Cumu fà un gruppu chjusu VKontakte


E calculatrici in telefuni mobili sò apparuti da parechje volte. In un dialers simplici, spessu ùn eranu micca megliu ch'è macchine individuale, ma in dispositivi più avanzati a funzionalità era più larga. Oghje, quandu u smartphone media sopra Android supera micca i computer più antichi in putenza di computazione, e applicazioni di calculu sò ancu cambiate. Oghje ti presenteremo una selezzione di i migliori.

Calculatrice

L'applicazione di Google installata in dispositivi Nexus è Pixel, è una calculatrice abituale su dispositivi cù Android "puru".

Si tratta di una calculatrice semplice cun funzioni aritmetica è ingegneria, esecuzioni in a norma per Google Design di Materiale di stile. Di e funzioni da meritu a criteghere a conservazione di a storia di i calcoli.

Scaricà Calculatrice

Calculator Mobi

Applicazione gratuitu è ​​faciule per i calcoli cun funzionalità avanzata. Oltre à e espressioni di aritmetica di solitu, in Calculator Mobi, pudete piazzare a priorità di operazioni (per esempio, u risultatu di l'espressione 2 + 2 * 2 - pudete sceglie 6, ma pudete 8). Hà ancu supportu per altri sistemi numerichi.

E funzioni interessanti includenu u cuntrollu di u cursore cù i tasti di u volumu (configuratu separatamente), a mostra di u risultu di i calcoli in a zona sottu à a finestra di espressione, è à e operazioni di aritmetica cù gradi.

Scaricate Mobi Calculator

Calc +

Un strumentu avanzatu per l'infurmazione. Contenuta una grande serie di varie funzioni di ingegneria. Inoltre, pudete aghjunghje e vostre constanti à quelle esistenti, cliccendu nantu à i pulsanti vuotati in u pannellu di ingegneria.

Calcoli di ogni graduu, trè tippi di logaritmi è dui tippi di radici saranu particolarmente utili per i studienti di specialità tecniche. U risultatu di i calcoli pò esse facilmente esportatu.

Scaricate Calc +

Calculatore Scentificu HiPER

Una di e soluzioni più avanzate per Android. Hà fattu in u stile di skeuomorphism, cumparisce nant'à l'esternu à i mudelli popolari di calcolatrici ingineriali.

U numeru di funzioni hè stupendu - un generatore di numeri incerta, visualizzazione di l'esponente, supportu per a notazione classica è inversa polacca, travaglià cù frazioni è ancu convertisce u risultatu in un numeru di notazione romana. È questu ùn hè micca una lista cumpleta. U svantaghji - a funziunità completa (vista prufusta di u visore) hè dispunibule solu in a versione pagata, manca a lingua rusa.

Scaricate u Calculatore Scentificu di HiPER

CALCU

Calculatrice semplice, ma assai eleganti, cù una scelta larga di personalizazioni. Rendisce e so funzioni abbastanza bè, un cuntrollu gestuale semplici l'aiuta in stu (svayp per à sente a tastiera mostrerà a storia di ricerca, su - cambierà a modalità di ingegneria). A sceglie di i sviluppatori hà furnitu assai temi.

Ma micca u listinu argumenti - in l'applicazione, pudete persunalizà a visione di a barra di stato o di delimitatori di bit, abilite u layout di tastiera cumpleta (raccomandatu nantu à e compresse) è assai di più. L'applicazione hè perfettamente Russificata. Ci hè una publicità chì pò esse eliminata acquistendu a versione completa.

Scaricate CALCU

Calculatrice ++

Applicazione da u sviluppatore russu. Differisce da un approcciu insolutu à a gestione - L'accessu à funzioni supplementari si faci avè l'aiutu di i gesti: scorri verso l'alto attiva l'opzione superiore, giù, rispettivamente, u inferiore. Inoltre, Calculator ++ hà a capacità di costruì grafici, ancu in 3D.

