Cumu mettere una password in Android

I telefoni Android è i tablet offrenu assai modi per impedisce à l'altri di aduprà u dispositivo è di bloccà u dispositivo: una password di testu, un mudellu, un codice pin, un'impronta digitale è in Android 5, 6 è 7, opzioni addizionali, cume u sblocchimentu vocale, identificà una persona o esse in un locu particulare.

In questo manuale, passo per passo, cume definisce una password in un smartphone o in un tablet di Android, è configurà u dispositivo per sbloccà a schermata in modi impurtanti cù Smart Lock (micca supportatu per tutti i dispositivi). Vede ancu: Cumu definisce una password in applicazioni Android

Nota: tutti i screenshots sò fattu nantu à Android 6.0 senza cuccelli in più, nantu à Android 5 è 7 tuttu hè esattamente uguale. Ma, in certi dispositivi cun un'interfaccia modificata, l'elementi di menù ponu esse chjamati un pocu diversamente o ancu esse in sezioni di configurazione addiziunali - in ogni casu, sò quì è sò facilmente mustrate.

Posizionatu una password, un mudellu è un còdice PIN

U modu standard per definisce una password d'Android chì hè presente in tutte e versioni attuali di u sistema hè di uttene l'elemento corrispondente in l'impostazioni è selezziunu unu di i metudi dispunibili di sbloccaggio - una password di testu (a password di solitu chì avete bisognu à entrà), codice PIN (codice da almeno 4). numerichi) o una chjave grafica (un mudellu unicu chì avete bisognu di entrà, trascinendu u vostru dittu nantu à i punti di cuntrollu).

Per definisce una di e opzioni di autenticazione aduprate i seguenti passi simplici.

  1. Andate in Paràmetri (in a lista di applicazioni, o in a zona di notificazioni, cliccate nantu à l'icona "ingranaggi") è aprite l'elemento "Sicurezza" (o "Schermata di blucciu è sicurezza" nantu à l'ultimi dispositivi Samsung).
  2. Aprite l'elemento "Schermata Lock" ("Screen Lock Type" - in Samsung).
  3. Se avete impostatu prima un tipu di blocchi, allora quandu entri in a sezione di l'impostazioni, vi sarà dumandatu di inserite a chjave o a password prima.
  4. Selezziunu unu di i tippi di codici per sbloccà Android. In st'esempiu, a "Password" (password pura, ma tutti l'altri elementi sò configurate in un modu simile).
  5. Inserite una password chì deve cuntene almeno 4 caratteri è cliccate "Cummari" (se crei una chjave di mudellu - trascina u digitu, cunnessu diversi punti arbitrarii, affinchì un mudellu unicu hè creatu).
  6. Aferite a password (inserisci u listessu) è cliccate "OK".

Nota: Nant'à i telefuni Android attrezzati cù un scanner d'empronta digitale ci hè una opzione addizionale - Impronta digitale (situata in a sezione di l'impostazioni, induve ci sò altre opzioni di bloccaggio o, per i dispositivi Nexus è Google Pixel, hè configuratu in a sezione "Sicurezza" - "Google Imprint" o "Pixel Imprint".

Questu cumpleta u setup, è sì se speggi u schermu di u dispositiu, è dopu cunvertitu, quandu quandu vi sblocca, vi sarà dumandatu di inserite a parola chì pone. Sarà ancu dumandatu per accede à l'impostazioni di sicurezza di Android.

Sicurezza Avanzata è Lock Lock Settings di Android

In più, nant'à a pagina "Sicurezza" di e configurazione, pudete configurà e opzioni seguenti (parlemu solu quì à quelli relativi à u bloccaggio cù una password, codice pin o chiave di u mudellu):

  • Un bloccu automaticu - u tempu dopu à chì u telefuninu sarà automaticamente chjappatu cù una parola d'accessu dopu u schermu hè disinseritu (à dì, pudete piazzà u schermu per spegghje automaticamente in Impostazioni - Schermata - Solu).
  • Pulsante di blocco per putenza - se blocà l'apparecchiatura subitu dopu à a pressione di u pulsu di l'alimentazione (trasferimentu à u sonnu) o aspettà u periodu di tempu specificatu in l'elemento "Auto-lock".
  • U testu nantu à a schermata chjave - permette di visualizà u testu in a schermata di chjappu (situata sottu a data è l'ora). Per esempiu, pudete mettere una richiesta per rende u telefonu à u pruprietariu è specificà un numeru di telefonu (micca ch'è quellu nantu à chì u testu hè installatu).
  • Un elementu addiziunale chì pò esse presente in versioni d'Android 5, 6 è 7 hè Smart Lock (blocco intelligente), chì vale a so parlà separatamente.

Funzioni di Smart Lock in Android

E nuove versioni di Android offrenu opzioni addizionali di sbloccu per i pruprietari (pudete truvà e impostazioni in Impostazioni - Sicurezza - Serratura intelligente).

  • U cuntattu fisicu - telefunu o tavoletta ùn hè micca bloccatu mentre sò in cuntattu cù sti (l'infurmazioni da i sensori si legenu). Per esempiu, avete guardatu qualcosa nantu à u telefuninu, spegutu u schermu, metti in a tasca - ùn hè micca bloccatu (cume si movi). Se ponite nantu à a tavula, hè fermata in modu conforme à i parametri di autucardurazione. Mente: sì u dispositiu hè trascatu fora di a tasca, ùn hè micca bloccatu (cumu l'infurmazioni di i sensori continueranu a scurrà).
  • Loci sicuri - una indicazione di i lochi in cui u dispositiu ùn hè micca bloccatu (una determinazione di u locu inclusa hè necessariu).
  • Dispositivi fiduciali - u travagliu di dispositivi chì, se sò situati in u rolu di azzione di Bluetooth, u telefuninu o tablet ne sblenderanu (u modulo abilitatu Bluetooth hè necessariu in Android è in un dispositivo fidabile).
  • A ricunnoscenza face - sbloccu automaticamente, se u pruprietariu guarda u dispositiu (a fotocamera di fronte hè necessaria). Per sbloccà bè succurtatamente, vi propongo à parechje volte di furmà u dispositivo in i vostri volti, chì u tene cum'è di solitu (cun ​​a testa piegata versu u schermu).
  • Ricunniscenza vocale - sblocca a frase "OK, Google". Per configurà l'opzione, avete bisognu di ripetizione di sta frase triplice (quandu configurazione, avete bisognu di accesso à Internet è l'opzione "Riconoscere Google Ok in qualunque schermu"), dopu a fine di l'impostazione per sblocpà, pudete accumudà a schermata è dite a stessa frase (ùn avete bisognu di Internet quandu sbarchi).

Forse ciò hè tuttu nantu à u sughjettu di prutezzione di dispositivi Android cù una password. S'ellu ci hè questioni o qualcosa chì ùn funziona micca cume avia, pruvaraghju di risponde à i vostri commenti.