Parechji utenti ùn sò micca passati à Windows 8 è 8.1 da a settima versione per vari motivi. Ma dopu l'avvenimentu di Windows 10, sempre più utilizatori pensanu à cambià i sette à l'ultima versione di Windows. In st'articulu, confronteremo questi dui sistemi à l'esempiu di innovazioni è miglioramenti in i primi dieci, chì vi permetteranu di decideru di a scelta di OS.
Compare i Windows 7 è Windows 10
Finchè da l'ottava versione, l'interfaccia hè cambiata un pocu, u menu di solitu hè scumittutu "Start", ma dopu hè stata successu introdotta dinò cù a capacità di definisce icone dinamiche, cambiate a so dimensione è a so posizione. Tutti quessi cambiamenti visivi sò puramente sughjetti subjectivi, è ognunu decide per se so ciò chì hè più praticu per ellu. Allora, quì sottumessu consideremu solu i cambiamenti funzionali.
Vede ancu: Personalizza l'apparenza di u menu Start in Windows 10
Velocità di download
Spessu i utilizatori dispusanu nantu à a velocità di u lanciu di questi dui sistemi operativi. Se consideremu stu prublema in dettu, allora tuttu dipende micca solu da u putere di u computer. Per esempiu, se u sistema operativo hè installatu in un discu SSD è i componenti sò abbastanza forti, allora diverse versioni di Windows si carmaneranu sempre à fatti diversi, perchè assai dipende da prugrammi d'ottimizazione è di avvallazione. Quantu à a decima versione, per a maggior parte di i utilizatori Carica più veloce chè u settimu.
Task Manager
In a nova versione di u sistema operativu, u Gestore di e attività ùn hà micca cambiatu solu l'aspettu, certe funzioni utili anu stati aghjunti. Introduttu novi grafica cun risorse aduprate, mostra l'ora di u sistema è aghjuntu una scheda cù i prugrammi di avvicinamentu.
In Windows 7, tutte queste informazioni sò state dispunibili solu quandu utilizanu un software di terze parti o funzioni addizionali chì sò abilitate per mezu di a riga di cume.
Restore u statu originali di u sistema
A volte, avete bisognu di ripristinare l'impostazioni originali di u computer. In a settima versione, questu puderia esse fattu solu cù u primu creazione di un puntu di riparazione o aduprà u discu di installazione. In più, puderete perdi tutti i driver è eliminà i schedari personali. In a decima versione, sta funzione hè fatta in modu predefinitu è permette di rimborsà u sistema à u so statu originale senza eliminà i file personali è i driver.
L'utenti pò sceglie di salvà o cancellà i schedari chì necessitanu. Questa caratteristica hè à volte estremamente utile è a so presenza in novu versioni di Windows simplifica a ripresa di u sistema in casu di fallimentu o infezioni di file di virus.
Vede ancu: Cumu creà un puntu di riparazione in Windows 7
Versioni DirectX
DirectX hè adupratu per comunicà applicazioni è driver di schede video. L'installazione di stu cumpunente vi permette di migliorà e prestazioni, di creà scene più cumplette in ghjochi, di migliurà oggetti è interazione cù u processore è a scheda grafica. In Windows 7, l'installazione di DirectX 11 hè dispunibuli per l'utenti, ma DirectX 12 hè statu sviluppatu apposta per a decima versione.
Basava annantu à questu, pudemu cuncernu chì in i futuri ghjochi nuovi ùn saranu micca supportati da Windows 7, dunque avete da fassi l'upgrade à dieci.
Vede ancu: Quale Windows 7 hè megliu per i ghjochi
Modu Snap
In Windows 10, u modu Snap hè statu ottimizatu è miglioratu. Questa funzione ti permette di travaglià simultaneamente cun più pratiche, ponendu in una situazione comoda nantu à u schermu. U modalità di riempimento ricorda a situazione di e finestre aperte, è poi cunsulta automaticamente a so visualizzazione ottimale in futuro.
Pudete creà è desktop virtuali chì pudete, per esempiu, distribueru i prugrammi in gruppi è cambiate cumu avessu. Benintesa, a funzione Snap hè dinò presente in Windows 7, ma in a nova versione di u sistema operativu hè stata migliorata è adesso hè cusì praticabile d'usu cum'è possibile.
Windows store
U cumpunente standard di i sistemi operativi Windows, iniziendu cù l'ottava versione, hè u magazinu. A cumparisce è scarica certi applicazioni. A maiò parte di elli sò distribuiti gratuitamente. Ma a mancanza di questu cumpunente in versioni precedenti di u sistema operativo ùn hè micca un svantaggiu criticu, parechji utilizatori hà compratu è scaricatu prugrami è ghjochi da i siti ufficiali.
