Cumu risolte l'errore cù manchi msvcp140.dll

A trasparenza hè una di e funzioni più spuntate chì l'illustratori aduprà quandu arristanu in Korela. In sta lezione vi mustrheremu cumu utristà u strumentu di trasparenza in l'editor graficu citatu.

Scaricate CorelDraw

Cumu fà una trasparenza in CorelDraw

Supponemu chì avemu già lanciatu u prugramma è avemu truvatu in a finestra grafica due oggetti chì sovrapponenu nantu à u muticu. In u nostru casu, hè un cercu cù un riordu rigatu, è nantu à u quale hè un rettangulu blu. Cunsiderà parechje maniere per sovrapuperà a trasparenza nantu à un rettangulu.

A trasparenza uniforme rapida

Selezziunu u rettangulu, nantu à a barra di strumenti, cerca l'icona di Trasparenza (una icona di scacchiu). Aduprate u cursore chì vene sottu à u rettangulu per adattà u livellu desideratu di trasparenza. Tutti Per rimuovere a trasparenza, muvite u cursore in a posizione "0".

Lezione: Cumu creà un bigliettu di visita cù CorelDraw

Adattendu a trasparenza cù u pannellu di e proprietà di l'oggiu

Selezziunu u rettangulu è andate à u pannellu di pruprietà. Truvate l'icona di a trasparenza chì ci hè prontu familiare è cliccate nantu à ellu.

Se ùn vedite micca u pannellu di pruprietà, cliccate "Finestra", "Impostazioni Windows" è selezziunate "Proprietà di l'oggiu".

In cima di a finestra di pruprietà, vedite un elencu di menù in sùbule di tipi di sovrapposizione chì governanu u comportamentu di un oggiu trasparente rispettendu l'oggiu sottu. Sperimentalmente, selezziunate u tippu adeguatu.

Di seguito sò sei sei icone, chì pudete cliccà:

  • disattivà a trasparenza;
  • assignà una trasparenza uniforme;
  • imponi un pendenza trasparente;
  • sceglite un culore trasparente;
  • aduprate una immagine raster o una struttura bicolore cum'è una carta di trasparenza.

    Scusate a trasparenza di a pendenza. Ci hè diventata dispunibule novu funzioni da personalizà Selezziunate u tipu di pendenza - lineare, fontana, cunica o rettangulare.

    Incù l'aiutu di a scala di gradiente a transizione hè adatta, hè a nitidezza di a trasparenza.

    Cliccendu duie volte nantu à a scala di u gradientu, truvate un puntu di più di regolazione.

    Prestu attenzione à e trè icone marcate in a screenshot. Cù elli, pudete sceglie - applica a trasparenza solu à u pieno, solu u contornu di l'oggiu o à entrambe.

    S'è voi stancu in sta modalità, cliccate nantu à u buttu di trasparenza nantu à a barra di strumenti. Puderete vene una scala interattiva di pendenza nantu à u rettangulu. Trà e i so punti estremi à qualunque zona di l'oggiu per chì a trasparenza cambia angulu di a so inclinazione è a nitidezza di a transizione.

    Vede ancu: Cumu aduprà CorelDraw

    Allora avemu calculatu l'impostazioni di transparenza di base in CorelDraw. Usate stu strumentu per creà e so propri illustrazioni originali.