Cumu fà un screenshot in Windows 10

Ancu se sapete perfettamente cumu si scappa l'immusioni, vi sò quasi sicuru chì in questu articulu truverete qualchì novu modi per voi di piglià una screenshot in Windows 10, è senza aduprà prugrammi di terze parti: solu cù i mezi offerti da Microsoft.

Per i principianti assai: una schermata di u schermu o a so zona pò esse utule s'ellu ci vole à qualcuno chì dimustrisse qualcosa nant'à u trattatu. Hè un'imagine (istantanea) chì pudete salvà nantu à u vostru discu, mandà per e-mail a participà nantu à i reti sociali, aduprà in documenti, etc.

Nota: per prene una schermata nantu à un tablet cun Windows 10 senza una tastiera fisica, pudete aduprà a combinazione di tasti Pulsante Win + abbassu.

Stampa a chjave di a schermata è e so combinazioni

U primu modu per creà una screenshot di un desktop o di una finestra di prugramma in Windows 10 hè di aduprà a chiavi di Stampa di u schernu, chì di solitu hè in cima à destra di a tastiera di un urdinatore o un laptop, è pò avè una opzione di firma ridotta, per esempio, PrtScn.

Quandu u pressu, una schermata di l'intera schermata hè messu in u clipboard (vale à dì, in memoria), chì puderete poi appicà à l'incurvamentu di Ctrl + V standard (o di u menu di ogni programma Edit - Paste) in un documentu Word, cum'è una immagine in editor di grafica Pittura per u salvu di u successu di l'immagine è quasi qualunqui altru prugramma chì supporta u travagliu cun l'imagine.

Se aduprate a combinazione di chiavi Alt + Print Screenquandu u clipboard ùn hà micca fà una fotografia di tutta a schermata, ma solu a finestra attiva di u prugramma.

È l'ultima opzione: se ùn vulete trattà cù u clipboard, ma vulete fà una screenshot immediatamente cum'è una maghjina, allora in Windows 10 pudete aduprà a combinazione di tasti Vincite (chiavi di u logò di l'OS) + Schermata di stampa. Dopu avè u pussutu, a screenshot sarà subitu salvata in a cartella di Images - Screenshots.

Un novu modu di scuppi una screenshot in Windows 10

In a versione di l'aggiornu di Windows 10 1703 (Aprile 2017), ci hè un modu ulteriore per piglià una schermata - una scorcia Win + Shift + S. Quandu presiate queste chiavi, a schermata hè sfumata, u puntatore di a mouse cambia in una "croce" è cun ellu, tenendu u bottinu sinu di u mouse, pudete selezzià ogni area rettangolari di u schermu, una schermata di cui avete bisognu fà.

È in Windows 10 1809 (d'ottobre 2018), stu metudu hè statu messu in più aggiornatu è hè oghje un attrezziu Fragment and Sketch, chì vi permette di creà, tra cui screenshot di una zona arbitrariu di u schermu è esegui a so muntazione. Per sapè di più nantu à stu metudu in l'istruzioni: Cumu aduprà un fragment di schermu per creà screenshot di Windows 10.

Quandu u pulsante di a mouse hè liberatu, a zona selezionata di u schermu hè piazzata nantu à i clipboard è pò esse incollatu in un editor graficu o in un documentu.

U prugramma per a creazione di screenshot "Scissors"

In Windows 10 ci hè un prugrammu standard Cunfratelli, chì ti permette di creà facili schermi di l'ambienti di a schermata (o di l'intera schermata), inclusu cù un ritardu, edìsce e salvarli in u furmatu desideratu.

Per avvicinà l'applicazione Cura di u furmatu, truvarela in a lista "Tutti i prugrammi", è più facili - cuminciate à digità u nome di l'applicazione in a ricerca.

Dopu u lancia, avete e opzioni seguenti:

  • Cliccando nantu à a freccia in "Crea", pudete sceglie chì tippu di istantanea volete piglià - forma libera, rettangulu, a schermata cumpleta.
  • In u "Delay" pudete mettere u schermu di ritardu per qualchi secondi.

Quandu u snapshot hè presu, una finestra si aprà cù questa screenshot, à a quale pudete aghjunghje certi annotazioni cù u penna è u marcatore, cancellate tutte e informazioni è, naturalmente, salvate (in u salvu di i schedari) menu chì cum'è una immagine u formatu desideratu (PNG, GIF, JPG).

Pannellu di gioco Win + G

In Windows 10, quandu premi a combinazione di tasti Win + G in prugrammi espansi à a schermata piena, u pannellu di ghjocu si aprirà, ti permette di scrive una video schermata è, se hè necessariu, scatta una schermata cù u bottinu rispettivu o un combinatu di tasti (per difettu, Win + Alt + Print Screen).

Sì ùn avete micca un tale pannellu, verificate e impostazioni di l'applicazione standard di XBOX, sta funzione hè gestita quì, è ancu pò essa ùn funziona se a vostra scheda video ùn hè micca supportata o se i driver ùn sò micca installati per questu.

Microsoft Snip Editor

Circa un mese fa, in u quadru di u so prugettu Microsoft Garage, a cumpagnia hà lanciatu un novu prugramma libaru per travaglià cù screenshot in l'ultimi versioni di Windows - Snip Editor.

In termini di funziunalità, u prugramma hè simule à a Forbici citata sopra, ma aghjusta a capacità di creà annotazioni audio à i screenshot, intercetta pressione di a chjave Print Screen in u sistema, accumincendu automaticamente a creazione di un istantanea di l'area di u schermu è abbia avè una interfaccia più piacevole (a propositu, in gran misura adatta per dispositivi toccari chè l'interfaccia di altri prugrami simuli, à a mo opinione.

Attualmente, Microsoft Snip hà solu una versione in lingua inglese di l'interfaccia, ma se sì interessatu à pruvà qualcosa di novu è interessante (è ancu se avete un tablet cu Windows 10), vi pruponi. Pudete scaricà u prugramma in a pagina ufficiale (aggiornamentu 2018: ùn hè più dispunibile, ora tuttu hè fattu in Windows 10 cù i tasti Win + Shift + S) //mix.office.com/Snip

In questu articulu, ùn aghju micca specificatu assai prugrammi di terze parti chì ti permettenu ancu di fà screenshot è avè funzioni avanzate (Snagit, Greenshot, Snippy, Jing, è tanti altri). Forse scriveraghju nantu à questu in un articulu separatu. D'altra parte, pudete ancu guardà u software appena citatu (I pruvatu à marcà i migliori rapprisintanti).