Eliminate Formula in Microsoft Excel

U serviziu cù e formule in Excel ti permette di simplificà significativamente e automatizà vari calcoli. Tuttavia, ùn hè micca sempre bisognu chì u risultu sia attaccatu à l'espressione. Per esempiu, se cambiate i valori in cellule relative, i dati resultanti cambieranu ancu, è in certi casi ciò ùn hè necessariu. Inoltre, quandu trasferisce una tavola copiata cù e formule in un'altra zona, i valori ponu esse "perduti". Un altru mutivu per nascurce pò esse una situazione induve ùn vulete altre persone videnu cume sò fatti i calcoli in a tavula. Scopemu in chì modu pudete rimuovere a formula in e cellule, lascendu solu u risultatu di i calculi.

Procedura di rimozione

Sfurtunatamente, in Excel ùn ci hè nisun arnesi chì avia cunsulatu immediatamente e formule da e cellule, ma lascianu sulu solu valori. Hè cusì necessariu cercà modi più complessi per risolve u prublema.

Metudu 1: Copia i valori cù l'opzioni di Paste

Pudete copià dati senza una formula à un'altra zona cù parallele inserite.

  1. Selezziunu a tavula o a gamma, per a quale circiruin cu u cursore cù u bottinu sinu di u mouse Rimanendu in tabulazione "Casa", cliccate nantu à l'icona "Copia"chì hè messu in a nastro in blocu "Appunti".
  2. Selezzi a cellula chì sarà a cella in cima sinistra di a tavula esse inserita. Fate un clic nantu à u cù u cliccavu cun u mouse U menu cuntestu sarà attivatu. In blocu "Opzioni d'inserzione" fermà a scelta nantu à l'elemento "Valuri". Hè presentatu in forma di pittogramma cun l'imagine di numeri. "123".

Dopu fà a procedura, a portata hè inserita, ma solu cum'è valori senza formule. Hè vera, a formattazione originale si perde ancu. Dunque, hè necessariu formattà a tavula manualmente.

Metudu 2: copià un inserto speciale

Se avete bisognu di tene a formatazione originale, ma ùn vulete perdere tempu per l'elaborazione di a tavula manualmente, allora ci hè una possibilità per questi scopi di aduprà "Incolla speciale".

  1. Copiamu in listessimu modu cum'è l'ultima volta u cuntenutu di u tavulu o a gamma.
  2. Selezziunate l'intera area di l'inserziu o a cella superiore sinistra. Facemu un clic destro di u mouse, chjamendu cusì u menù contestuale. In a lista chì si apre, selezziunate l'elemento "Incolla speciale". Ulteriormente in u menù di più, cliccate nantu à u bottinu. "Valori è formattazione originale"chì hè ospitu in un gruppu "Inserisci valori" è hè un pittogramma in forma di un quadru, chì mostra i numeri è un pennu.

Dopu à sta operazione, i dati seranu copiati senza formule, ma a formattazione originale verrà conservata.

Metudu 3: Rimuovi Formula da a Tavola di Sorgente

Prima di quì, avemu parlatu di cume rimuovere a formula in a copia, è avemu certi scopu cume si cundisce da a portata originale.

  1. Facemu una copia di u tavulu aduprendu una qualsiasi di i metudi discusse sopra in una zona vuota di u fogliu. A scelta di un metudu particulare in u nostru casu ùn importa micca.
  2. Selezziunate a portata copiata. Cliccate nantu à u bottinu "Copia" nant'à u tape.
  3. Selezziu u range originale. Cliccate nantu à u cù u cliccate u mouse In a lista di cuntestazioni in u gruppu "Opzioni d'inserzione" sceglite un articulu "Valuri".
  4. Quandu i dati sò stati inseriti, pudete cancellà a fascia di transitu. Selezziunu. Chiama u menù contestuale cliccendu u dirittu di u mouse. Sceglite un articulu in essa "Elimina ...".
  5. Una piccola finestra si apre in cui avete bisognu di determinà ciò chì necessariamente deve esse eliminatu. In u nostru casu particulare, u spaziu di transitu hè in u fondu di a tavula originale, dunque avemu bisognu di cancellà e righe. Ma s'ellu era situatu à u latu, allora hè necessariu sguassà e colonne, hè assai impurtante ùn anu confuscia, perchè hè pussibuli di distrughere a tavula principale. Dunque, setate e impostazioni di eliminazione è cliccate nantu à u bottinu. "OK".

