Guarda i file scaricati in Internet Explorer

Oghje, i SSD, chì, à differenza di i soliti dischi rigidi HHD, anu avè una vittura più impurtante, compatta è silenziosa, diventanu sempre più popolari cume i dischi rigidi. Ma in u stessu tempu, micca tutti l'utente sapenu chì per chì questu dispositariu di archiviazione funziunate in modo corse è in quant'à u più efficienti pussibule, avete bisognu di configurà in modo adeguatu sia l'unità sia u PC. Figuremu cumu per ottimizzà u sistema Windows 7 per interagisce cù u SSD.

Ottimizazione di u rendimentu

U mutivu principale per uttenete l'OS è u dispositariu di conservazione hè u modu più efficace per aduprà u vantaggiu principali di SSD - elevata velocità di trasmissione di dati. Ci hè ancu un'altra nuvità impurtante: stu tippu di dischi, à diffe u HDD, anu un numaru limitatu di cicli di riscrittura, è cusì ci vole a configurà per chì pudete aduprà u discu duru quant'ellu ti hè pussibule. A manipolazione per a configurazione di u sistema è SSD pò esse eseguita cù l'utilità integrata di Windows 7, o aduprendu software di terze parti.

Prima di tutti, prima di cunnessione di u SSD à u computer, assicuratevi chì u BIOS abbia u modalità ANSI attivata è chì i piloti necessarii per u so funzionamentu sò dispunibili.

Metudu 1: SSDTweaker

L'utilizzo di prugrammi di terze parti per configurà u sistema sottu SSD hè assai più adupratu di risolve u prublema cù l'aiutu di l'utili nant'à. Questu metudu hè prifiritu da l'utilizatori meno esperti. Considereremo a varianta di ottimizazione cù u casu di l'utile specialità terza SSDTweaker.

Scaricate u SSDTweaker

  1. Dopu avè scaricatu, sfruttate l'archivio zip è esegui u lugaghju eseguibile chì ci hè. Si apre "Installazione guidata" in Inglese. Cliccate "Prossimu".
  2. Dopu, avete bisognu à cunfirmà l'accordu di licenza cù u detentore di u dirittu. Spostà u pulsante di radio à "Sò accettatu l'accordu" e premete "Prossimu".
  3. In a prossima finestra, pudete sceglie u directory di installazione SSDTweaker. Per difettu ci hè una cartella. "File di programma" nantu à u discu C. Ùn ti cunsigliu micca cambià quest'attualità, perchè per quessa ùn avete micca una ragione valida. Cliccate "Prossimu".
  4. In a prossima tappa, pudete specificà u nome di l'icona di u prugramma in u menu di avvicinamentu o rifiutate di aduprà tuttu. In questu ultimu casu, selezziunate a casella accantu à u parametru. "Ùn creete micca una cartella di Menu di avvite". Se tuttu li servenu è ùn volete micca cambià nunda, allora ghjustu pressà "Prossimu" senza fà azzioni supplementari.
  5. Dopu à quellu vi sarà dumandatu di aghjunghje ancu una icona "Desktop". In stu casu, avete bisognu di spuntà a casella accanto à "Crea una icona di u desktop". Sì ùn avete micca bisognu di questa icona in a zona specifica, allora lasciate a casella vuota. Cliccate "Prossimu".
  6. Hà aperta una finestra cù i dati generali di l'installazione compilati si basa nantu à i passi chì agisciati in i passi precedenti. Per attivà l'installazione, SSDTweaker cliccate "Install".
  7. U prugramma d'installazione sarà fatta. Se vulete chì u prugramma cuminciate subitu quessa Installazione Assistenti, allora ùn deselate micca a casella "Lanciu SSDTweaker". Cliccate "Finish".
  8. U spaziu di lavoro SSDTweaker si apre. Prima di tutti, in u angulu inghjettu a destra di u listinu in goccia, selezziunate a lingua russa.
  9. Avanti à avè l'ottimizazione eseguita sottu SSD in un clic click "Configurazione automatica".
  10. A procedura d'ottimizazione sarà eseguita.

Tabs se u desideratu "Impostazioni predefinite" è "Impostazioni avanzate" Pudete specificà i parametri specifichi per l'ottimizazione di u sistema, sì ùn sò micca soddisfatti di a versione standard, ma per ciò avete bisognu di cunnosce certu. Alcune di sta cunniscenza saranu dispunibili dopu avè familiarità cù u metodo di ottimizazione di u sistema chì seguita.

Ci dispiace, i tabulazione cambia "Impostazioni avanzate" pò esse prodotta solu in a versione pagata SSDTweaker.

