Cume avà a carica di una batteria portatile senza un laptop

Ogni browser hà caratteri installati per difettu. Modificà e fonti standard ùn ponu micca solu u distruggiu di l'aspettu di u navigatore, ma dinò perturbatà e prestazioni di alcuni siti.

Motivi per cambià fonti standard in i navigatori

Se ùn avete micca cambiatu in precedenza i fonti standard in u navigatore, puderanu cambià per i motivi seguenti:

  • Un altru utilizatore hà editatu i parallelli, ma ùn vi avveria;
  • Aghju avutu un virus in u mio computer chì cerca di cambià e impostazioni di u prugramma per soddisfà e so necessità
  • Durante l'installazione di qualchi prugrammi, ùn avete micca deselezionatu le casute, chì pudianu esse responsabile di cambià e impostazioni predefinite di i navigatori;
  • A fallimentu di u sistema hà fattu.

Metudu 1: Google Chrome è Yandex Browser

Se avete perdutu l'impostazioni di font in Yandex Browser o Google Chrome (l'interfaccia è a funzionalità di i dui navigatori sò assai simuli l'una l'altru), allora pudete ripristinallu cù sta istruzzione:

  1. Cliccate nantu à l'icona in forma di trè barse in u angulu in dirittu superiore di a finestra. Un menu contestuale apre apri quì avete bisognu di selezziunà l'elemento "Impostazioni".
  2. Addu a pagina cù i parametri principali à a fine è aduprà u bottinu o u link di testu (dipende da u navigatore) "Mostra le impostazioni avanzate".
  3. Trova un blocu "Contenutu Web". Eccu, cliccate nantu à u bottinu "Personalize Fonts".
  4. Avà avete bisognu di definisce i parametri chì eranu standard in u navigatore. Prima ci ponemu in visu "Fontu Standard" Times New Roman. Taglia stabilitu cume ti piace. L'applicazione di cambiamenti si faci in tempo reale.
  5. À u cuntrariu "Serif Font" esibisce dinò Times new roman.
  6. In "Fontu sans serif" sceglite Arial.
  7. Per u parametru "Monospace" set Console.
  8. "Fontana minima". Quì avete bisognu di portà u slider à u minimu. Verificate e vostre impostazioni cù quelli chì vedete in a screenshot sottu.

Quest'istruzione hè più adatta per Yandex Browser, ma pò esse aduprata per Google Chrome, ancu in questu pudete scontra qualchì micca differenze in l'interfaccia.

Metudu 2: Opera

Per quelli chì utilizanu Opera, cume u navigatore principale, l'istruzione sarà un pocu diversu:

  1. Se aduprate l'ultima versione di Opera, cliccate nantu à u logo di u navigatore in l'angulu in alto à sinu di a finestra. In u menù contestuale, selezziunu "Impostazioni". Pudete ancu aduprà a combinazione di tasti pratice Alt + p.
  2. Ora, in a parte di sinistra, à u fondu, metti una marcata davanti à l'elemento "Mostra le impostazioni avanzate".
  3. In u stissu pannellu di manca, cliccate nantu à u ligame "Siti".
  4. Prestu attenzione à u blocu "Mostra". Dunque ci vole à aduprà u pulsante "Personalize Fonts".
  5. A disposizione di i parametri in a finestra chì si aprite hè cumpletamente analoga à a disposizione di l'infurmazione precedente. Un esempiu di cumu a impostazione predefinita deve esse simule in Opera pò esse vistu in u screenshot sottu.

Metudu 3: Mozilla Firefox

In u casu di Firefox, l'istruzione per restituisce l'impostazione di tippu standard sarà simile à sta:

  1. Per aprite i parametri, cliccate nantu à l'icona in forma di trè barse, chì si trova directamente sottu à a croce di a chiusura di u navigatore. Una piccola finestra deve apparisce, induve avete bisognu di selezziunà l'icona di marcia.
  2. Scorri un pocu solu finu chì ghjunghje u titulu. "Lingua è apparenza". Ci vene a necessità di dà attenzione à u blocu "Fonti è culori"dove sarà u pulsante? "Avanzate". Usate lu.
  3. In "Fonts for set di caratteri" ponu "Cirillicu".
  4. À u cuntrariu "Proporzionale" specificate "Serif". "Dimensione" mettenu 16 pixel.
  5. "Serif" set Times new roman.
  6. "Sans serif" - Arial.
  7. In "Monospace" ponu Currier new. "Dimensione" specificate 13 pixel.
  8. À u cuntrariu "Smallest Font Size" ponu "No".
  9. Per applicà e impostazioni, cliccate "OK". Verificate e vostre impostazioni cù quelli chì vedite in l'attu di a screenshot.

Metudu 4: Internet Explorer

Se preferite aduprà Internet Explorer cum'è u vostru navigatore primu, pudete ripristinà i fonti in questu cum'è seguitu:

  1. Per cumincià, andate "Pruprietà di u navigatore". Per fà quessa, aduprà l'icona di ingranaggi in l'angulu in dirittu superiore.
  2. Una piccola finestra si aprirà cun a configurazione di u navigatore principale, induve dughje cliccà nantu à u bottinu. Fonts. Ci truverete à u fondu di a finestra.
  3. Ci sarà un altru finestra cù i parametri di font. À u cuntrariu "Set di caratteri" selezziunate "Cirillicu".
  4. In u campu "Fontu à a pagina web" truvà è applicà Times new roman.
  5. In u campu adiacente "Font Font di Testo" specificate Currier new. Quì a lista di i fonti dispunibuli è chjura pochi cumunu cù u paragrafo precedente.
  6. Per applicà cliccate "OK".

Se avete perdutu tutti i fonti in u vostru navigatore per qualchì ragu, poi restituete a valori standard ùn hè micca difficiule, è per questo ùn avete micca da reinstallà u browser attuale. Tuttavia, se i cunfusioni di u navigatore Web spessu volanu, allora questu hè un altra ragione per cunsultà u vostru computer per virus.

Vedi ancu: Scanners Top Virus