Resolvantu l'errore "U comando PORT hà fallitu" in Total Commander

Quandu trasmettendu à u servitore è riceve i file cù u protocollo FTP, parechji errori si piglianu chì interrompenu a scarica. Benintesa, stu fattu causa di parechji prublemi per i utilizatori, soprattuttu se ci vole à urlamentamente scaricà l'infurmazioni impurtanti. Un di i prublemi più cumuni quando esegue un trasferimentu di dati via FTP via Total Commander hè l'errore "U comando PORT hà." Scurdà e cause di l'occurenza, è modi per eliminà quellu errore.

Scaricate l'ultima versione di Total Commander

Cause di l'errore

A causa principale di l'errore "U comando PORT non hè fussutu" hè, in a maggior parte di i casi, micca in l'aspettative di l'architettura di Total Commander, ma in l'impostazioni errate di u fornitore, e questu pò esse sia u clienti o u fornitore di server.

Ci hè dui modi di cunnessione: attiva è passiva. Cù u modu attivu, u clientela (in u nostru casu, u prugramma Total Commander) manda u comando "PORT" à u servitore, in cui rapporta i so coordinate di cunnessione, in particulare l'indirizzu IP, affinchì u servitore li cuntatti.

Quandu aduprà u passivu, u cliente informa u servitore chì hà già trasmessu e so coordinate è chì, dopu a so furmazione, si cunnesse.

Se i prestazioni di u prestatore sò sbagliate, u proxy o altri firewall sò usati, i dati trasferiti in u modu attivu sò distorti quandu u comando PORT hè executatu, è a cunnessione hè rotata. Cumu risolve u prublema?

Risoluzione di i problemi

Per eliminà l'errore "Uta porta PORT firmanu", avete bisognu di smettere di aduprà u comando PORT, chì hè adupratu in a modalità di cunnessione attiva. Ma, u prublema hè chì, cumunisce Total Commander utilizza u modalità attiva. Dunque, per sbarrazzà da quest'errore, ci vole à cunsultà in u prugramma un modu passivu di trasferimentu di dati.

Per fà quessa, cliccate nantu à a sezione "Rete" di u menù horizontale superiore. In a lista chì compare, selezziunate l'elementu "Cunnessu cù u servitore FTP".

A lista di e connessioni FTP hè aperta. Marcate u servitore desideratu, è cliccate nantu à u bottinu "Modifica".

A finestra s'hè aperta cun impostazioni di cunnessione. Comu pudete vede, l'articolo "Modu di passivu di scambiu" ùn hè micca attivatu.

Verificate sta scatula cù una spuntata. È cliccate nantu à u "OK" per salvà i risultati di cambià a regolazione.

Ora pudete pruvà à cunnessu cù u server ancu.

U metudiu sopra riportatu assicura a scomparsa di l'errore "U comando PORT non hè futtatu", ma ùn pò garantisce chì a connessione di protocollo FTP funzionerà. Dopu à tutti, micca tutti l'errori pò esse risolti da u clientu. À a fini, u fornitore pò bloccà deliberatamente tutte e cunnessioni FTP in a so rete. Tuttavia, u metudiu sopraelu per eliminà l'errore "Uta porta PORT firmanu" in a maiò parte di i casi aiuta l'utenti à riprendà a trasmissione di dati cù u prugramma Total Commander chì utilizza u prototcu popular.