Metudu 2: Aduprà strumenti di sistema incastunati

Malgradu a simplicità di u metudu precedente, parechji utilizatori preferenu agisce in modu anticu, stallendu un computer per travaglià cun SSD cù u cusughi di Windows 7 annantu à u sistema. elevatu livellu di fiducia in a verità è l'accuratezza di e cambiamenti.

Dopu descrivemu i passi per configurà u sistema operativo è l'unità in u drive di u formatu SSD. Ma quessa ùn significa micca chì duvete tutti l'applica. Alcuni passu di configurazione ponu esse saltati se pensate chì per necessità specifica aduprendu u sistema sia più corretta.

Stage 1: Disable deframmentation

Per e SSD, à dispusizioni di HDD, a deframmentazione ùn hè micca bona, ma dannosa, perchè aumenta a stanchezza di i settori. Cusì, ti cunsigliu di verificà chì a caratteristica sia abilitata nantu à u PC, è sì, fate una disattivazione.

  1. Cliccate "Start". Andà à "Pannello di cuntrollu".
  2. Cliccate "Sistema è Sicurezza".
  3. Next in u gruppu "Amministrazione" cliccate nantu à l'etichetta "Defragmentà u discu dur".
  4. A finestra s'hè aperta "Disk Defragmenter". Se vene u parametru "Defragmentazione pianificata attivata"cliccate u pulsante "Imposta una pianificazione ...".
  5. In a finestra aperta opposta à a posizione "Run in schedariu" deselezionate e premete "OK".
  6. Dopu u parametru apparisci in a finestra di configurazione di a procedura principale "A deframmentazione pianificata hè disabilita"preme u pulsante "Chiudi".

Stage 2: Disable Indexing

Un'altra prucrazione chì impieghi regolarmente chjamate à u SSD, è cusì aumenta a so usura, hè l'indicizzazione. Ma allora decidite per se stessi se sì pronto à disattivà questa funzione o micca, chì utilizza una ricerca per i file in u vostru computer. Ma se cercate oggetti situati nantu à un PC cù a ricerca integrata raramente, allora sicuramente ùn avete micca bisognu di sta opportunità, è in casi estremi pudete aduprà motori di ricerca di terze parti, per esempiu, nantu à Total Commander.

  1. Cliccate "Start". Andà à "Computer".
  2. A lista di unità logiche apre. Clicca destro (PKM) per quellu chì hè l'unità SSD. In u menù, selezziunu "Pruprietà".
  3. A finestra di pruprietà si aprirà. S'ellu hà una marca contr'à u parametru "Permetti l'indicizzazione ...", in stu casu, rimuova, è cliccate "Applicà" è "OK".

Se parechje unità logiche appartenenu à u SSD o più di un SSD sò cunnessi à u computer, allora fate l'operazione sopra cun tutte e sezioni pertinenti.

Stage 3: Disactivating the paging file

Un altru fattore chì aumenta l'usura di SSD hè a dispunibilità di un file di paging. Ma vale a pena eliminatu solu quandu u PC hà a quantità adatta di RAM per effettuà e operazioni usuali. Nant'à i PC moderni, si consiglia di sbarazzarsi di u file di pagingazione in casu chì a quantità di memoria RAM supera 10 GB.

  1. Cliccate "Start" e cliccate torna "Computer"ma ora PKM. In u menù, selezziunu "Pruprietà".
  2. In a finestra chì si apre, andate à l'iscrizzione "Opzioni avanzate ...".
  3. A conchiglia si apre "Prupietà di u sistema". Move a sezione "Avanzate" è in a zona "Prestazione" cliccate "Opzioni".
  4. U parametru di a chjama si apre. Move a sezione "Avanzate".
  5. In a finestra chì si vene in "Memoria Virtuale" cliccate "Cambia".
  6. A finestra di configurazione di a memoria virtuale si aprirà. In a zona "Discu" Selezziunà a partizione chì risponde à u SSD. S'ellu ci hè parechji, allora a procedura descritta quì sottu deve esse fatta cun ognuna. Deselezionate a casella. "Selezziunate automaticamente u volumu ...". Qui di sà spostà u pulsante di radio in a posizione "Senza un filu di paging". Cliccate "OK".
  7. Ora riavete u PC. Cliccate "Start", cliccate nantu à u triangulu à fiancu à u bottinu "Shutdown" è cliccate Reboot. Dopu l'attivazione di u PC, u schedariu di pagingazione hè disattivatu.

Lezione:
Avete bisognu di un file di paging per SSD
Cumu disattivà u schedariu swap in Windows 7

Stage 4: Disable Hibernation

Per una ragione simile, u schedariu di hibernazione (hiberfil.sys) devia ancu esse discuvatu, postu chì una quantità assai larga di informazioni hè reggite in questu, ciò chì porta à u deterioramentu di u SSD.

