Cree un discu virtuale in Windows 7

A volte, l'utenti di i Pc si pò confrontà à a questione acuta di cume creà un discu duru virtuale o un CD-ROM. Studiemu a procedura per svolgere queste attività in Windows 7.

Lezione: Cumu creare è aduprà un discu duru virtuale

Cume per creà un discu virtuale

I metodi di creazione di un disc virtuale, prima di tutto, dipende da quale opzione volete finisce per: una immagine di un discu dur o di un CD / DVD. Di norma, i lotti di u discu duru anu una estensione .vhd è e immagini ISO sò usate per montà un CD o DVD. Per uttene queste operazioni, pudete aduprà l'utili di Windows o aduprà l'aiutu di prugrammi di terze parti.

Metudu 1: DAEMON Tools Ultra

Prima di tutti, cunsiderate l'opzione di creà un discu duru virtuale cù un prugramma di terza parte per travaglià cù i drive - DAEMON Tools Ultra.

  1. Fighjate l'applicazione cum'è amministratore. Vai à tab "Strumenti".
  2. Una finestra si apre cù un elencu di l'utuli di u prugramma dispunibili. Sceglite un articulu "Add VHD".
  3. A finestra Add VHD si aprite, cioè creà un discu duru condizionatu. Prima di tuttu, avete bisognu di registrà a cartulare induve questu oggettu sarà messu. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante à a destra di u campu. "Salvà cum'è".
  4. A finestra di salvu si apre. Inseritevi in ​​u cartulare induve volete posà u drive virtuale. In u campu "Filename" Pudete cambià u nome di l'oggiu. U difettu hè "NewVHD". Next, cliccate "Salvà".
  5. Comu pudete vede, u caminu selezionatu hè cumparatu in u campu "Salvà cum'è" in a cunca di u prugramma DAEMON Tools Ultra. Ora vi vole à specificà a dimensione di l'oggiu. Per fà quessa, cambendu i pulsanti di radio, setate unu di dui tipi:
    • A dimensione fissa;
    • Prolungazione dinamica.

    In u primu casu, u volumu di u discu sarà stabilitu precisamente da voi, è quandu selezziunate u secondu elementu, l'oggettu si sparghje à fighjendu. U so limite attuale serà a dimensione di u spaziu vuotu in a partizione di HDD in cui u file VHD hè posatu. Ma ancu quandu si sceglie sta opzione, hè sempre in u campu "Dimensione" Un volume iniziale hè necessariu. Sì un numeru s'accupa, è l'unità di misura si seleziona à a destra di u campu nant'à u listessu nant'à u listessu. L'unità seguenti sò dispunibule:

    • megabyte (default);
    • gigabyte;
    • terabyte.

    Cunsiderate attentamente a scelta di l'elemento desideratu, chì in casu d'errore, a differenza di dimensione in comparazione cù u volumu desideratu sarà un ordine di grandezza più o menu. Inoltre, se hè necessariu, pudete cambià u nome di u discu in u campu "Tag". Ma quessa ùn hè micca un prerequisitu. Dopu avè completatu i passi descritti sopra, per inizià à generà un file VHD, cliccate "Start".

  6. U prucessu di formà un file VHD hè effettuatu. A so dinamica hè visualizzata cù l'indicatore.
  7. Dopu a procedura hè stata cumpleta, u seguitu missaghju si vene in a shell DAEMON Tools Ultra: "U prucedimentu di creazione di VHD hè statu pienu bè!". Cliccate "Fatti".
  8. Cusì, un discu duru virtuale cù u prugramma DAEMON Tools Ultra hè cundutu.

Metudu 2: Disk2vhd

Se DAEMON Tools Ultra hè un attrezzu universale per travaglià cù i media, Disk2vhd hè una utenza altamente specializata progettata solu per a creazione di file VHD è VHDX, chì è, dischi rigidi virtuali. A differenza di u metudu precedente, applicendu sta opzione, ùn pudete micca fà una media virtuale vuota, ma solu creà una impressione di un discu existente.

