Cume attivare a rigenerazione automatica di a pagina in u navigatore Google Chrome

U sensore di prossimità hè installatu in quasi tutti i telefunini attualmente prudutti in esecuzione cù u sistema operativu di Android. Si tratta di una tecnulugia di serviziu è pratice, ma s'ellu ti hè bisognu di mette u fugliale, allora per l'apertura di l'OS di Android, pudete fà senza prublemi. In st'articulu vi annunziamu nantu à cume di disattivà stu sensore. Inizià!

Spegneru u sensore di prossimità in Android

U sensori di prossimità permette à u smartphone di determinà quantu hè vicina una cosa o l'altru à u schermu. Ci hè dui tipi di dispositivi simili - ottichi è ultrasuoni - ma sò spiegati in un altru artìculu. Hè questu elementu di u telefuninu mobile chì invia un segnale à u so processore chì hè necessariu disattivà u schermu quandu tene u telefunu in a vostra urighjina durante una chiamata, o dà u cumandatu di ignorà a chjave di sbloccà se u smartphone aghju in a tasca. Di solitu, hè installatu in a stissa area cum'è l'altoparlante parlatu è a fotocamera di fronte, cum'è illustratu in a foto sottu.

A causa di ruppi o polvere, u sensore pò inizià à comportarsi erroneamente, per esempiu, improvvisamente cambia u monitoru in mezu à una conversazione. Per questo, pudete accidentalmente preme un qualunque bottinu in u touch screen. In questu casu, pudete disattivà lu in duie manere: usando i parametri standard di Android è una applicazione di terze parti creata per cuntrullà varie funzioni di u smartphone. Tuttu quessa sarà discusu in seguitu.

Metudu 1: Sanità

In u Google Play Market, pudete truvà parechje applicazioni chì aiutanu à fronteghjà cù e attività fatte da un utilizatore di smartphone sempre. Sta volta, u prugramma Sanity ci aiuta, chì hè specializatu in cambià i parametri "ferro" di u telefuninu - vibrazioni, fotocamere, sensori, etc.

Scaricate Sanity da Google Play Market

  1. Installate l'applicazione nantu à u vostru dispositivo Android è lanciate. In stu tocchiamo nantu à a tabulazione "Prossimità".

  2. Pone una marcata davanti à l'elemento "Spegni in prossimità" e goda di u travagliu.

  3. Hè cunsigliatu à riavene u telefuninu per chì i nuovi paramenti abbiano effettu.

Metudu 2: a configurazione di u sistema Android

Questu metudu hè più preferibile, avendu tutte e azzioni si verificanu in u menù di e configurazione standard di u sistema operativu Android. L'istruzzioni chì seguanu aduprate un smartphone cù una cuntro MIUI 8, perciò l'ingrani di l'interfaccia nantu à u vostru dispositiu pò differisce un pocu, ma a successione di azzioni sarà quasi uguale, micca quantu chjamemu lanciari.

  1. Aprite "Impostazioni", facemu a scelta "Applicazioni di sistema".

  2. Truvà a stringa "Sfide" (In qualchì cusì anducate di Android, u nomu hè trovu "Telefono"), cliccate nant'à.

  3. Tocca nantu à l'elemento "Chjamate in entrata".

  4. Rassa solu à traduce a leva "Prudut Sensor" Inattivu. Pudete fà cusì semplicemente cliccanu annantu à ella.

Conclusione

In certi casi hè raghjunabile di disattivà u sensore di prossimità, per esempiu, se sì sicuru chì u prublema hè solu in ellu. Avemu a cunvenzione in casu di prublemi tecnichi cù u dispositiu cuntattate u nostru situ Web o u supportu tecnicu di u fabbricante di u smartphone. Speremu chì u nostru materiale hà aiutatu à risolve u prublema.