse è trascini questu cruci finu à a fine di u tavulu.
  2. Dopu à quì, selezziunate l'elementu più bassu di a tavula è guardate in a barra di formule cume a formula hà cambiatu durante a copia. Comu pudete vede, tutte e coordinate chì eranu in u primu elementu di colonna passavanu quandu si copia. Cusì a formula dà un risultatu scorritu. Questu hè à causa di u fattu chì l'indirizzu di u secondu multiplicatore, à diffee u primu, per un calculu correttu ùn devia micca cambià, cioè, deve esse fattu assolutu o fissu.
  3. Ripristinemu à u primu elementu di a colonna è ponemu u signu di u dollaru vicinu à e coordinate di u secondu fattore in una di i modi per chì parlavanu sopra. Questu link hè ghjustu gelatu.
  4. Dopu, dopu, utilizendu u marchjettu di riempimento, copia u copia à u intervallu di a tavula sottu.
  5. Allora selezziunu l'ultimu elementu di a colonna. Come si vede per a linea di formula, e coordinate di u primu fattore sò ancu spostate durante a copia, ma l'indirizzu in u secondu fattore, chì avemu fattu assolutu, ùn cambia micca.
  6. Se ponite un signu di u dollaru solu nantu à e coordinate di a colonna, allora in questo casu l'indirizzu di a colonna di a riferenza sarà riparatu, è e coordinate di a linea sò spostate durante a copia.
  7. In cunvenzione, s'è impostatu un signu di u dollaru vicinu à l'indirizzu di a riga, quandu a copia ùn si cambia, cun un indirizzu di colonna.

Stu metudu hè adupratu per cunfundà e coordinate di e cellule.

Lezione: Indirizzu Assolutu in Excel

Metudu 2: Pinning Cells

Ora apprendemu cume a riparazione di e cellule affinchì rimaniscenu sempre nantu à u schermu, induve l'usu va in i limiti di l'ultimu scherzu. In listessu tempu, ci vogliu notà chì hè impossibile avè un elementu separatu, ma hè pussibile riparà a zona in cui hè situata.

Se a cella desiderata hè situata in a rima superiore di u zuccaru o in a colonna di più a sinistra di u zuccaru, allora u pinning hè solu elementare.

  1. Per riparà a linea fà i passi chì seguite. Vai à la tabulazione "Vede" è cliccate nantu à u pulsante "Pin u zona"chì hè situatu in u blocu di strumentu "Finestra". A lista di e diverse opzioni di pinning hè aperta. Sceglite un nome "Pin a rima superiore".
  2. Ora ancu sì andate in basso à u fondu di u fogliu, a prima linea, è dunque l'elemento chì avete bisognu, chì hè in essu, sarà sempre in cima di a finestra in vista.

Altramentu, pudete gelà a colonna più a sinistra.

  1. Vai à la tabulazione "Vede" è cliccate nantu à u pulsante "Pin u zona". Sta volta, avemu sceltu l'opzione "Pin u prima colonna".
  2. Comu pudete vede, a colonna di più à manghjà hè adesso riparata.

In circa a listessa manera, pudete riparà non solu a prima colonna è a riga, ma in generale l'intera area à a sinistra è a vetta di l'elemento selezionatu.

  1. L'algoritimu per svolge sta missione hè leggermente diversa da i dui precedenti. Prima di tuttu, avete bisognu di sceglie un elementu di u zuccaru, a zona supra è à a manca di chì hà da riparà. Dopu à ciò andate in tab "Vede" è cliccate nantu à l'icona cunnisciuta "Pin u zona". In u menu chì si apre, selezziunate l'elemento cù u listessu nomu.
  2. Dopu à questu accadimentu, l'intera area à sinistra è sopra l'elemento sceltu sarà riparatu sul fogliu.

Se vulete rimuovere u congelu, esibitu in questu modu, hè abbastanza simile. L'algoritimu di esecuzione hè u listessu in tutti i casi chì l'utente ùn vorrà micca riparà: una riga, una colonna o una regione. Move to tab "Vede", cliccate nantu à l'icona "Pin u zona" è in a lista chì si apre, selezziunate a scelta "Unpin zone". Dopu à ciò, tutti i spazii fissi di u fogliu attuale sò impastati.

Lezione: Cumu pin to zona in Excel

Metru 3: Modificà a prutezzione

Infine, pudete proteghje a cella da l'edizione bloccendu a capacità di fà cambiamenti per l'utenti. Dunque, tutti i dati chì ci sò in sta fighjeranu veramente chjude.

Se a vostra tavula ùn hè micca dinamica è ùn prupone micca cambiamenti à u tempu, allora pudete prutestà micca solu le cellule specifiche, ma l'intervintu in tuttu. Hè ancu assai più simplici.

