Cume registra video webcam in WebcamMax

Oghji o dopu, ancu i più pazienti si annoiaghjanu cù l'entrata di una password ogni volta chì entrate in u sistema operativu. In particulare in situazioni in cui sì u solu utilizatore di PC è ùn guardate micca informazioni sensibili. In questu articulu, spediremu cun voi in diversi modi chì rimuoverà a chiavi di sicurezza in Windows 10 è facilità u prucessu di login.

Metodi di scansione di password di Windows 10

Pudete disattivà a password per mezu di l'utili standard di Windows, è ancu usando un software specializatu. Chi di i metodi chì seguite à sceglie tocca à voi. Tutti sò i travagliadori è in finalità aiutanu à raggiunghja u listessu risultatu.

Metudu 1: Software specializatu

Microsoft hà sviluppatu un software speciale chjamatu Autologon, chì hà da edità u registru per voi in quantità è vi permetterà di logà senza entrà una password.

Scaricate Autologon

U prughjettu di aduprà stu software in pratica hè u seguitu:

  1. Andate à a pagina ufficiale di l'utilità è cliccate nantu à u latu dirittu di a linea "Scaricate Autologon".
  2. Cusì, u download di l'archiviu cumincerà. À a fine di l'operazione, estrà i so cuntenuti in una cartulina separata. Per difettu, hà duie file: testu è eseguibile.
  3. Fighjate u lugaghju eseguibile dopu cliccendu dopu cliccà u pulsante sinistro di u mouse. L'installazione di u software in questo casu ùn hè micca necessaria. Basta ad accettà i termini di l'usu. Per fà quessa, cliccate "Accusa" in a finestra chì si apre.
  4. Dopu apparirà una piccula finestra cù trè campi. In u campu "Username" inserite u nome piena di u cuntu, è in a linea "Password" avemu specificu a password da ella. Campo "Dominiu" pò lasciò cambià.
  5. Ora applicate tutte e cambiamenti. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Abilita" in a stessa finestra. Se tuttu hè fattu correttamente, vedite nantu à u schermu una notificazione nantu à a cunfusione di successu di i file.
  6. Dopu à quessa, entrambe e windows finiscenu automaticamente è basta à riavvià u computer. Ùn deve più mandà a password per a vostra volta di volta in volta. Per rende tuttu u restu à u so statu originali, lanciate u prugramma torna è basta à premete u pulsante. "Disable". Appare un messagiu nantu à a schermata indicu chì l'opzione hè disattivata.

Stu metudu hè cumpletu. Sì ùn vole micca aduprà un software di terze parti, allora pudete ricorrerà à aduprà l'utenu di l'utili standard OS.

Metudu 2: Amministrate conti

U metudu descrittu in seguitu hè unu di i più popolari per a so relativa simplicità. Per aduprà tuttu, avete bisognu di fà u seguitu:

  1. Premete i buttoni nantu à a tastiera simultaneamente "Windows" è "R".
  2. A finestra di prugramma standard si aprirà. Run. Cè cuntene a sola linea attiva in cui avete bisognu di entrà u parametru "netplwiz". Dopu, avete da suppurtà u pulsante "OK" in a stessa finestra "Enter" in a tastiera.
  3. Cusì, a finestra desiderata apparirà nantu à u schermu. À a cima di a truvà, trova a linea "Richieste un username è una password". Deselezionate a casella à a sinistra di sta linea. Dopu à chì cliccate "OK" à u fondu di a stessa finestra.
  4. Un'altra finestra di dialogu hè aperta. In u campu "Utente" Inserite u vostru nome cumunu pienu. Se aduprate un prufilu di Microsoft, allora avete bisognu di entrà l'interu login (per esempio, [email protected]). In i dui campi inferiori, ci vole à inserì un password valida. Duplicate u pressione di u pulsante. "OK".
  5. Premendu u pulsante "OK", vedite chì tutte le finestre sò chjarite automaticamente. Ùn paura. Devia esse cusì. Ristate à riavvià u computer è verificate u risultatu. Se tuttu hè fattu correttamente, allora u passu di entrà a password sarà assente, è vi basta automaticamente in.

Se in un futuru vulete per qualchì ragu restituite a procedura d'entrata di u password, allora basta chjappà torna ind'edda avete rimpiazzatu. Stu metudu hè cumpletu. Ora vedemu altre opzioni.

