Cumu truvà e listessioni (o simili) di foto è fotografie in u vostru computer è liberate di u spaziu di u discu

Bonu ghjornu.

Pensu chì quiddi utenti chì anu assai una multa di foto, immagini, sfondi anu avutu ripetutamente u fattu chì u discu conserva decine di file identichi (è ci sò ancu centinaia di simuli ...). È ponu occupà un locu decisamente!

Se cercate di modu indipendente e simuli foto è li pudete cancellà, allora ùn avete micca troppu tempu è energia (specialmente se a raccolta hè impressionante). Per questa ragione, aghju decisu di pruvà una utilità in a mo piccola raccolta di carta da parati (circa 80 GB, 62000 immagini è foto) è mostrau i risultati (pensu chì parechji utenti ne interessassenu). È cusì ...

Trova immagini simili in una cartella

Nota! Questa prutetta hè un pocu diversa da a ricerca di file identichi (duplicati). U prugramma pudarà assai più tempu per scansà ogni quadru è u paragunà cù l'altri per ricercà i file simili. Ma vogliu avè questu articulu cù stu metudu. Sottu in l'articolo, penseraghju a ricerca di e copie complete di e immagini (questu hè fattu assai più veloce).

In fig. 1 mostra u cartulare sperimentale. U più solitu, nantu à u discu duru più solitu, centinaia di immagini sò stati scaricati è scaricati in essi, sia da i nostri proprii da quelli di altri siti. Naturalmente, cù u passatu di u tempu, sta cartulina hà cresciutu assai è chì era necessariu “diludellà” ...

Fig. 1. Cartella per l'ottimizazione.

Comparer di l'immagine (utilità di scansione)

Web site ufficiale: //www.imagecomparer.com/it/

Una piccula utilità per ricercà e immagini simili in u vostru computer. Aiuta à salvà assai tempu per quiddi utenti chì travaglianu cù l'image (fotografi, disegnatori, fan di a raccolta di carta, etc.). Sò basatu a lingua russa, funziona in tutti i sistemi operativi popolari di Windows: 7, 8, 10 (32/64 bit). U prugramma hè pagatu, ma ci hè un mese sana per i testi da assicurà di e so abilità :).

Dopu avè lanciatu l'utilità, un mizaghju di cumparazione si aprirà prima di voi, chì vi guverrà passo a passo trà tutte le impostazioni chì avete bisognu di mettere per cuminciare a scansione di e vostre foto.

1) In u primu passu, cliccate solu nantu à u prossimu (vedi fig. 2).

Fig. 2. Ricerca di l'assistente per l'imagine.

2) In u mo computer, e ritrattu sò pigliate in una stessa cartella di un discu (allora ùn ci hè nunda in a creazione di e gallerie ...) - significa una scelta logica "In un gruppu di immagini (gallerie)"(Pensu chì parechji utenti anu una situazione simile, cusì pudete fermà immediatamente a vostra scelta à u primu paragrafo, veda Fig. 3).

Fig. 3. Selezzione di a galleria.

3) In stu passu, avete bisognu di specificà a cartulina cù e vostre foto, chì vi scansionate è cercà e ritratture simili.

Fig. 4. Sceglite a cartella in u discu.

4) In stu passu, avete bisognu di specificà cumu a ricerca hè fatta: immagini simili o solu copie esatte. A propettu di sceglie a prima opzione, allora truverete più copie di foto chì avete appena bisognu ...

Fig. 5. Selezziunate u tippu di scansione.

5) L'ultimu passu hè di specificà a cartella induve u risultu di a ricerca è l'analisi sarà salvatu. Per esempiu, aghju sceltu un desktop (vedi fig. 6) ...

Fig. 6. A scelta di un locu per salvà i risultati.

6) Cume accumarisce u prucedimentu di aghjunghje e immagini à a galleria è analizzate. U prucessu piglia una longa durata (dipende da u numeru di e vostre immagini in a cartella). Per esempiu, in u mo casu, ci hè statu pigliatu un pocu più di una ora di tempu ...

Fig. 7. Processo di ricerca.

7) In realtà, dopu a scansione, vedite una finestra (cum'è in Fig. 8), in cui e mostre cù duplicati esatti è ritratti assai simuli l'altru saranu mostrati (per esempio, a stessa foto cù risoluzioni differenti o salvate in formati diversi, Fig. 7).

Fig. 8. Risultati ...

Vantaghji di utilizà l'utilità:

  1. Libera u spaziu nantu à u discu duru (è, à volte, significativamente. Per esempio, aghju eliminatu 5-6 GB di foto in più!);
  2. Facciunu mago chì passerà per tutte e impostazioni (questu hè un grande più);
  3. U prugramma ùn carica micca u processore è u discu, allora quandu si scansiona ti puderete puru rullare è andà nantu à a vostra attività.

Cons:

  1. Un tempu relativu longu per scansione è forma a galleria;
  2. E fotografie micca simile simuli sò simili (ie, l'algitimu fate qualchì volta l'errori, è cun un gradu di cumparazione di 90%, per esempiu, produce spessu piccule foto simile. In realtà, ùn si pò fà senza "moderazione" manuali.

Ricercà e immagini identiche nantu à u discu (cerca una copia duplicata)

Questa opzione di pulizia di u discu hè più veloce, ma hè piuttostu "ruvina": per caccià solu i duplicati esatti in stu modu, ma s'elli anu risoluzioni differenti, a dimensione di u lìchjiu o u furmatu hè leggermente diversa, allora stu metudu hè difficiule. In generale, per "sfruttamentu" regale di un discu, stu metudu hè più adupratu, è dopu, logicu, pudete ricercà foto simili, cum'è descrittu sopra.

Utilità glare

Artìculu di riveduta:

Questu hè un eccellente set di utilità per ottimizà u funziunamentu di u sistema operativu Windows, pulizia di dischi, per a calibrazione di i punti di certi parametri. In generali, u kit hè estremamente utile è aghju raccomandatu di avè lu in ogni PC.

In questu cumpletu ci hè una piccola utilità per trovà i file duplicati. Eccu ciò chì vogliu aduprà ...

1) Dopu u lanciu di Glary Utilites, apri u "Moduli"è in sottosessione"Pulizia"selezziunu"Truvà i file duplicati"cum'è in Figura 9.

Fig. 9. Glary Utilites.

2) Poi vedite una finestra in a quale avete bisognu di selezziunate i dischi (o cartelle) da scansione. Chì u prugramma scansiona u discu molto prestu - pudete sceglie micca una per a ricerca, ma tutti i dischi à tempu!

Fig. 10. Selezziunate u discu per scansione.

3) In realtà, un discu di 500 GB hè scansiu da l'utilità in circa 1-2 minuti. (è ancu più veloce!). Dopu a scansione, l'utilità vi darà i risultati (cum'è in Fig. 11), in cui pudete cancellà facilmente è rapidamente copie di i file chì ùn avete micca bisognu nantu à u discu.

Fig. 11. Risultati.

Aghju tuttu oghje nantu à sta questione. Tutte e ricerche di successu 🙂