Cumu stampà un disegnu in AutoCAD

Quandu cambiate da un smartphone à Android à un altru, chì esiste nantu à u listinu OS, ùn ci deve esse prublemi cù u trasferimentu di l'infurmazione. Ma chì sì chì i dati sò trasferiti tra dispositivi in ​​diversi sistemi operativi, per esempiu, da Android à iOS? Possibile spostarli senza prublemi serii?

Trasferimentu di dati da Android à iOS

Per furtuna, i sviluppatori di dui sistemi operativi anu avutu a capacità di trasferisce l'infurmazioni di l'utenti tra i dispositivi. E applicazioni speciali sò state create per questu, ma pudete aduprà certi metudi di terze parti.

Metudu 1: Sposta in iOS

Move to iOS hè una applicazione particulare sviluppata da Apple chì hè stata disignata per trasferisce dati da Android à iOS. Pudete scaricarlo in Google Play per Android è in l'AppStore per iOS. In i dui casi, scaricà è aduprà l'applicazione per liberu.

Scaricà Move à iOS da u Mercatu Play

Perchè pudete trasferisce tutti i dati importanti di l'utente in stu modu, avete bisognu di accumudà certi requisiti:

  • Nant'à dui dispositivi, avete bisognu di avè sta applicazione installata;
  • A versione Android deve avè almenu 4.0;
  • Versione di IOS - almeno 9;
  • L'iPhone deve avè abbastanza spaziu libaru per accettà tutti i dati di l'utente;
  • Hè cunsigliatu di caricare completamente e batterie in dui dispositivi o li tene à carica. Altrimenti, ci hè un risicu chì a fornitura di energia puderebbe ùn esse abbastanza. Ùn hè micca racolta a interruzione di u prucessu di trasmissione di dati;
  • Per evità a ricchezza eccessiva di u trafficu d'Internet, si consiglia di aduprà una cunnessione Wi-Fi. Per un trasferimentu più correttu, hè interessante ancu di disattivà altri prugrammi chì ponu aduprà a Wi-Fi;
  • Hè cunsigliatu di attivà a modalità "In u avionu" in dui dispositivi, cume a trasmissione di dati pò esse interromputa ancu da una chiamata o da un SMS entrante.

Quandu u stadiu di preparazione hè finitu, pudete procedere direttamente à u trasferimentu di cuntatti:

  1. Cunnessi dui dispositivi à Wi-Fi.
  2. Nantu à l'iPhone, se fate u prucedimentu per a prima volta, selezziunate a scelta "Trasferisce dati da Android". Se u menu di riparazione ùn apareghje micca, allora più probabilmente a dispositiva hè stata usata in precedenza è avete bisognu di ripresentà e impostazioni. Solo quì u menu volutu apparirà.
  3. Lanciate Move to iOS nantu à u dispositiu Android. L'applicazione richiederà l'accessu à i parametri di u dispositiu è l'accessu à u sistema di file. Fighjulà li.
  4. Avà avete bisognu di cunfirmà u vostru accordu cù l'accordu di licenza di l'applicazione in una finestra separata.
  5. A finestra si aprirà "Truvà u codice"dove avete bisognu à cliccà "Prossimu". Dopu à ciò, u dispositiu Android hà da principià a ricerca di l'iPhone per accumpagnà.
  6. Quandu u prugramma truveru l'iPhone, un codice di verifica apparirà nantu à u so schermo. In u smartphone di Android, una finestra speciale si aprirà induve avete bisognu di riscrivà sta combinazione di numeri.
  7. Ora si tratta di rimarcà solu i tippi di dati chì dò bisognu à esse trasferiti. Pudete trasferisce quasi tutte l'infurmazioni di l'utente, eccettu e applicazioni di u Play Market è di i dati in esse.

Questu metudu di trasferimentu di dati hè u più accettatu è u correttu, ma ùn sempre funziona in modo normale. Alcuni dati nantu à l'iPhone potrebbero micca esse visualizzati.

Metudu 2: Google Drive

Google Drive hè un nuttamentu cloud da Google in cui tutti i dati da un dispositivu Android ponu esse copiati bè. Questu stoccaggio pò esse accessu ancu da i dispositivi Apple. L'essenza di u metudu hè di fà una copia di backup in u telefonu è li mette in u memoria di nube di Google, è poi trasfirterli in l'iPhone.

Per esempiu, in Android ci hè una funzione utile chì vi permette di fà copie di backup di contatti in u vostru telefonu. Se per una ragione ùn pudete micca aduprà e capacità di u sistema, pudete usà applicazioni di terze parti o aduprate un computer.

Leggi più: Cumu trasferisce i contatti da Android à u computer

Fortunatamente, in e versioni più novule di iOS, pudete trasferisce u linkendu cù u vostru account Google à u vostru telefonu. Ma prima ci vole à configurà a sincronizazione nantu à u vostru dispositivo Android:

  1. Andà à "Impostazioni".
  2. Allora andate à "Accounts". Invece di un parametru separatu, pudete avè un blocu speciale cù i conti associati. Eccu bisognu di selezziunà l'elemento "Google" nant'à "Sync". Sè u secondu hè, selezziunu.
  3. Piazzà u switch à a posizione abilita in paragrafo "Enable sync".
  4. Cliccate u pulsante "Sync" in fondo à u schermu.

Ora avete solu da ligà u vostru contu di Google à u vostru iPhone:

  1. In iOS, andate à "Impostazioni".
  2. Trova un articulu là "Posta, indirizzi, calendarii". Andate in ellu.
  3. In a sezione "Accounts" cliccate nantu à "Add Account".
  4. Avà ghjustu à inserisce i dati di u vostru account Google, chì hè legatu à u smartphone. Dopu a sincronizazione di i dispositivi, i cuntatti, i marchi di calendarii, e note, è qualchi altri dati di l'utente ponu esse visti in a so rispettiva applicazione iOS.

Musica, foto, applicazioni, documenti, etc. esse trasmessi manualmente. Tuttavia, per simplificà a procedura, pudete aduprà applicazioni speciali. Per esempiu, Google Photos. Avete bisognu di scaricarlo à entrambe i dispositivi, è dopu sincronizzà cuntevanu in u listessu account.

Metudu 3: Trasferimentu da u computer

Questu metudu implica u caricamentu di l'infurmazione di l'utente da Android à un computer è poi traslocu è à iPhone cù iTunes.

Se u trasferimentu di foto, musica è documenta da Android à u computer à solitu ùn soffri micca i prublemi, si verificanu cù u trasferimentu di contatti. Fortunatamente, questu pò ancu fà di diversi modi è relativamente à tempu.

Quandu tutti i dati di l'utente sò stati trasferiti sicuramente à u computer, pudete iniziate à trasmette u iPhone à:

  1. Cunnessu l'iPhone à u computer. U smartphone Android pò esse già disconnessu da u computer.
  2. In u computer ci vole esse installatu iTunes. In caso dimentu, scaricate è installate da u situ ufficiale di Apple. In caso di tuttu, principiate è aspettate ch'ellu sia inizializatu da u prugramma.
  3. À esempiu, cunsiderate cume pudete trasferisce e fotografie da u vostru computer à l'iPhone. Per cumincià, andate "Foto"si trova in u menù superiore.
  4. Spuntate e categurie desiderate è selezziunate e foto in "Esploratore".
  5. Per attivà a procedura di copia, cliccate nantu à u pulsante. "Applicà".

Ùn ci hè nunda di diffici in trasferisce i dati di l'utente da Android à iPhone. Sì serviziu, i metudi propositi ponu esse cumpressi.