In più, vale a dì chì u negoziu hè un componente universale, hè integratu in una cartulina cumuna nantu à tutti i dispositivi Microsoft, chì face cusì pratticu se ci sò più piattaforme.
Navigatore Edge
U novu browser Edge hè andatu per rimpiazzà Internet Explorer è ora hè installatu per difettu in a nova versione di u sistema operativu Windows. U navigatore web hè statu creatu da zero, hà una interfaccia bella è semplice. A so funzionalità include funzioni di u disegnu pratichi nantu à una pagina web, salvendu rapidamente è convenientemente i siti necessarii.
In Windows 7, Internet Explorer hè adupratu, chì ùn pò vantà cun tanta velocità, praticità è funzioni addizionali. Ùn si utilizeghja micca nimu, è installà immediatamente i navigatori più famosi: Chrome, Yandex. Browser, Mozilla, Opera è altri.
Cortana
L'aiutanti vucali diventanu più popolari non solu in dispositivi mobili, ma ancu in desktop. In Windows 10, l'utenti hà ricevutu l'innovazione cum'è Cortana. Si usa per cuntrullà diverse funzioni di PC usando a voce.
Questu assistente è di vucinazione permette di gestisce i prugrammi, fà azzioni cù i file, ricercà in Internet è molto di più. Sfortunatamente, Cortana ùn parla micca russo temporaneamente è ùn capisce micca, perciò l'utenti sò invitati a sceglie qualsiasi altra lingua dispunibile.
Vede ancu: Abilitazione di assistente di voce Cortana in Windows 10
Notte di luce
In una di l'aggiornamenti principali di Windows 10, hè stata aghjunta una nova caratteristica interessante è utile - luce di notte. Se l'usu attiva questu arnesi, allora ci hè una diminuzione in u spettru blu di culori, forti straining è stancanti ochji in u scuru. Reducendu gli effetti di i raggi blu, u sonnu è i tempi di veghjessità ùn sò ancu disturbati quandu travaglianu in un computer à notte.
A metà di a luce notturna hè attivata manualmente o automaticamente cumandata cù l'impostazioni adatte. Ci si ricorda chì in Windows 7, una tale funzione era assente, è di fà i caldi più caldi o spegne u blu pò esse sulu cù l'aiutu di una maghjina accurata.
A muntagna è u lance di ISO
In e versioni precedenti di Windows, cumprendu u settimu, era impussibile montà è eseguire e immagini ISO cù l'uttramentu standard, postu chì eranu semplicemente assenti. L'utenti anu avè à scaricà programmi addiziunali specificamente per questo scopu. U più popularu hè DaEMON Tools. I detentori di Windows 10 ùn avè micca bisognu à scaricà software, in quantu a montatura è u lance di i file ISO passanu cun l'utili integrati.
Barra di notifiche
Se l'utenti di i dispositivi mobili anu avutu a veda da u pannellu di notificazioni, allora per l'utenti di i Pc, questa funzione introdotta in Windows 10 hè qualcosa di novu è inusuale. A notifiche vene à dirittu à u dirittu in fondo à u schermu, è un'icona di u serviziu speciale hè evidenziata per elli.
Grazie à quest'innovazione, ricevi l'infurmazioni nantu à ciò chì accade in u vostru dispositivo, chì avete bisognu di aggiornà u driver o informazioni nantu à a cunnessione di dispositivi rimuovere. Tutti i parametri sò configurati cunsegna, per cui ogni utente pò riceve solu e notificazioni chì avete bisognu.
Prutezzione contra i file maliciosi
In a settima versione di Windows ùn furnisce micca prutezzione contra virus, spyware è altri file maligne. L'utente devia scaricà o cumprà antivirus. A decima versione hà un cumpunente incorporatu Microsoft Security Essentials, chì furnisce un set di applicazioni per combattere i file maligne.
Benintesa, tale prutezzione ùn hè micca assai affidabile, ma hè abbastanza per a prutezzione minima di u vostru computer. In più, in casu di cessazione di a licenza di l'antivirus installatu o di u so fallimentu, u difensore standard si attiva automaticamente, l'utente ùn hà micca bisognu di eseghja u parametru.
Vede ancu: Fuggendu virus virus
In questu articulu, avemu guardatu a novità principali in Windows 10 è li hà confrontatu cù a funzionalità di a settima versione di stu sistema operativu. Alcune funzioni sò impurtanti, anu permessu di travaglià più comodamente nantu à u computer, mentre altri sò miglioramenti secondu è cambiamenti visivi. Dunque, ogni utilizatore, basatu nantu à e capacità necessarie, sceglie u sistema operativo per ellu stesso.