Scaricate Disk2vhd

  1. Questu prugramma ùn necessita di installazione. Dopu avete spaccatu l'archiu ZIP scaricatu da u ligame sopra, fate u file eseguibile disk2vhd.exe. A finestra si aprirà cù un accordu di licenza. Cliccate "Accusa".
  2. A finestra di creazione di VHD si apre subitu. L'indirizzu di u cartulare induve questu oggettu sarà creatu hè visualizatu in u campu "Nome di VHD". Per difettu, questu hè u listinu directory in cui si trova u file eseguibile Disk2vhd. Benintesa, in a maiò parte di i casi, l'utenti ùn sò micca soddisfatti di sta cundizione. Per cambià u via à u cartulare di creazione di l'unità, cliccate nantu à u bottinu situatu à a destra di u campu specificatu.
  3. A finestra s'hè aperta "Esce u nomu di file VHD ...". Navigate cun ellu à u cartulare induve vulete posà u drive virtuale. Pudete cambià u nome di l'oggiu in u campu "Filename". Sì lascia u scambiu, risponde à u nomu di u vostru profilo utente nantu à sta PC. Cliccate "Salvà".
  4. Comu pudete vede, avà u parcorsu in u campu "Nome di VHD" cambiatu in l'indirizzu di u cartulare chì l'utente hà sceltu sè stessu. Dopu, pudete deselezziunà l'elemento "Usa Vhdx". U fattu hè chì, di modu predefinitu, Disk2vhd forma u media micca in u formatu VHD, ma in una versione più avanzata di VHDX. Purtroppu, finu à oghji, ùn tutti i prugrammi ponu travaglià cun questu. Allora, si consiglia di salvà a VHD. Ma se sì sicuru chì VHDX hè adatta à i vostri scopi, allora ùn pudete micca scurdà a marca. Ora in blocco "Volumi da includere" controllà solu l'articuli currispondenti à l'oggetti, u cast chì si faci. Di fronte à tutti l'altre posti, a marca devi esse rimpiazzata. Per inizià u prucessu, presse "Crea".
  5. Dopu à a procedura, u cast virtuale di u discu selezionatu in u furmatu VHD sarà creatu.

Metudu 3: Strumenti di Windows

I media rigati condizionati ponu esse formati aduprendu strumenti di sistema standard.

  1. Cliccate "Start". Clicca destro (PKM) cliccate nantu à u nome "Computer". A lista si aprite quì sceglite "Gestione".
  2. Una finestra di cuntrollu di u sistema vene. In u so menu di sinistra in u blocu "Conservazione" vai à a posizione "Gestione di dischi".
  3. Ejecuta l'utrizzamentu per a gestione di i shell. Cliccate nantu à a posizione "Azzione" è selezziunate una opzione "Crea un discu duru virtuale".
  4. A finestra di creazione si apre, induve avete specificatu in chì directory u discu sarà situatu. Cliccate "Revisione".
  5. A visione di l'oggetti si apre. Naviga versu u cartulare induve pensa di mette u file di discu in u formatu VHD. Hè desiderabile chì questu cartulare ùn sia micca situatu annantu à a partizione di u HDD nantu à u quale u sistema hè installatu. Un prerequisitu hè chì a sezione ùn sia micca cumpressa, sì altrimenti l'operazione fallirà. In u campu "Filename" Assicuratevi di includere u nome sottu u dirittu chì identificerete l'elemento. Poi premete "Salvà".
  6. Restituisce a finestra di creazione di u discu virtuale. In u campu "Locu" vedemu u parcorsu à u cartulare sceltu in u passu precedente. Dopu avete bisognu à assignà a dimensione di l'oggiu. Questu si faci in quasi u listessu modu cum'è in u prugramma DAEMON Tools Ultra. Prima di tutti, sceglite unu di i formati:
    • A dimensione fissa (setatu per difettu);
    • Prolungazione dinamica.

    I valori di sti formati correspondenu à i valori di i tippi di discu, chì avemu cunsideratu in precedenza in DAEMON Tools.

    Next in u campu "Dimensione virtuale di u Hard Disk" stabilisce u so volume iniziale. Ùn vi scurdate di sceglie una di e tre unità di misura:

    • megabyte (default);
    • gigabyte;
    • terabyte.

    Dopu avè eseguitu queste manipolazioni, cliccate "OK".

