L'aggiunta di un situ à i siti di fiducia in Internet Explorer

Certi prugrammi chì esce in Windows 10 pò dà un errore 0xc000007b. Stu prublema hè causatu da altre ragioni, rispettivamente, ci saranu parechje solu solu. Vedemu chì ciò chì pò esse a fonte di u prublema.

Risoluzione di i problemi d'errore 0xc000007b in Windows 10

Sò chjaramente menzionatu chì e opzioni in listessiu sotto ùn aiutanu micca in tutti i casi. A ragione di quessa hè i prublemi specifici di certi assemblei o di azzioni di l'utente chì ùn ponu micca esse previsti. Cume, cunsideremu i principali metodi efficaci per eliminà errori chì saranu efficaci in a maiò situazione.

Pudete sempre (o quasi sempre) cuntattà u sviluppatore di un software specificu. A volte l'errore ùn hè micca solu in Windows, ma in u scopu di u scrittura di u prugramma: pò esse installatu, ma pò esse incompatibile cù Windows 10, è pò smette di funzionà dopu à a so aghjarazione. Aduprate u cullamentu è dite u creatore di u prublema, indicendu tutte e informazioni necessarie (versione di u OS è prufonda di bit, pacchetto di l'aggiornu (1803, 1809, ecc., Versione di u prugramma di prublemi).

Metudu 1: Run u prugramma cù diritti di amministratore

Uni prugrammi ponu necessità di diritti di amministratore per esegui. Se avete appena installatu u prugramma è chì, in u primu tentativu di lanciatu, l'errore ha rivelatu 0xc000007b invece di l'apertura, dà lu diritti elevati. L'effettu di sola volta ùn hè se fate un clic nantu à a scelta rapida (o u schedariu EXE sè, ùn hà micca importatu) "Run as administrator".

In prusazzione di successu, dà li privilegi di amministratore in modu continuu, affinchì a scelta rapida ùn vene micca in stu modu quandu ogni volta. Per fà quessa, cliccate nantu à u RMB è selezziunate "Pruprietà".

Cliccate nantu à la scheda "Compatibilità" è selezziunate a casella accanto à "Eseguete stu prugrammu cum'è amministratore".

Dopu à, testate u software.

Assicuratevi chì u cuntabule abbia dinò ancu u statu "Amministratore"è micca "Standard".

Vede ancu: Gestione di i diritti di cunta in Windows 10

Metudu 2: Risolve i problemi chì esaminanu un prugramma specificu

Ci sò parechje altre opzioni per chì certi software ghjunghjenu à aprite. Andemu in ordine.

Addizione di antivirus à eccezioni

Raramente, un errore accade solu per un prugrammu, di cui u culpicu hè u antivirus. Scansione a cartella cù u ghjocu o l'applicazione cun problema, cù un controllo selettivu in a cuesce di u prugrammu di sicurezza. Se i schedari periculosi ùn sò micca stati identificati, aghjuntu l'intera cartula per e esclusioni (chjamata ancu a "lista bianca") di l'antivirus.

Per di più: Addite un prugramma à e eccezioni di antivirus

È cunsigliatu di controllà tuttu u computer cù antivirus, u malwarju pò esse situatu in altri posti è aghjunghje u lance di parechji prugrammi chì ùn sò micca cunnisciuti.

Disattivà l'antivirus pè a volta

L'opzione opposta, chì in generale ùn hè micca bè raccomandata - una disabilitazione temporanea di l'antivirus allora chì lancia u prugrammu di u prublema.

Vede ancu: Disable antivirus

Reinstallà u prugramma

Quandu un unicu prugramma ùn hà principiatu (spessu hè una specie di ghjocu da Steam), u modu più faciule hè di ghjustificà a stallazione. Se necessariu, prima di disinstallà, salvate a cartella cun u profilu di l'utente (o salvatu se questu ghjocu) à un altru locu. Hè impussibile dà istruzioni esatte quì, perchè ogni applicazione hè cancellata in a so manera, è i dati di l'utente, s'ellu ci sò, sò salvati in posti diversi (di solitu questu hè a cartella AppData, ma micca sempre).

Rimuovi u prugramma di cunflittu

Considerà ancu chì se avete installatu 2 prugrami simuli, chì in teoria pudete cunfirmassi cun un l'altru, a causa di l'errore sarà appena ghjustificata. Disattivà o elimina unu di l'ultime prugrammi, chì, a vostra opinione, hà purtatu à un cunflittu, è verificate se quellu chì ùn hà principiatu apru.

