Commuta tra i conti di l'utente in Windows 10

Se parechje persone aduprà un computer o laptop, vale a pena di pensà à a creazione di cumuni d'utenti diversi. Questu permette a demarcate spazii di travagliu, in quantu tutti l'utenti anu avè impostazioni diverse, ubicazioni di file, etc. In futuro, basterà per passà da un conti à l'altru. Hè circa cume à fà ciò in u sistema operativu Windows 10, diceremo in questu articulu.

Metodi per cambià tra conti in Windows 10

Rializà u scopu descrittu per parechje maniere diverse. Tutti sò simuli, è u risultatu finale hè u listessu. Allora, pudete sceglie per voi stessi u più conveniente è aduprale in futuro. Sùbbitu, ponemu in mente chì sti metodi ponu esse applicati à i conti locali è ancu à i profili Microsoft.

Metudu 1: Utilizendu u Menu Start

Iniziamo cù u metodo u più popolari. Per aduprale, avete bisognu di fà u seguitu:

  1. Individuate u bottinu di logò in u angulu in menu sinu di u vostru desktop. "Windows". Cliccate nantu à sta. In alternativa, pudete aduprà una chjave cù u listessu mudellu in a tastiera.
  2. A parte sinistra di a finestra chì si apre, vedete una lista verticale di funzioni. À u primu postu di sta lista sarà una immagine di u vostru contu. Hè necessariu cliccà nant'à.
  3. U menu di l'azione per questu cuntu compare. À a fine di a listessa vedi altri nomi d'utenti cun avatar. Cliccate LMB nant'à u record à cui vulete cambià.
  4. Subitu dopu à sta, a finestra di login apparirà. Sùbbitu vi sarà dumandatu per logà in u account presceltu prima. Immettite a password se hè necessariu (s'ellu hè impostatu) è premete u pulsante "Login".
  5. S'ellu accede in nome di un altru utilizatore hè fattu per a prima volta, allora avete a aspettà un pocu di ghjornu chì u sistema faci l'adattamentu. Ci vole solu pochi minuti. Basta à aspettà finu chì l'etichette di notificazioni scampini.
  6. Dopu un pocu di tempu vi truvate nantu à u desktop di u cuntu selezionatu. Per piacè, avverate chì l'impostazioni di l'OS saranu restituite à u so statu originale per ogni novu profilu. In futuro, pudete cambià e cume volu. Sò salvate separatamente per ogni utente.

Se per una ragione ùn si adatta micca, allora pudete familiarizzà cù i metudi più semplici per cambià i profili.

Metudu 2: Scrittura di tastiera "Alt + F4"

Stu metudu hè più simplici ch'è u precedente. Ma per via di u fattu chì micca tutti ne cunnosce nantu à e varie combinazioni di tasti di i sistemi operativi Windows, hè meno diffusa in l'utenti. Eccu cumu si guarda in pratica:

  1. Passate à u desktop di u sistema operativu è simultaneamente premete i tasti "Alt" è "F4" in a tastiera.
  2. Notate chì a stessa cunnimentazione vi permetta di chiudere a finestra selezionata di quasi tutti i prugrammi. Allora, hè necessariu aduprà ancu in u desktop.

  3. Una piccola finestra apparirà nant'à u schermu cù una lista di menù in menù à spessu pussibule. Aprite è selezziunate a linea chjamata "Cambia Utente".
  4. Dopu à ciò, appughjanu u pulsante "OK" in a stessa finestra.
  5. Cume, vi truverete in u menu iniziale di a selezzione di l'utenti. A lista di quelli sarà in a parte sinistra di a finestra. Fate un clic nantu à u nome di u profilu desideratu, quindi inserite a password (se hè necessariu) è premete u pulsante "Login".

Dopu à qualchi secondi, u desktop si visì è pudete cuminciare ad aduprà un computer o un laptop.

Metudu 3: scelta di tastiera "Windows + L"

U metudu descrittu in seguitu hè u più simplici chjamatu. U fattu hè chì permette di cambià di un profilu à l'altru senza alcun menù a cumulazione è altre azzioni.

  1. A u tavulu di u computer o di u portatile aghjuntu à chjave "Windows" è "L".
  2. Questa combinazione permette di uscì immediatamente u vostru contu corrente. Cusì, vedi immediatamente a finestra di login è a lista di i profili dispunibili. Come in casi precedenti, selezziunate l'ingressu desideratu, inserisci a password è premete "Login".

Quandu u sistema carica u profilo sceltu, u desktop si visì. Ciò significa chì pudete iniziate ad aduprà u dispositivo.

Per piacè, fate attenzione à u fattu chì seguita: s'è chjappu per nome di un utilizatore chì u cumpetu ùn hà necessità di una password, allora a prossima volta chì accende u PC o ripartite, u sistema si mette in furia in nomu di tale profilo. Ma se avete una password, vedete una finestra di login in cui avete bisognu di entrà in questu. Quì, se hè necessariu, pudete cambià u cunte in sè.

Hè tutti i modi chì ci vulemu dì. Ricordate chì i profili inutili è inutilizzati pò esse eliminati in qualunque tempu. Cumu fà sta, avemu dettu dettu in articuli separati.

Ulteriori dettagli:
Rimuovi un account Microsoft in Windows 10
Rimuovere i conti locali in Windows 10