Cosa fà se Windows 10 ùn vede micca a stampante di rete


A capacità di travaglià stampanti di rete hè presente in tutte e versioni di Windows, cumincendu da XP. Di tanto in tantu sta funzione utile ùn hè micca verificatu: a stampante di rete ùn hè più detta da u computer. Oghje hà da sapè chì vi puderianu cum'è per risolve u prublema in Windows 10.

Accende u ricunniscenza di a stampante di rete

Ci sò parechje ragioni per stu prublema - a fonte pò esse i driver, a bitezza differente di i sistemi principali è u sistema di destinazione, o qualchi componenti di rete chì sò disattivati ​​in Windows 10 per difettu. Ùn capemu in più dettu.

Metudu 1: Configure sharing

Più spessu, a fonte di u prublema hè cumunamenta configurata in modu erratu. A prugramma per Windows 10 ùn hè micca troppu diversa da quella in i sistemi più antichi, ma hà i so nuance.

Leggi ancu: Impostazione di cumunamentu in Windows 10

Metudu 2: Configurate u firewall

Sì l'impostazioni di cumpartimentu in u sistema sò verificate, ma i prublemi cù u riconoscimentu di una stampante di rete sò sempre osservati, a ragione pò esse in a regolazione di u firewall. U fattu hè chì in Windows 10 questu elementu di sicurezza funziona abbastanza duru, è in più di una maghjina di sicurezza, porta anche a conseguenze negative.

Lezione: Configurazione di Windows 10 Firewall

Un'altra sfumata chì riguarda a versione di i "decine" 1709 hè chì da un errore di sistema, un computer cù 4 GB di RAM o menu ùn ricunnusce micca una stampante di rete. A megliu soluzione in sta situazione hè di fà l'upgrade à a versione attuale, ma sì questa opzione ùn hè micca disponibile, pudete aduprà "Linea di cumannu".

  1. Aprite "Linea di cumandamentu" cù i diritti di l'amministratore.

    Per sapè di più: Cumu scappà a "Linea di Commandu" da l'administratore in Windows 10

  2. Inserite l'operatore sottu, dopu aduprà a chjave Enter:

    sc config fdphost type = own

  3. Rinviate u computer per accettà i cambiamenti.

L'inserimentu di u cumandatu sopra daveru permette à u sistema à identificà correttamente a stampatrice di rete è portà à u travagliu.

Metudu 3: Installa i driver in a prufessione di bit corretta

Una fonte piuttostu spiccicosa di fallimentu sarà a discrepanza tra a profondità di bit di driver, se una stampatrice di rete cumuna hè usata in i computer cu Windows di capacità differente: per esempiu, a macchina principale scena da una decina di 64-bit, è l'altru PC è sette di 32 pocu A soluzione à u prublemu serà l'installazione di driver di entrambe e cifre nantu à i dui sistemi: installate un software à 32 bit in x64 è 64-bit in un sistema di 32 bit.

Lezione: Installazione di i driver per a stampante

Metudu 4: Risoluzione di l'errore 0x80070035

Spessu, i prublemi cù riconoscimentu una stampante cunnessa per mezu di una rete sò accompagnati da una notificazione cù u testu. "Via di reta ùn hè micca trovu". L'errore hè abbastanza cumplicatu, è a so soluzione hè cumpleghjiale: include i cunfigurazioni di u protocollo SMB, di sparte è di disattivà IPv6.

Lezione: Fissà l'errore 0x80070035 in Windows 10

Metudu 5: Risoluzione di i problemi di i Active Directory Services

L'indisponibilità di una stampante di rete hè spessu accumpagnata da errori in u travagliu di Active Directory, un strumentu di sistema per u travagliu cù l'accessibilità condivisa. A ragione in stu casu si trova precisamente in AD, è micca in a stampatrice, è deve esse corretu precisamente da u latu di u cumpagnu specificatu.

Per di più: Soluzione u prublema cù u travagliu di Active Directory in Windows

Metru 6: Reinstallà a stampatrice

I metudi descritti sopra ùn ponu micca u travagliu. In questu casu, vale a so andà à una soluzione radicale à u prublema - reinstallà a stampatrice è configurà e cunnessioni ad essa da altre macchine.

Leggi ancu: Installazione di una stampante in Windows 10

Conclusione

A stampatrice di rete in Windows 10 pò ùn hè micca dispunibile per una varietà di motivi, sia da u latu di u sistema è da u dispositivo in sè. A maiò parte di i prublemi sò puramente software è pò esse riparati da l'utenti sesu o da l'administratore di sistema.