U computer ùn accende

A frase in u titulu hè spessu ascolta è lisa in i commenti di l'utente in stu situ. In questo manuale esistenu tutte e situazioni più cumuni di stu tipu, possibili cause di u prublema è informazione nant'à ciò chì si deve fà se u computer ùn accende micca.

S'è u casu, annunceraghju chì solu u casu hè cunsideratu quì, dopu urdinatu u pulsu di l'inizessione, ùn vedenu micca nant'à i messaggi da u computer (vede una schermata nera senza iscrizioni precedenti della scheda madre o un messaggio chì ùn ci hè nisun segnale) .

Se vedi un messaghju chì l'errore si sia fattu, allora ùn "cessa" di accende, ùn carica micca u sistema operativu (o si sfruttanu qualchi bilanci BIOS o UEFI). In questu casu, vi pruponi di guardà i dui materiali chì seguenti: Windows 10 ùn principia, Windows 7 ùn principia.

Se u computer ùn accende micca è schiava nant'à u tempu, aghju raccomandatu di fà attenti à u materiale Cuntinuu urhjina quandu hè acceso, chì aiuterà a determinà a causa di u prublema.

Perchè u computer ùn accende micca - u primu passu versu scopre u mutivu

Qualchissia pò dì chì u prugrammu sottu hè superfluu, ma l'esperienza personale anticipa altrimenti. Se u vostru laptop o computer ùn accende micca, verificate e cunnessioni di cavi (micca solu u tapucciu chjaru in a pruenza, ma dinò u connettore cunnessu à l'unità di sistema), a praticabilità di a pruppia di si, ecc., In quantu à i cavi di cunnessione (possibilmente u operatività di u cavu).

In quantu à a maiò parte di l'alimentu, ci hè un interruttore addizionale ON-OFF (pudete truvallu dietro a unità di sistema). Verificate chì si sia in a situazione "on" (Hè impurtante: ùn u cunfundite micca cù l'interruttore 127-220 Volt, di solitu rossu è inaccessibile per una semplice muvimentazione cù un dittu (veda a foto sottu).

Se pocu nanzu da l'apparizione di u prublema, avete pulitu u computer di polvere o installatu novu equipaggiamenti, è u computer ùn accende micca "cumu", vale à dì. Ùn ci hè nè rumore di ventilatore, nè a luci di l'indicatori di potenza; verificate a cunnessione di l'unità di tensione à i connettori di a scheda madre, è dinò a cunnessione di i connettori frontali di l'unità di sistema (veda Cume connectà u pannellu frontale di l'unità di sistema à a scheda madre).

Sì accuminciò u computer face un rumu, ma u monitor ùn accende

Unu di i casi più cumuni. Alcune persone credenu erroneamente chì, sì u computer hè rumunu, i cooler funzionanu, i LED ("luci") di a unità di sistema è a tastiera (mouse) sò illuminate, allora u prublema ùn hè micca in u PC, ma u monitoru di l'ordinatore ùn hè micca accuminciu. Infatti, questu più spiccatu di prublemi cù l'alimentatore di a computer, a RAM, o a scheda madre.

In un casu generali (per un usu reguli chì ùn anu micca alimentatori, schede madri, schede di memoria è voltmetri addiziunali), pudete mette in palu i seguenti passi per diagnosticà a causa di questu cumpurtamentu (prima di l'azzioni descritte, spegne u computer da a pruva è per un blackout cumpletu). premete e tenitete u bottinu di l'alimentazione per pochi secondi):

  1. Rimuete le strisce di RAM, asciugate i cuntatti cun una gomma gomma molle, metti in situ (è hè megliu à fà quellu nantu à una sola tavula, verificendu a inclusione nantu à ognuna).
  2. S'ellu ci hè una uscita di cuntrollu separata nantu à a scheda madre (chip video integratu), pruvate à disconnessu (rimuovere) a scheda video di discrete è cunnessu u monitor à l'unu integratu. Se dopu à chì u computer si chjama, pruvate à sguperà i contatti di una scheda video separata è metti in situ. Se in questu casu u computer ùn accende micca, ùn allora micca u passu, pò esse u casu in l'unità di l'alimentazione (in presenza di una scheda video discreta, s'hè fermatu per fà fronte), e forse in a scheda di video stessa.
  3. Pruvate (ancu quandu u computer hè off) rimuove a batteria da a scheda madre è metti in situ. È sì, prima di l'apparizione di un prublema, eri avutu di fronte à u fattu chì u tempu hè resettatu nantu à un computer, allora tu devi completamente rimpiazzà u. (Vale a rimessa da u tempu à u computer)
  4. Avverate se ci sò condensatori imbiancati in a scheda madre chì pò sembà l'immagine sottu. S'ellu ci hè - pò esse u tempu di riparà o di rimpiazzà u MP.

Per riassumendu, s'è l'infurmatore accende, u ventilatore funziona, ma ùn ci hè nè immagine - più spessu di u monitor è ancu a scheda video, i motivi "top 2": RAM è l'alimentu. In u listessu discu: Quandu accendi u computer, ùn accende micca u monitor.

U computer hà da andà immediatamente

Se immediatamente dopu avè accurdatu u computer si spegne, senza bisognu, in particulare se pocu nanzu chì ùn ne accende micca a prima volta, u mutivu hè prubabile in l'alimentatore o a scheda madre (fighjate a punti 2 è 4 da a lista di sopra).

Ma qualchì volta si pò parlà di difettu di l'altre attrezzature (per esempiu, una scheda video, dinò, fighjate al punto 2), prublemi cù u raffreddamentu di u processore (soprattuttu chì, qualchì volta, u computer comincia a scarpà, è in u secondu o terzu tentatu si spegga subitu dopu à u so poco più tardi, ùn avete micca cambiatu assai bè i grassi termichi o pulisci u computer da a polvere).

Altre opzioni per e cause di fallimentu

Ci sò ancu parechje improbabili, ma sò sempre presenti in e pratiche di pratiche, in mezu à i quali si scuntrà tali:

  • L'ordinatore cambia solu s'ellu ci hè una scheda video di discrete, da allora interno sfornu.
  • U computer si attiva solu sì avete spento a stampante o scanner chì sò cunnessi (o altri dispositivi USB, soprattuttu se avete appena apparutu).
  • U computer ùn accende micca quandu un tastieru o un mouse difettu sia collegatu.

Se nunda in l'istruzzioni ti aiutava, chiede in i commenti, pruvà à descriviri a situazione in quantu dettagliu pussibule - cume esattamente ùn accende (cumu guarda l'usu), ciò chì accadde subitu prima è se anu i sintomi supplementari.