  7. Di ritornu à a finestra di gestione di partizioni principali, in a so zona inferiore, pudete observà chì a unità senza esse attribuita hè apparsa. Cliccate PKM da u so nome. U mudellu tipicu per stu nome "Numero di discu". In u menu chì si vene, selezziunate l'opzione "Initialize Disk".
  8. A finestra d'inizialisazione di u discu si aprite. Cliccate quì. "OK".
  9. Dopu à quì, in a lista in u nostru elementu u status sarà visualizatu "In linea". Cliccate PKM da un spaziu vacante in u blocu "Ùn hè micca distribuitu". Sceglite "Crea un volume simile ...".
  10. A finestra di benvenuta inizia. Maestri per a creazione di u volume. Cliccate "Prossimu".
  11. A finestra successiva indica a dimensione di u volumu. Hè automaticamente calculatu da i dati chì avemu messu quandu crei un discu virtuale. Allora ùn ci hè micca bisognu di cambià qualcosa, ghjustu pressà "Prossimu".
  12. Ma in a prossima finestra avete bisognu di selezziunate a lettera di u nomu di u volumu in a lista di discesa. Hè impurtante chì ùn ci sia micca volume in u computer chì hà a stessa denominazione. Dopu chì a lettera hè selezionata, premete "Prossimu".
  13. In a prossima finestra, fà cambiamenti ùn hè micca necessariu. Ma in u campu "Tag di u volume" pudete rimpiazzà u nomu standard "New Volume" per qualunque altra, per esempiu "U Disk Virtuale". Dopu à quellu in "Esploratore" questu elementu sarà chjamatu "U Disk virtuale" o cù un'altra lettera chì avete sceltu in l'ultimu passu. Cliccate "Prossimu".
  14. Allora una finestra si aprirà cù i dati di riepilogo chì avete inseritu in i campi. "Maestri". Se vulete cambià qualcosa, cliccate "Torna" è fà cambiamentu. Se tuttu li servenu, cliccate "Fatti".
  15. Dopu, l'altru virtuale creatu sarà visualizatu in a finestra di gestione di l'ordinatore.
  16. Pudete andà cun "Esploratore" in a sezione "Computer"dove hè a lista di tutte le unità prese à u PC
  17. Ma in certi dispositivi di u computer, dopu à riavvià in sta sezione, questu discu virtuale ùn pò esce. Poi fate truvà l'utellu "Gestione Computer" è andate dinò à u dipartimentu "Gestione di dischi". Cliccate nantu à u menu "Azzione" e sceglite una posizione "Attaccà un discu duru virtuale".
  18. A finestra di attaccu di a trasmissione inizia. Cliccate "Revisione ...".
  19. U visualizzatore di file vide. Naviga versu u cartulare induve avete salvatu in precedenza l'oggettu VHD. Selezziunu e cliccate "Apertu".
  20. U caminu à l'oggiu selezziunatu si vene in u campu "Locu" le finestre "Attaccà un discu duru virtuale". Cliccate "OK".
  21. U discu selezionatu sarà torna disponibile. Purtroppu, alcuni computer anu da fà sta operazione dopu à ogni riavivu.

Metudu 4: UltraISO

A volte volete creà micca un discu virtuale duru, ma una CD-drive virtuale è gestite un file di immagine ISO in essa. A differenza di u precedente, sta missione ùn pò esse fatta solu cù l'utili di u sistema operativu. Per risolve lu, ci vole à aduprà software di terze parti, per esempiu, UltraISO.

Lezione: Cumu creare un drive virtuale in UltraISO

  1. Fighjate UltraISO. Crea una unità virtuale in esse, cum'è descritta in a lezione, cunsultata sopra. Sò u pannellu di cuntrollu, cliccate nantu à l'icona. "Muntà à l'unità virtuale".
  2. Quandu cliccate nantu à stu bottinu, se aprite a lista di dischi in "Esploratore" in a sezione "Computer"puderete vede chì un altru drive hè aghjuntu à a lista di dispositivi cun media amovibile.

    Ma torna à UltraISO. Appare una finestra chì si chjama - "Unità virtuale". Comu pudete vede, u campu "File di immagine" avemu attualmente vuotu. Duvete definire u parcorsu à u file ISO chì cuntene l'immagine di u discu chì vulete fà. Cliccate nantu à l'elemento à a destra di u campu.

  3. Appare una finestra "Aprite u file ISO". Andà à u cartulare di l'oggetto desideratu, marcatu e cliccate "Apertu".
  4. Ora in u campu "File di immagine" U caminu à u scopu ISO hè statu registratu. Per esse principiatu, cliccate nantu à l'elemento "Mount"situatu in fondo à a finestra.
  5. Poi premete "Startup" à a destra di u nome di l'unità virtuale.
  6. Dopu à ciò, l'immagine ISO sarà lanciata.

Avemu capitu chì i dischi virtuali ponu esse di dui tippi: rigide (VHD) è CD / DVD (ISO). Se a prima categuria di oggetti pò esse creata sia cù l'aiutu di software di terze parti, sia cù l'attellu di Windows, allora a missione di montage ISO pò esse compiata solu cù prudutti di software di terze parti.