Dopu avè fattu sti passi, tutti l'elementi inutili saranu cancellati, è e formule da a tavula di l'origine scappanu.

Metudu 4: eliminà e formule senza creà una fascia di transitu

Pudete fà ancu più faciule è generalmente ùn crei micca una gamma di transitu. Tuttavia, in stu casu, avete bisognu di agisce cun cura in particulare, perchè tutte le azioni saranu eseguite in a tavula, per chì ogni errore possa viulà a integrità di i dati.

  1. Selezziu u intervallo in cui vulete rimuovere a formula. Cliccate nantu à u bottinu "Copia"ponu nantu à una cinta o digità una combinazione di tasti in a tastiera Ctrl + C. Queste azzioni sò equivalenti.
  2. Poi, senza rimproverà a selezzione, fate un clic destro. Lancia u menù contestuale. In blocu "Opzioni d'inserzione" cliccate nantu à l'icona "Valuri".

Cusì, tutti i dati saranu copiati è inseriti immediatamente cum'è valori. Dopu sti azzioni, e formule in a zona selezionata ùn restanu micca.

Metudu 5: Usendu Macro

Pudete ancu aduprà macros per eliminà e formule da e cellule. Ma per questo, devi prima attivà a scheda di sviluppatore, è ancu abilità u travagliu di e macros esse, s'ellu ùn hè micca attivu. Cumu fà ciò si pò truvà in un sughjettu separatu. Parlameremu direttamente nantu à l'aggiunta è à l'usu di una macro per rimuovere e formule.

  1. Vai à la tabulazione "Sviluppatore". Cliccate nantu à u bottinu "Visual Basic"ponu nantu à una cinta in un blocu di strumentu "Code".
  2. U editore di macro inizia. Incolla u codice chì seguita in lu:


    Sublime Fettule ()
    Selection.Value = Selection.Value
    End sub

    Dopu, chjappate a finestra d'editore in modu standard cliccendu nantu à u pulsante in l'angulu in dirittu superiore.

  3. Ci ritornu à u fogliu nantu à u quale a tavula di l'interessu si trova. Selezziu u frammentu duve sò situate e formule da eliminà. In a tabulazione "Sviluppatore" preme u pulsante Macrosponu nantu à una cinta in un gruppu "Code".
  4. A finestra di lancio di macro si apre. Cercemu un elementu chjamatu "Elimina formule"selezziunu e cliccate nantu à u bottinu Run.

Dopu à quest'azione, tutte e formule di a zona selezionata saranu cancellate è solu i risultati di i calculi rimarranno.

Lezione: Cume abilite o disabilite macros in Excel

Lezione: Cumu creà una macro in Excel

Metru 6: Sguassate a formula cù u risultatu

Tuttavia, ci sò casi in cui hè necessariu rimuovere non solu a formula, ma ancu u risultatu. Fà ancu più faciule.

  1. Selezziunate u intervallo in chì e formule si trovanu. Fate un clic col bottinu di dirice di u mouse. In u menù contestuale, smetti di selezzione nantu à l'elemento "Cancella cuntenutu". Se ùn vulete micca chjamà u menù, pudete basta à preme a tasta dopu a selezzione Elimà in a tastiera.
  2. Dopu st'azzioni, tuttu u cuntenutu di e celle, cum'è e formule è i valori, saranu cancellati.

Comu pudete vede, ci sò una numerosa maniera cù chì pudete cancellà e formule, sia in a copia di dati, sia in a tavula stessa. Hè veramente, un strumentu di Excel regulare chì elimine automaticamente una espressione cù un clic, purtroppu, ùn esiste micca. In questu modu, solu e formule cù i valori ponu esse eliminati. Dunque, avete agitu in modi alternativi à traversu i parametri di l'inserzione o aduprà macros.