Istruzioni di recuperu di carta di memoria

In u sistema operativu Windows 10, in più di l'utili di identificazione addiziunali, ci hè ancu una password di testu pianu, simile a versioni precedenti di u SO. Spessu, questu tipu di chiave hè scurdatu, costringendu l'usu di mezi di scarica. Oghje avemu da parlà di dui metodi di ripristinamentu di password in stu sistema attraversu "Linea di cumandamentu".

A riparazione di a password in Windows 10 cù a "Linea di comando"

Per ripresentà a password, cum'è accennatu nanzu, pudete "Linea di cumandamentu". Tuttavia, per usarli senza un account esistente, ci vole a prima volta a riavvicinà u computer è à l'iniziu da l'image di installazione di Windows 10. Appena dopu, avete bisognu di clicà "Shift + F10".

Vede ancu: Cumu arginare Windows 10 in un discu amovibile

Metudu 1: Modifica u Registru

Usendu u discu di installazione o un'unità flash cù Windows 10, pudete fà cambiamenti à u registru di sistema aprendo l'accessu à "Linea di cumannu" quandu si principia u OS. Per questo, sarà pussibule di cambià è di sguassà una password senza autorizazione.

Vede ancu: Cumu installà Windows 10 in u vostru computer

Passu 1: Preparazione

  1. Aduprà a scelta di tastiera in a schermata iniziale di u installatore di Windows. "Shift + F10". Dopu à ciò entri u cumandamenturegeditè cliccate "Enter" in a tastiera.

    Da a lista generale di sezioni in u blocu "Computer" necessità di allargà una rama "HKEY_LOCAL_MACHINE".

  2. Ora nantu à u pannellu superiore, aprite u menu. "File" è selezziunate "Scaricate un arbustu".
  3. Tramite a finestra presentata, andate in u discu sistema (di solitu "C") è seguite a strada sottu. Da a lista di i file dispunibili, selezziunate "SISTEMA" è cliccate "Apertu".

    C: Windows System32 config

  4. In u casu di testu in a finestra "Scaricate u Registru Hive" inserite ogni nome pratice. In listessu tempu, dopu à e raccomandazioni da l'istruzzioni, a sezione aghjunta sarà in qualche modo cancellata.
  5. Selezziunu una cartella "Setup"espandendu a categoria aghjunta.

    Dopu cliccate nantu à a linea "CmdLine" è in u campu "Valore" aghjunghje un cumannucmd.exe.

    Altrimenti, cambia u parametru. "SetupType"da setà cum'è valore "2".

  6. Highlight a nova sezione aghjuntu, riaprire u menu "File" è selezziunate "Scaricate u bush".

    Aferisce cunfirmà sta procedura per mezu di una finestra di dialogo è ripartite u sistema operativu.

Passu 2: Reset Password

Se l'azzione dicemene hè stata fatta esattamente secondu e istruzioni, u sistema operativu ùn principiaghja. Invece, durante a fase di boot, una linea di comando si aprirà da a cartella "System32". Azzioni successive sò simili à a procedura per cambià a password da u articulu currente.

Leggi più: Cumu cambià a password in Windows 10

  1. Quì avete bisognu di entrà un cumandatu speciale, rimpiazzendu "NAME" in nome di u account editatu. In listessu tempu, hè impurtante osservà u registru è a disposizione di a tastiera.

    Utente net

    Altrimenti, un spaziu dopu u nomu di u cuntu, aghjuntà duie citazioni chì si seguenu trà. Inoltre, se vulete cambià a password, è micca resettà, inserisci a nova chiave tra i virguli.

    Cliccate "Enter" è dopu à a chjama di a procedura, a linea apparirà "U cumandamentu hè pienu finitu".

  2. Ora, senza riavvià u computer, inserisci u comandoregedit.
  3. Expand un ramo "HKEY_LOCAL_MACHINE" è truvate a cartella "SISTEMA".
  4. Tra i zitelli, specificu "Setup" è dopu cliccate nantu à a linea "CmdLine".

    In a finestra "Modificà u parametru stringa" sguardo u campu "Valore" e premete "OK".

    Dopu, espandite u parametru "SetupType" è metti cum'è valore "0".

Ora avete u registru è "Linea di cumannu" pò fermà. Dopu i passi sopra ripusuti, accede à u sistema senza avè bisognu di inserisce una password, o cù ciò chì avete impostatu manualmente in u primu passu.

Metudu 2: account Amministratore

Questu metudu hè pussibule solu dopu à e azzioni eseguite in a prima parte di l'articolo o se avete un account Windows 10. A metà consiste in sbloccà un account nascosto chì ti permette di gestisce altri utenti.

Ulteriori: Aprite u "Invitu di cumandamentu" in Windows 10

  1. Aghjunghje un cummentuUtente net Administrator / active: yesè aduprà u pulsante "Enter" in a tastiera. Ùn vi scurdate chì, in a versione inglese di u sistema operativo, avete bisognu di aduprà u listessu pianu.

    Sì successu, a notizazione rispettiva sarà visualizzata.

  2. Ora andate a schermata di selezzione di l'utente. In u casu di aduprà un account esistente ne sarà abbastanza per passà per u menu "Start".
  3. Premete chjavi simultaneamente "WIN + R" è in linea "Apertu" inseritecompmgmt.msc.
  4. Ampliate u cartulare chì hè marcatu in a screenshot.
  5. Fate un clic destro nantu à una delle opzioni e seleziona "Set Password".

    L'avvertenza di e conseguenze pò esse ignurata in modo sicuru.

  6. S'ellu hè necessariu, inserite una nova password, o lasciendu i campi campu, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  7. Per a verifica, assicuratevi di tentà a so loggione sottu u nome di l'utente desideratu. Infine, disattivarla. "Amministratore"di curà "Linea di cumandamentu" è aduprà u cumandamentu menzionatu prima, rimpiazzendu "sì" on "no".

Questu metudu hè u più facili da aduprà s'ellu si cerca di sbloccà un account locale. Altrimenti, a solu opzione megliu hè u primu metudu o metudi senza aduprà "Linea di cumannu".