Macchina virtuale integrata in Windows 8

Malgradu u fattu di riparazioni di l'ordinatori è di fornisce tuttu l'assistenza pertinente, mi sò ancu senza travaglià cù macchine virtuali: aghju solu una volta installatu Mac OS X per una macchina virtuale a causa di e necessità uniche. Ora era necessariu installà un altru sistema operativu di Windows, oltre à u Windows 8 Pro esistente, è micca nantu à una partizione separata, cioè in a macchina virtuale. Sò cuntentu di a simplicità di u prucessu quandu utilizu i cumpunenti Hyper-V dispunibuli in Windows 8 Pro è Enterprise per travaglià cù macchine virtuale. Scriveraghju nantu à sta breve, hè prubabile chì qualchissia, cum'è quì, abbia avè bisognu di Windows XP o Ubuntu, chì travaglia in Windows 8.

Installazione di I Componenti Hyper V

Per difettu, i componenti per travaglià cù macchine virtuale in Windows 8 sò disattivati. Per installarle, bisogna andà à u pannellu di cuntrollu - prugrammi è componenti - aprite a finestra "abilita o disabilita i componenti di Windows" è selezziunate Hyper-V. Dopu à quì, vi sarà dumandatu di riavvià u computer.

Installazione di Hyper-V in Windows 8 Pro

Una nota: quandu aghju fattu sta operazione per prima volta, ùn aghju micca ripartutu immediatamente u computer. Finutu un travagliu è riavviu. Di conseguenza, per qualchì motivu, ùn hè micca apparutu niente Hyper-V. Nant'à i prugrammi è i cumponenti era mostra chì solu unu di i dui componenti era installatu, ponendu una marcata davanti à u disinstallatu ùn hè micca stata installata, è hè stata sparata dopu u OK. Aghju cercatu a causa per un bellu pezzu, eventualmente eliminatu Hyper-V, u installatu torna, ma sta volta mi hà riavvitatu u laptop sulle a dumanda. Cume, tuttu hè in ordine.

Dopu u reiniziu, avete duie novu prugrammi - "Spartitore Hyper-V" è "Cunnessione à una macchina virtuale Hyper-V".

Configurazione di una macchina virtuale in Windows 8

Prima di tutti, principiatu u Dispatcher di Hyper-V è, prima di creà una macchina virtuale, creà un "switch virtuale", in altre parole, una scheda di rete chì travaglia in a vostra macchina virtuale, dando l'accessu à Internet.

In u menu, selezziunate "Azzione" - "Gestore di Switch Virtuali" è aghjuntu una nova, specificate quale cunnessione di rete sarà aduprata, date u nome di u switch è cliccate "OK". U fattu hè chì per fà questu azzione à u stadiu di a creazione di una macchina virtuale in Windows 8 ùn funzionerà micca - ci sarà solu una scelta da quelli già creati. In listessu tempu, un discu duru virtuale pò esse creatu direttamente durante l'installazione di u sistema operativu in a macchina virtuale.

È ora, in realtà, a creazione di una macchina virtuale, chì ùn rapprende alcuna difficoltà:

  1. In u menù, cliccate "Azzione" - "Crea" - "Macchina Virtuale" è vede u mago chì porterà l'utente à tuttu u prucessu. Cliccate "Avanti".
  2. Dà u nome di a nova macchina virtuale è indettu duve sò salvati i so schedari. O lascite a situ di conservazione invariata.
  3. Nant'à a prossima pagina, indicemu quantu memoria sarà destinata per sta macchina virtuale. Hè necessariu passà da a quantità totale di RAM in u vostru urdinatore è da e richieste di u sistema operativo guest. Pudete ancu impostà l'allocazione di a memoria dinamica, ma ùn aghju fattu chì.
  4. In a pagina "configurazione di rete", indicemu chì adattatore di rete virtuale sarà adupratu per cunnessu a macchina virtuale à a rete.
  5. U passu chì cioè hè a creazione di un discu duru virtuale o di una selezzione da quelli già creati. Quì pudete determinà a dimensione di u discu duru per a macchina virtuale appena creata.
  6. È l'ultimu - a scelta di i parametri di stallazione di u sistema operativariu invitu. Pudete dà una installazione automatica in una macchina virtuale dopu a creazione da una immagine ISO da u sistema operativo, CD è DVD. Pudete sceglie altre opzioni, per esempiu, ùn installate micca l'OS in stà stà. Senza dancu cù un tamburellu, Windows XP è Ubuntu 12 si alzaru. Ùn sò micca cunnoscutu d'altri, ma pensu chì diversi OS in x86 anu da fà.

Cliccate "Finish", aspettate chì u prucessu di creazione sia finitu è ​​cuminciate a macchina virtuale in a finestra principale Hyper-V Manager. Inoltre - cioè, u prucessu di stallà u sistema operativu, chì cumincerà automaticamente cun a regolazione adatta, pensu micca, ùn hà bisognu di spiegà. In ogni casu, per questu aghju articuli separati nantu à stu tema in u mo situ.

Installazione di Windows XP in Windows 8

Installà i driver in a macchina virtuale di Windows

Quandu l'installazione di u sistema operativariu guest in Windows 8 hè cumpleta, vi utarete un sistema appena di travagliu. L'unica cosa chì ci sarà manca i piloti per a scheda video è a scheda di rete. Per installà automaticamente tutti i driver necessarii in a macchina virtuale, cliccate "Azzione" è selezziunate "Inserisci u discu d'installazione di u serviziu di integrazione". Cusì, u discu currente hè installatu in a unità di DVD-ROM di a macchina virtuale, installendu automaticamente tutti i driver necessari.

Hè tuttu. Da me propriu dirò chì Windows XP avessi bisognu, per chì avessi attribuitu 1 GB di RAM, funziona bè in a mo Ultrabook attuale cun Core i5 è 6 GB di RAM (Windows 8 Pro). Alcuni freni sò stati cunsiderati solu durante u travagliu intensu cù u discu duru (installazione di software) in l'OS invitu - mentre Windows 8 hà cuminciatu à rallentà notevolmente.