Metudu 3: Modificate u Registru

Rispuntendu à u metudu precedente, questu hè più complicatu. Avete da edità i file di sistema in u registro, chì hè pieno di conseguenze negative in casu d'azzioni sbagliate. Allora, vi raccomandiamo assai di tene cunsegna rigorosamente à tutte e istruzzioni di sopra in manera chì ùn ante micca più prublemi. Avete bisognu di u seguitu:

  1. Pressu nantu à u tastieru simultaneamente i tasti "Windows" è "R".
  2. A finestra di prugramma apparirà nantu à u schermu. Run. Inserite u parametru in esse "regedit" è spingà u pulsante "OK" appena sottu.
  3. Dopu à ciò, una finestra si aprirà cù i file di registru. A parte manca vedete un arburu di directory. Avete bisognu di aprire cartelle in a sequenza successiva:
  4. HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Windows NT CurrentVersion Winlogon

  5. Aprite l'ultima cartulina "Winlogon", pudete vede una lista di file in u latu dirittu di a finestra. Truvà in esse un documentu chjamatu "DefaultUserName" è aprite dopu per dopu cliccà u pulsante sinistro di u mouse. In u campu "Valore" U vostru nome di cuntu deve esse spiegatu. Se aduprate un prufessu Microsoft, a vostra mail sarà listata quì. Verificate se tuttu hè currettu, allora premete u pulsante "OK" e chjude u documentu.
  6. Ora vi vole à circà un schedariu chjamatu "DefaultPassword". Più probabilmente, sarà assente. In stu casu, cliccate in ogni locu in a parte destra di a finestra RMB è selezziunate a linea "Crea". In u submenu, cliccate nantu à a linea "Parametri di stringa". Se avete una versione inglese di u sistema operativo, allora e linee saranu chjamate "Novu" è "Valore di stringa".
  7. Nome di u novu file "DefaultPassword". Ora aprite u stimu documentu è in linea "Valore" inserite u vostru password per u cuntu attuale. Dopu à chì cliccate "OK" per confermà i cambiamenti.
  8. L'ultimu tappa rimane. Truvate u schedariu in a lista "AutoAdminLogon". Aprite è cambiate u valore cù "0" on "1". Dopu à quellu, salvemu e modifiche premendu u pulsante. "OK".

Ora chjappate u editoru di u Registro di sistema è ripartite u computer. Se avete fattu tuttu ciò chì volevu in e istruzioni, allora ùn avete più bisognu di inserisce a password.

Metudu 4: Impostazioni OS standard

Questu metudu hè a soluzione più faciule quandu avete bisognu di rimuovere una chiave di sicurezza. Ma u so solu svantaghju significativu hè chì funziunera solu solu per i conti locali. Se state usando un account Microsoft, hè megliu ad aduprà unu di i metudi listati sopra. Stu metudu hè implementatu assai semplicemente.

  1. Aprite u menu "Start". Per fà quessa, cliccate nant'à u angulu in menu à l'estrema sinu di u desktop nantu à u pulsu cù l'image di u logo di Microsoft.
  2. Poi, premete u pulsante "Opzioni" in u menu chì si apre.
  3. Ora andate à a sezione "Account". Cliccate una volta cù u bottinu sinu di u mouse
  4. A parte sinistra di a finestra chì si apre, cerca a linea "Opzioni di login" è cliccate nantu à ellu. Dopu à elli, truvate u articulu "Cambia" in u blocu cù u nomu "Password". Cliccate nantu à sta.
  5. In a prossima finestra, inserite a vostra password attuale è cliccate "Prossimu".
  6. Quandu una nova finestra vene, lascia tutti i campi vuotu. Basta spingà "Prossimu".
  7. Hè tuttu. Tampu hè di presse l'ultima "Fatti" in l'ultima finestra.
  8. Ora a password aghje manca è ùn avete micca bisognu di entrà in ogni volta chì accede.

St'articulu hè andatu à a so conclusione logica. Avemu parlatu di tutti i metudi chì vi permetteranu di disattivà a funzione di entrata di password. Scrive in i commenti se avete qualsiasi domanda nantu à u sughjettu descrittu. Saremu cuntenti di aiutà. Se in u futuru vulete installà a chjave di sicurezza, vi truverete di familiarizzià cù u sughjettu speciale in chì avemu descrittu più modi per ghjunghje l'attu.

Ulteriori: Password cambia in Windows 10