  1. Cliccate "Start". Entra "Tutti i prugrammi".
  2. Aprite "Standard".
  3. In a lista di l'utili, truvate u nomu "Linea di cumandamentu". Cliccate nantu à sta PKM. In u menù, selezziunu "Run as administrator".
  4. In u mostra "Linea di cumannu" inserite u comando:

    powercfg -h off

    Cliccate Enter.

  5. Rinvià u computer cù u stimu metanu descrittu sopra. Dopu à quessa, u schedariu hiberfil.sys sarà eliminatu.

Lezione: Cumu disattivà l'ibernazione in Windows 7

Passu 5: Rinomina l'attivazione

A funzione TRIM ottimizza l'azionamentu SSD, assicurendu uniformi l'usura di cella. Allora, quandu si cunnesse u tipu di sopra di u discu duru à u vostru computer, deve vene.

  1. Per scopre s'ellu hè attivatu u meccanismo TRIM in u vostru computer, fate "Linea di cumandamentu" per nome di l'administratore, cume hè stato fattu in descrivendu u passu precedente. Bat in:

    query di comportamento fsutil DisableDeleteNotify

    Cliccate Enter.

  2. Sì in "Linea di cumannu" valore hè visualizatu "DisableDeleteNotify = 0"quì tuttu hè bè è a funzione hè attivata.

    Se u valore hè visualizatu "DisableDeleteNotify = 1"quessa significa chì u meccanismo TRIM hè disinseritu è ​​deve esse attivatu.

  3. Per attivà TRIM entri "Linea di cumandamentu":

    set comportamentu fsutil DisableDeleteNotify 0

    Cliccate Enter.

Ora u meccanismo TRIM hè attivatu.

Passu 6: Disable Recovery Point Creation

Benintesa, a creazione di punti di recuperu hè un fattore impurtante in a sicurezza di u sistema, cù l'aiutu di chì puderà riparte u so operazione in casu di difettu. Ma disattivà sta funzione ti permette ancu di aumentà a vita di u drive di formatu SSD, è cusì ùn pudemu micca dà menzione sta opzione. È voi dicenu dighjà sì di le aduprà o micca.

  1. Cliccate "Start". Cliccate PKM per nome "Computer". Sceglite da a lista "Pruprietà".
  2. Nantu à a barra laterale di a finestra chì si apre, cliccate "Sicurezza di u sistema".
  3. In a finestra aperta in a tab "Sicurezza di u sistema" cliccate u pulsante "Personalizza".
  4. In a finestra di configurazione chì compare in u blocu "Opzioni di riparazione" spostà u pulsante di radio per posiziona "Disattivà a prutezzione ...". Vicinu à l'iscrizzione "Elimina tutti i punti di riparazione" cliccate "Elimina".
  5. Una finestra di dialogo apre aperta cun un avvertenza chì, per via di l'azione presu, tutti i punti di riparazione saranu cancellati, ciò chì rende impossibile ruminà u sistema in caso di malfunzionamenti. Cliccate "Continue".
  6. A prucedimentu di a rimozione sarà effettuata. Apparirà una finestra informativa chì indica chì tutti i punti di riparazione sò stati eliminati. Cliccate "Chiudi".
  7. Tornà à a finestra di prutezzione di u sistema, cliccate "Applicà" è "OK". Dopu tuttu, i punti di riparazione ùn sò micca formati.

Ma si ricorda chì l'azzioni descritte in stu stadiu, fate à u vostru periculu è risicu. A mette in opera, aumentate a vita di u trasportatore SSD, ma perdi a capacità di ripristinà u sistema in casu di difetti di travagliu o di un crash.

Passu 7: Disattivà u Logging di NTFS

Per u più lungu utilizatu SSD, hà ancu sensu scartà a registrazione di sistema di file NTFS.

  1. Run "Linea di cumandamentu" cun autorità amministrativa. Enter:

    fsutil usn deletejournal / D C:

    Se u vostru sistema operativo ùn hè micca installatu in u discu C, è in un altru rùbju, invece "C" specificate a lettera attuale. Cliccate Enter.

  2. A registrazione NTFS hè disattivata.

Pudete ottimizzà u computer è u discu di solid-state più adupratu cum'è sistema in Windows 7, pudete sfruttà i prugrammi di terze parti (per esempio, SSDTweaker), è aduprà i meccanismi di u sistema. A prima opzione hè estremamente semplice è impone un set minimale di cunniscenze. L'utilizazione di strumenti inghjunti per stu scopu hè assai più cumplicatu, ma stu metanu garantisce una configurazione di l'OS di più precisu è fiduciale.