  1. Move to tab "File".
  2. In a finestra aperta in u menù verticali di sinistra, andate in a sezione "Dettagli". In a parte centrale di a finestra, cliccemu nantu à l'iscrizzione "Prutege u libru". In a lista aperta di l'azione per assicurà a sicurezza di u libru, selezziunate a scelta "Pruteggi u fogliu attuale".
  3. Mette una piccola finestra chjamata "Protezione fogli". Prima di tutti, hè necessariu inserisce una password arbitraria in un campu particulare, chì l'utente avrà bisognu chì si vulà disattivà a prutezzione in futuro per cambià u documentu. Inoltre, se vulete, pudete piazzà o rimuve un numeru di restrizioni supplementari verificendu o unmarking i caselli accantu à i punti chì sò rispettivu in a lista presentata in sta finestra. Ma in a maiò parte di i casi, i paràmetri predefiniti sò abbastanza cunsegna cù a missione, cusì pudete semplicemente cliccà nantu à u bottinu dopu avè inseritu a password "OK".
  4. Dopu à quessa, un'altra finestra hè lanciata, in cui a parola introdotta in prima deve esse ripetuta. Questu hè fattu per assicurà chì l'utente era certu chì avia inseritu a parola chì si ricordava è hà scrittu in a tastiera rispettiva è in u layout di u registru, altrimenti puderebbe perdere l'accessu à edità u documentu. Dopu avè ri-entratu u password, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  5. Quandu hè quì chì tenta di edità ogni elementu di u fogliu, sta azzione sarà bloccata. Si aprirà una finestra d'infurmazione chì vi informerà chì i dati nantu à a carta micca micca esse cambiati.

Ci hè un altru modu per bluccà ogni cambiamentu à l'elementi in u schede.

  1. Vai à a finestra "Revisione" è cliccate nantu à l'icona "Prutege i Foglietti"chì hè messu nantu à u nastro in u blocu di strumentu "Modifiche".
  2. A finestra di prutezzione di fogli, chì ci hè dighjà familiare, si apre. Tutte l'azione ulteriore sò fatte cume cù u descrittu in a versione precedente.

Ma chì cosa si deve fà se hè necessariu per una chjura di una o più cellule, è in altri si suppone, cum'è ancu, d'entrà i dati liberamente? Ci hè un mezu di uscita da sta situazione, ma a so soluzione hè un pocu più complicata di u prublemu precedente.

In tutte e cellule di u documentu, per difettu, e prupietà dispunibenu di prutezzione attiva quandu attivanu u blocchimentu di u fogliu in tuttu da e opzioni sopra menzionate. Avemu bisognu di rimuovere u parametru di prutezzione in e pruprietà di assolutamente tutti i elementi di u fogliu, è dopu l'imposta torna solu in quelli elementi chì vulemu ghjustu da i cambiamenti.

  1. Cliccate nantu à u rettangulu chì si trova à a congiunzione di i pannelli orizzontali è verticali di e coordinate. Pudete ancu, se u cursore si trova in qualunque zona di u struveru fora di a tavula, cliccate nantu à una combinazione di tasti caldi nantu à a tastiera Ctrl + A. L'effettu sarà uguale - tutti l'elementi nantu à u schede sò evidenziati.
  2. Dopu cliccate nantu à a zona di selezzione cù u bottinu direttu di u mouse. In u menù contestuale attivatu, selezziunate l'elemento "Formatà e cellule ...". In alternativa, utilizate u "shortcut set" Ctrl + 1.
  3. Finestra attivata "Formatu celle". Sò subitu a tabulazione "Prutezzione". Eccu quì si deve deselezzioni a casella accantu à u parametru "Cella protetta". Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  4. Dopu, torneremu à u fogliu è selezziunate l'elementu o gruppu induve vulemu frolla i dati. Fate un clic u cliccavu nantu à u mouse dirittu nantu à u fragmentu selezionatu è andate in u menù contestuale per nome "Formatà e cellule ...".
  5. Dopu avè l'apertura di a finestra di formattazione, una volta andata a tab "Prutezzione" è spiccà a casella "Cella protetta". Ora pudete cliccà nantu à u pulsante "OK".
  6. Dopu à ciò, avemu messu a prutezzione per e fogli in tutti ddi modi chì eranu spiegati prima.

Dopu avè eseguitu tutte e procedure dettagliate descritte in sopra, solu e celle chì anu avutu ri-installatu a prutezzione per mezu di e so proprietà di formatu saranu bloccate da cambiamenti. Come ancu, tutti l'altri elementi di u schede saranu liberi di inserisce qualsiasi dati.

Lezione: Cumu proteggere una cella da i cambiamenti in Excel

Comu pudete vede, ci sò solu trè modu di cunferenza di e cellule. Ma hè impurtante fatti cunnosce chì micca solu a tecnulugia per svolta sta pratica differisce in ciascuna di esse, ma ancu l'essenza di a gelata stessa. Dunque, in un casu, solu l'indirizzu di u articulu di fogliu hè riparatu, in u secondu - a zona hè fissata nantu à u schermu, è in u terzu - a prutezzione hè stabilita per e cambiamenti à i dati in e celle. Allora, hè assai impurtante à capisce prima di fà a procedura chì esattamente si sta andendu à bloccà è perchè stai facendu lu.