In questo manuale si spiega in dettu ciò chì fà se durante l'installazione di Windows ti dicisce chì hè impossibile installà Windows in a partizione di u discu, è in dettaglio, "Installazione di Windows in stu discu hè impossibile. L'hardware di u computer ùn supporta micca l'iniziu da u discu. chì u controller di discu sia attivatu in u menu di u BIOS di u computer. " Errori simili è modi per risolverli: L'installazione à u discu ùn hè micca pussibule, u discu selezionatu hà u stile di partizione GPT, Installazione à stu discu ùn hè micca pussibule, u discu selezionatu cuntene a tavula di partizioni MBR, Impossibile creà una nova partizione o truvà una partizione esistente quandu hè installatu Windows 10.
Se selezziunate sempre sta sezione è cliccate "Avanti" in u prugramma di installazione, vedite un errore chì ti dirà chì ùn pudemu micca creà un novu o truvà una sezione esistente cun un suggerimentu per visualizzare informazioni addizionali in i log di log di l'installatore. Di seguito sò descritti modi per curà quest'errore (chì pò esistiri in i prugrammi di installazione di Windows 10 - Windows 7).
Cum'è i utenti trovanu una grande varietà di tabulazioni di partizionamentu di discu (GPT è MBR), modi HDD (AHCI è IDE), è tipi di boot (EFI è Legacy) nantu à i computer è i portatili, sò fatti durante l'istallazione di Windows 10, 8 o Windows 7 causati da queste impostazioni. U casu descrittu hè solu unu di sti errori.
Nota: se u missaghju chì l'installazione nant'à u discu hè impossibile hè accumpagnatu da informazioni di errore 0x80300002 o di u testu "Forse questu discu pruvenisce prestu guasgiu" - questu puderebbe esse da a pussibilità di cunnessione di l'unità o cavi SATA, dinò à u dannu a l'unità o cavi. Questu casu ùn hè micca cunsideratu in l'articolo in questu.
Correzione di l'errore "Installazione nantu à stu discu hè impossibile" aduprendu i parametri BIOS (UEFI)
Più spessu, questu errore accade in installazione di Windows 7 in i vecchi computer cun BIOS è Legacy boot, in casu chì AHCI (o qualchì RAID, modi SCSI hè attivatu in BIOS in i parametri di operazione di l'apparatu SATA (ie, discu duru)) ).
A soluzione in stu casu particulare hè di entrà in a configurazione di u BIOS è di cambià a modalità di u discu duru in IDE. Di solitu, questu hè fattu da qualchì parte in a perzione di Periferiche Integrate - SATA Mode di l'impostazioni di u BIOS (parechji esempi in u screenshot).
Ma ancu se ùn avete micca un "vechju" computer o laptop, sta opzione pò ancu funzionà. Se stà installendu Windows 10 o 8, allora invece di abilità a modalità IDE, mi raccomando:
- Abilita l'iniziu EFI in UEFI (s'ellu ci hè accunsente).
- Avvia da l'unità d'installazione (unità flash) è pruvate l'installazione.
Tuttavia, in questa variante si pò scontru à un altru tipu di errore, in u testu di cui si ripurtarà chì u discu selezionatu contiene a tavula di partizioni MBR (l'istruzione di correzione hè citata à l'iniziu di stu articulu).
Perchè accade questu, io ùn aghju micca capitu perfettamente (dopu à tutti, i driver AHCI sò inclusi in Windows 7 è immagini più alti). In più, mi pudianu riprodurre l'errore per l'installazione di Windows 10 (screenshot da quì) - cambendu solu u controller di discu da IDE in SCSI per a "prima generazione" a macchina virtuale Hyper-V (cioè, da u BIOS).
Se l'errore indicatu apparirà durante u download EFI è l'installazione in un discu chì esce in a modalità IDE ùn pudereste micca verificà, ma ammucine sta (in questo casu pruvemu à abilità AHCI per e unità SATA in UEFI).
Sò ancu in u cuntestu di a situazione descritta, u materiale pò esse utili: cumu abilite a modalità AHCI dopu installazione di Windows 10 (per u precedente sistema operativo, tuttu hè u listessu).
Driver di controller di discu terzu AHCI, SCSI, RAID
In certi casi, u prublema hè causata da a specificità di l'attrezzatura di l'utente. L'opzione più cumuna hè di avè u cache SSD in un laptop, configurazioni multi-disc, array RAID è carte SCSI.
Questu topic hè coprittu da u mo articulu, Windows ùn vedi u discu duru durante l'installazione, ma l'essenza hè chì se avete ragioni per crede chì e caratteristiche hardware sò a causa di l'errore "Installà Windows ùn hè micca u discu hè impossibile," prima vada a u situ ufficiale di u fabbricante di u laptop o a scheda madre, è scopri s'ellu ci hè qualchi piloti (di solitu presentati cum'è un archiviu, micca un installatore) per i dispositivi SATA.
S'ellu ci hè, caremu, scompattu i lima nantu à l'unità flash USB (ci sò generalmente i file driver di inf è sys ci), è in a finestra per seleziona a partizione per l'installazione di Windows, cliccate "Caricate Driver" è specificate u caminu per u file driver. È dopu a so stallazione, diventa pussibule di stallà u sistema nantu à u discu rigiu selezionatu.
Se e soluzioni proposte ùn aiutanu micca, scrivite commenti, pruvaremu à capisce u scopu (basta menziona u mudellu portatile o a scheda madre, è dinò chì sistema operativo è da quale drive stavete installendu).