Tuttu à tuttu, l'applicazione supporta a modalita finestrata, cumandendu nantu à i prugrammi aperti. U solu prublemu hè a presenza di publicità, chì pò esse eliminatu acquistendu a versione pagata.

Scaricate Calculator ++

Calculatrice di Ingegneria + Grafica

Una soluzione grafica da MathLab. Secunnu i sviluppatori, focalizzati nantu à i scolari è studienti. L'interfaccia, paragunatu cù i colleghi, hè piuttostu ingombrante.

L'insieme di possibilità hè ricca. Tre spazii di travagliu scambiabili, tastiere separate per entrà l'elementi di e lettere di l'equazione (esiste ancu una versione greca), funzioni per calcoli scentifici. Ci hè ancu una biblioteca interna di costanti è a capacità di creà mudelli di funzioni custom. A versione gratuita necessita di una cunnessione permanente à Internet, ancu esiste una mancanza di opzioni.

Scaricare Ingegneria Calculator + Grafica

Photomath

Sta applicazione ùn hè micca una calculatrice semplice. A differenza di parechji di i prugrammi di calculu descritti sopra, Fotomat faci quasi tuttu u travagliu per voi - basta scrive u vostru travagliu nantu à u carta è scansite.

Dopu, seguendu i prompt di l'applicazione, pudete calcà u risultatu. Da u latu hè veramente simu magica. Tuttavia, in Photomath ci hè ancu una calculatrice ordinaria, è più recentemente hà ancu un'entrata di scrittura. Pudete truvà una falla, forse, solu in u travagliu di algoritmi di ricunniscenza: a so espressione scannata ùn hè micca sempre definita in modo correttu.

Scaricate Photomath

Clevcalc

À u primu sguardo - abbastanza una applicazione calcolatrice normale, senza alcuna funzione. Tuttavia, u sviluppu di a sucietà ClevSoft vanta una solida serie di calcolatrici, in pluralu.

L'insieme di mudelli di calculu per i prublemi hè abbastanza spaziale, da calcoli contabili familiari à un puntuu media di valutazione. Stu furmatu permette di salvà assai tempu, evitendu parechji sbagli. Ah, una bella bellezza hà un prezzu - ci hè una publicità in l'applicazione chì hè pruposta da caccià dopu un avallu pagatu à a versione Pro.

Scaricate ClevCalc

Wolframlpha

Forse a calculatrice più insolita di tuttu esistente. Infatti, questu ùn hè micca una calcolatrice, ma un clientu di un serviziu di computazione putente. L'applicazione ùn hà i bottoni di solitu - solu un campu d'entrata di testu in cui pudete entrà tutte e formule o equazioni. Poi l'applicazione calcula è mostra u risultatu.

Pudete vede una spiegazione passo-passo di u risultatu, una designazione visiva, un grafico o una formula chimica (per equazioni fisiche o chimiche), è assai di più. Purtroppu, u prugramma hè pundisu - ùn ci hè nè una versione di prova. L'inconvenienti includenu a mancanza di a lingua russa.

Buy WolframAlpha

Calculatrice MyScript

Un altru rapprisentante di "micca solu calcolatrici", in questu casu, scrittu à l'usu. Sò i suppurtati espressioni aritmetiche è algebriche.

Per difettu, u calculu automaticu hè attivatu, ma pudete disattivà lu in l'impostazioni. U ricunniscenza accade correttamente, ancu u peghju scrittu ùn hè micca un ostaculu. Particularmente conveniente aduprà sta cosa nantu à i dispositivi cun un stylus, cume a seria Galaxy Note, ma pudete fà cun u vostru dittu. A versione gratuita di l'applicazione hà annunci.

Scaricate MyScript Calculator

In più di quelli di sopra, ci sò dozzine o ancu centinaia di vari prugrammi per fà i calcoli: semplici, cumplici, ci sò ancu emulatori di calculatori programmabili cum'è B3-34 è MK-61, per cunnoscitori nostalgici. Certo, ogni utente truverete u dirittu.