Configurazione di D-Link DIR-320 Rostelecom

Questu articulu darà istruzioni dettagliate nantu à cume configurà u router D-Link DIR-320 per travaglià cù u fornitore Rostelecom. Tentate l'aggiornamentu di u firmware, l'impostazioni PPPoE di a cunnessione Rostelecom in a interfaccia di router, è l'installazione di una rete Wi-Fi senza filu è a so sicurezza. Allora principiatu.

Router Wi-Fi D-Link DIR-320

Prima di fà

Prima di tutti, vi pruponi di fà una procedura simu cum'è l'aggiornu di u firmware. Ùn hè micca nunda di bisognu è ùn necessite micca cunniscenza particulare. Perchè hè megliu per fassi ciò: cum'è in regula, un router acquistatu in un negoziu hà una di e prime versioni di u firmware è per u tempu chì u cumprenu, ci sò dinò novu nantu à u situ ufficiale di D-Link, chì pigliaranu assai errori chì portanu à disconnessioni è altre cose spiacevoli.

Prima di tutto, devi scaricà u file di firmware di DIR-320NRU in u vostru computer, per fà cusì, andate à ftp://ftp.dlink.ru/pub/Router/DIR-320_NRU/Firmware/ U schedariu cù u bin binariu hè situatu in sta cartella è l'ultimu firmware per u vostru router wireless. Salvà a tu computer.

U primu elementu hè di cunnessu u router:

  • Connettu u cavu Rostelecom à a porta Internet (WAN)
  • Connettu una porta LAN in u router cù u connettore corrispondente di a scheda di rete d'ordinatore
  • Inserite u router in a prugna

Una altra cosa chì si pò raccomandare di fà, in particulare à un utente senza esperienza, hè di verificà e impostazioni di cunnessione LAN in un computer. Per questo:

  • In Windows 7 è Windows 8, andate in Pannellu di cuntrollu - Rete è Centro di Spartimentu, à destra, selezziunate "Modifiche di e configurazioni di l'adattatore", poi fate un clic destro nantu à l'icona "Connessione à l'Area Locale" e cliccate "Proprietà". In a lista di i componenti di a cunnessione, selezziunate u Protocollo Internet Versione 4 e cliccate nantu à u pulsante Proprietà. Assicuratevi chì sia l'indirizzi di server IP, sia DNS sò ottenuti automaticamente.
  • In Windows XP, e stesse azzioni anu da fà cun una connessione LAN, solu per trovanu in u "Pannello di controllo" - "Connessioni di Rete".

D-Link DIR-320 firmware

Quandu tutti i passi sopra ripusuti sò stati fatti, lanciate un navigatore Internet è inserite 192.168.0.1 in a so indirizzu, andate in stu indirizzu. Cusì vedi un dialogu per chjamatu username è password per entrà in a configurazione di u router. U login standard è a password per D-Link DIR-320 - admin è admin in dui campi. Dopu avè accesso, devi vede u pannellu di amministratore (pannello di amministrazione) di u router, chì simu più prubabile questu:

S'ellu pare diversu, ùn teme micca, ghjustu invece di u parcorsu descrittu in u paragrafo successivu, andate à "Configurà manualmente" - "Sistema" - "Aggiornamentu di Software".

À a parte inferiore, selezziunate "Impostazioni avanzate", è dopu da a scheda "Sistema", cliccate nantu à a doppia freccia diritta mostrata à destra. Cliccate "Aggiornamentu di Software". In u campu "Selezziunate l'aggiornu", cliccate "Sfoglia" è specificate u caminu di u file di firmware chì avete scaricatu in precedenza. Cliccate "Rinnovà".

Durante u prucessu di lampi di D-Link DIR-320, a cunnessione cù u router può esse interromputa, è l'indicatore chì scorre è in a pagina cù u router ùn mostra micca ciò chì accade in realtà. In ogni casu, aspettate finu à chì ghjunghji finu o, se a pagina sparisce, aspettate 5 minuti per a fidelità. Dopu à quì, torna à 192.168.0.1. Ora pudete vede in u pannellu di amministratore di u router chì a versione di u firmware hà cambiatu. Andà direttamente à a configurazione di u router.

Rostelecom setup setup in DIR-320

Andate à l'impostazioni avanzate di u router è in la scheda "Rete", seleziona WAN. Vedete un elencu di cunnessioni in cui unu hè già prisentatu. Fate un clic nantu à essa, è in a pagina successiva, cliccate nantu à u bottinu "Elimina", dopu chì duvete ritornà à a lista di i cumunioni gia in vacanti Cliccate "Add". Avemu ora di entrà tutte e impostazioni di cunnessione per Rostelecom:

  • In u "Tipu di Connessione" sceglite PPPoE
  • In u fondu, in i parametri PPPoE, specificu u username è a password emessa da u fornitore

In fatti, entrà ogni impostazione addizionale ùn hè micca necessaria. Cliccate "Salva". Dopu à questu accadimentu, a pagina cù a lista di cunnessioni si aprirà davanti à voi, nant'à u tempu, in a parte superiore diritta ci sarà una notificazione chì e impostazioni sò state cambiate è chì devenu esse salvate. Assicuratevi di fà ciò, altrimenti u router dighjà a cunfigurà ogni volta quandu sarà disconnessu da l'alimentu. Secondi dopu à 30-60 rinfrescate a pagina, videte chì a cunnessione da a cunnessione rotta hè stata cunnessa.

Nota impurtante: affinchì u router sia capace di stabilisce una cunnessione di Rostelecom, una cunnessione simile in u computer chì avete utilizatu prima deve esse disattivata. È in u futuru ùn hà ancu micca bisognu à cunnesse - hà da fà u router, è poi dà accesso à Internet via e rete locale è wireless.

Configurazione di un puntu di accessu Wi-Fi

Ora configureremu a rete senza filu, per chì in a stessa sezione "Impostazioni avanzate", in l'elemento "Wi-Fi", selezziunu "Impostazioni di base". In i parametri di basa, avete a possibilità di specificà un nome unicu per un puntu d'accessu (SSID), chì differisce da a norma DIR-320: sarà più faciule d'identificà quì à i vicini. Sugà ancu a cambià a regione da "Federazione Russa" à "USA" - da una spirienza personale, parechji dispositivi ùn vedenu micca "Wi-Fi" cù a regione di Russia, ma tutti vedenu cù l'America. Salvà e impostazioni.

U primu elementu hè di mette una password in a Wi-Fi. Questu hà a prutezzione di a vostra rete wireless da l'accessu non autorizatu da i veci è di i vicini è se si vive in i piani inferiori. Cliccate "Impostazioni di Sicurezza" in a scheda Wi-Fi.

Per u tipu di crittografia, specificate WPA2-PSK, è per a chiave di crittografia (password), inserite ogni combinazione di caratteri latini è numeri micca più chichi di 8 caratteri, e poi salvate tutte e impostazioni chì avete fattu.

Questu cumpleta a configurazione di a rete senza filu è pudete cunnesse cun Wi-Fi a Internet da Rostelecom da tutti i dispositivi chì ne supportanu.

Configurazione IPTV

Per installà a televisione nantu à u router DIR-320, hè basta à selezziunà a vocazione corrispondente in a pagina di l'impostazioni principali è specificate quale portu LAN ti connette à u set-top box. In generale, questi sò tutti i parametri richiesti.

Se vulete connettà u vostru Smart TV a Internet, allora hè una situazione leggermente diversa: in questu casu, pudete semplicemente cunnessu cun un filo à u router (o cum'è cunnesse cun Wi-Fi, alcuni TV ponu vene).