L'installazione di l'aggiornamenti nantu à u vostru urdinatore vi permette di fà micca u sistema cumunale quant'è pussibule, ma ancu di patchà vulnerabilità, cioè di aumentà u livello di prutezzione contra virus è intrusu. Allora, l'installazione tempestiva di l'aggiornamenti da Microsoft hè un elementu assai impurtante da assicurà e prestazioni è l'efficienza di l'OS. Ma certi utenti si trovanu à truvà una situazione sgradevula quandu u sistema ùn pò truvà l'aggiornamenti o a ricerche per infinitu. Vedemu chì cum'è questu questu hè risoltu in i computer cun Windows 7.
Vede ancu: Perchè ùn installate micca l'aggiornamenti in Windows 7
Cause è soluzioni
In particulare, spessu d'utenti sò versati à u fattu chì a ricerca di l'aggiornamenti ùn finisce micca, dopu installazione di a versione "pulita" di Windows 7, chì ùn ne contene ancu micca aggiornamenti.
Questu prucessu pò durà indefinitivamente (à volte, inoltre, caricà u sistema cù u prucessu svchost.exe), è pò finisce cù un errore.
In questo casu, devi installà manualmente l'aggiornamenti necessarii.
Ma ci sò ancu casi in cui u prublema hè causa di certi malfunzionamenti in u sistema o da virus. Allora avete bisognu di fà una serie di azzioni addiziunali per eliminà u. I metodi più cunnisciuti sò discusse in seguitu.
Metudu 1: WindowsUpdateDiagnostic
Se ùn pudete micca determinà indipendente u mutivu perchè u sistema ùn hè micca in realtà à cerca di l'aggiornamenti, allora una utilità speciale da Microsoft, WindowsUpdateDiagnostic, vi aiuterà. Identificarà è, se possibile, risolve u prublema.
Scaricate WindowsUpdateDiagnostic
- Fate una rete di utilità scaricata. In a finestra chì si apre, ci sarà una lista di ciò chì deve esse verificatu. Posizionà u risultatu "Windows Update" (o "Windows Update") è cliccate "Prossimu".
- Attiva a procedura per scansione di u sistema per prublemi cù l'aggiornu.
- Dopo l'utilità WindowsUpdateDiagnostic rileva i fattori chì portanu à prublemi cù a ricerca di l'aggiornamenti, prova à ripararli è più sicuramente risolve u prublema.
Ma ci sò ancu situazioni chì WindowsUpdateDiagnostic ùn pò risolve u prublema solu, daveru puru u so codice. In stu casu, avete bisognu di scartà stu codice in qualunque motore di ricerca è vede ciò chì significa. Dopu avè bisognu avete bisognu di verificà u discu per errori o u sistema per l'integrità di i schedari cun recuperu dopu.
Metudu 2: Installa u Service Pack
Come annunziatu sopra, una di e ragioni per chì l'aggiornamenti ùn accadiscenu hè a mancanza di aggiornamenti specifici. In stu casu, avete bisognu di scaricà è installà u pacchettu KB3102810.
Scaricate KB3102810 per u sistema à 32-bit
Scaricate KB3102810 per u sistema à 64-bit
- Ma prima di installà u pacchettu scaricatu KB3102810, avete bisognu di disattivà u serviziu. "Windows Update". Per fà quessa, andate Manager di serviziu. Cliccate "Start" e sceglite "Pannello di cuntrollu".
- Passà per l'elemento "Sistema è Sicurezza".
- Apertu a sezione "Amministrazione".
- In a lista di utilità di sistema è di l'utili, truvate u nomu. "Servizi" è navigà in ella.
- Iniziò Manager di serviziu. Truvate u nome in essa "Windows Update". Sì l'elementi in a lista sò disposti in ordine alfabeticu, allora hè situatu vicinu à a fine di a lista. Selezziunate l'elemento specificatu, è dopu a parte sinistra di l'interfaccia "Dispatcher" cliccate nantu à l'etichetta "Stop".
- U serviziu sarà disattivatu.
- Ora u serviziu hè disattivatu, cum'è evidenzia da a scomparsa di u status "Works" à u so nomu.
- Dopu, pudete andà direttamente à stallà l'aggiornu KB3102810. Per fà quessa, dopu cliccate dopu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse in u file pre-caricatu.
- U installatore autonomu di Windows sarà lanciatu.
- Una finestra di dialogo apre allora automaticamente, in cui da confermà a vostra intenzione di installà KB3102810 cliccendu "Sì".
- Dopu à ciò, l'aggiornamentu impiegatu hè installatu.
- Dopu à u so cumplimentu, ripartite u computer. Allora ùn vi scurdate di riavvià u serviziu. "Windows Update". Per fà quessa, andate Manager di serviziu, fatturà l'elemento è cliccate "Run".
- U serviziu cumincerà.
- Dopu à a so attivazione, u status di l'elemento deve esse esposto à l'oppusite di u nome di l'elemento. "Works".
- Ora, u prublema di trovà l'aggiornamenti deve sparisce.
In certi casi, pudete vene ancu dì installà l'aggiornamenti KB3172605, KB3020369, KB3161608 è KB3138612. A so installazione hè fatta cù u listessivu algoritmu cum'è KB3102810, è cusì ùn invichemu micca a so descrizione in dettu.
Metudu 3: Eliminà Virus
L'infezione virale di u computer pò purtà dinò à u prublema di trovu scuppi. Alcuni virus aghjuntanu specificamente stu prublema in modu chì l'utente ùn abbiate a capacità di pieghje a vulnerabilità di u sistema installendu l'aggiornamenti. Per verificà u computer per a presenza di codici maliziunali, devi usà utilità speciali, micca un antivirus regolari. Per esempiu, pudete aduprà Dr.Web CureIt. Questu prugramma ùn necessita di installazione, è cusì pò svolge a so funzione principale ancu in i sistemi infettati. Eppuru, per aumentà a probabilità di rivelà un virus, ti cunsiglii di fà una scansione via un LiveCD / USB o scorri da un altru computer.
Appena l'utilità scopre un virus, vi informerà immediatamente nantu à questu per a so finestra di travagliu. Hè solu seguitu i cunsiglii chì si vede. In certi casi, ancu dopu rimuovendu u còdice maliziu, u prublema di trovà l'aggiornamentu rimane. Si pò indicà chì u prugrammu di virus hà violatu l'integrità di i schedari di sistema. Dopu avete bisognu di fà una verità cun l'utility sfc integrata in Windows.
Lezione: Verificà PC per virus
In a vasta maggioranza di i casi, u prublema di a ricerca di l'aggiornamenti hè causata, quantunque stranu pussibile, da a mancanza d'aggiornamenti necessarii in u sistema. In stu casu, basta aghjuntà manualmente stallendu i pacchetti mancanti. Ma ci sò volte chì stu problema hè causatu da i vari crashs o virus. Poi, una utilità specializata di Microsoft è di prugrammi anti-virus arriva à u vostru aiutu, rispettivamente.