Cume cambia u culore di risu in Windows 10

In Windows 10, parechje di e opzioni di personalizazione chì eranu presenti in versioni precedenti sò cambiate o sparite. Una di queste cose hè l'impostazione di u culore di selezzione per una area chì selezziunate cù u mouse, u testu selezionatu, o da l'inglese di menu.

Tuttavia, hè sempre possibile cambià u culore di evidenziu per elementi individuali, ancu micca in un modu ovvenu. In questo manuale - cumu fate. Pò esse interessante: cumu cambià a dimensione di fontu di Windows 10.

Cambia u culore di evidenziu di Windows 10 in l'editore di u Registru

In u Registro di Windows 10, ci hè una sezione impiegata per i culori di i singuli elementi, induve i culori sò indicati cum'è trè numeri da 0 à 255, separati da spazi, ognunu di i culori corrisponde à rossu, verde è blu (RGB).

Per truvà u culore chì avete bisognu, pudete aduprà qualunque editor di immagini chì permette di sceglie culori arbitrarii, per esempio l'editor di Paint integratu chì mostra i numeri necessarii, cum'è in u screenshot di sopra.

Pudete ancu entrà in Yandex "U Color Picker" o u nome di qualunque culore, una specie di palette si aprirà, chì pudete cambià in modalità RGB (rossa, verde, blu) è selezziunate u culore desideratu.

Per definisce u culore di evidenziazione selezionatu di Windows 10 in l'editoru di u Registro di sistema, bisognu à fà i seguenti passi:

  1. Premete i tasti Win + R di a tastiera (u Win hè una chiave cù u logo di Windows), entra regedit e premete Invescia. L'editor di u registru sarà aperto.
  2. Vai à a chjave di registru
    Computer HKEY_CURRENT_USER Pannello di controllo Colori
  3. In u riquadro di u dirittu di l'editor di registru, truvà u parametru Highlight, dopu cliccate nantu à ellu è ponu u valore richiesto per u rispettu di u culore. Per esempiu, in u mo casu, hè verde scuro: 0 128 0
  4. Ripetite a stessa azzione per u parametru. HotTrackingColor.
  5. Chiudite l'editor di registru è riavvià u vostru computer o log off è log in.

Sfortunatamente, questo hè tuttu ciò chì si pò cambià in Windows 10 in stu modu: cume, u culore di selezzione di u mouse in u desktop è u culore di selezzione di testu cambieranu (è micca in tutti i prugrammi). Ci hè un metudu "built-in" di più, ma ùn vi piacerebbe micca (descrittu in a sezione "Informazione addizionale").

Usendu u Classic Panel Panel

Un'altra possibilità hè di aduprà l'utile simplice di saldatura di Colour Classic Panel, chì cambia e listesse impostazioni di registru, ma permette di selezzià più faciule u culore desideratu. In u prugramma, hè basta à selezzià i culori desiderati in l'elementi di Luciu è di HotTrackingColor, è cliccate nantu à u bottinu Applica è accettate di uscà da u sistema.

U prugramma stessu dispunibile gratuitamente in u situ di sviluppatore //www.wintools.info/index.php/classic-color-panel

Ulteriori informazioni

In conclusione, un altru metodo chì ùn pudete micca aduprà, perchè influisce à l'apparenza di l'interfaccia di Windows 10 troppu. Questa hè a modalità alta cuntrastu dispunibule in Opzioni - Funzioni speciali - Alto cuntrastu.

Dopu ch'ellu hè attivatu, avete a possibilità di cambià u culore in l'elemento "Testo evidenziatu", è cliccate nantu à "Applica". Questu cambiamentu ùn hè micca applicatu solu à u testu, ma dinò à a selezzione di icone o di menu.

Ma, per quessa chì hà provatu a regolazione di tutti i parametri di u schema di cuncepimentu à u grande cuntrastu, ùn aghju micca pussutu arricrà l'ochji.