Eliminà u dll file

Alcuni ghjochi ponu, invece di lanciari, l'errore 0xc000007b, chì pò esse risoltu per forzendu li à creà un novu file DLL. Questu hè un componente di a Biblioteca di Runtime - "Msvcp110.dll".

  1. Andate in a cartulaC: Windows SysWOW64è truvate quì "Msvcp110.dll".
  2. Move u situ, per esempiu, à u desktop.
  3. Fate andà l'applicazione problematica, cagiunata cusì à creà a DLL mancante di nuovo. Se improvvisamente avete un novu errore chì msvcp110.dll ùn hè micca trovu, riprova u lima à u so locu è andà à altri metudi.

Aduprà a versione cun licenza di u prugramma

L'errore 0xc000007b è u listessu per esse sò spessu sughjettu à versioni pirata di software. Hè spessu à u travagliu "curtu", è a questione hè chì a sostituzione, l'eliminazione di manipulazioni inutili è di altru prublemu. Se vulete aduprà qualche tipu di prugramma, u megliu modu hè di pudelu accettà. À propiu sì, listessu vale per Windows stessa è i so vari accumuli dilettanti.

Metudu 3: Installate è reinstallate DirectX

Insemi cù Windows 10, u cumpunente DirectX hè statu aggiornatu à a versione 12. Utenti cun computer chì ùn supportanu micca questa versione restanu nantu à a versione compatibile 11.

DirectIx hè usatu micca solu di ghjochi, ma dinò da certi prugrammi. In Windows 10, pò esse manca alcuni file da i so predecessori (di solitu riguardu DirectX 9), è quessa hè spessu u prublema in a lancia di applicazioni. Inoltre, ancu 12 (o 11) file di versione sò danneggiati durante l'aggiornamentu o in altre situazioni, avendu perdutu u so operazione. L'uscitura quì hè semplice - l'utente deve installà manualmente quellu anzianu o aggiornà u DirectX novu.

Sughjite à leggere l'articolo, chì racconta di reinstallà DirectX è di aghjunghje e versioni anziane da u 2005 in u 2010 à u sistema.

Per saperne di più: Installazione è reinstallà i componenti DirectX in Windows 10

L'installazione ùn hè micca sempre riesce, è sì u vostru casu - leghje u materiale chì seguita.

Leggi ancu: Errore di sistema internu quandu installa DirectX

Metudu 4: Aggiornu / rimburseu u driver di a scheda video

U prublemu riguarda i proprietarii di schede video NVIDIA - u più spessu sò quelli chì anu l'errore in questu, è pò esse dovutu à a versione obsoleta di u driver, o dopu aghjurnà. A seconda di l'azione precedente (o di l'inattività) di l'usu, a situazione si risolverà aghjuntivendu o, inversamente, trascurendu. Sottu chì truvate 2 link da i quali sceglite quellu chì s'adatta à u vostru casu.

Ulteriori dettagli:
Aghjurnà i driver di schede video NVIDIA
Cumu ricuperà u driver di scheda video NVIDIA

Un metudu radicale ma utile hè di riinstallà u software per a scheda grafica.

Più: Reinstalla i driver di schede video

Se truverete e difficoltà cù l'installazione, fate riferimento à sti articuli:

Vede ancu:
Esitendu errori durante l'installazione di i driver NVIDIA
Soluzioni à i prublemi durante l'installazione di u driver NVIDIA

Metudu 5: Verificate l'integrità di i file di sistema

U sistema operativu hà u so salvamentu di schedari di sistema, chì serve per recuperà i dati danneggiati. Pò esse adupratu sia in Windows sia in l'ambiente di recuperu, quandu u lance integrale di u sistema operativo ùn hè micca disponibile.

L'errore 0xc000007b in casu di dannu à qualunque file di sistema (per esempiu, unu di quelli chì portanu a l'estensione .SYS) causa qualchì volta si carica in Windows 10 manca; invece, l'utente osserva una finestra blu cù un errore fatale. Aduprendu un drive flash USB di avviatore, pudete ricorrerà à unu o dui strumenti di recuperu file di sistema. Se u "Windows" hà fattu u so operatività, sarà ancu più faciule travaglià cù sti componenti. I dettagli di entrambe i procedimenti sò listati in l'articolo à u ligame sottu.

Per di più: Uteghjendu è ripristinà a verità di integrità di i file di sistema in Windows 10

Metru 6: Installu Microsoft Visual C ++

Microsoft distribuisce una serie di componenti è plug-in necessarii per gestisce molte applicazioni è ghjochi. Questi pacchetti sò chjamati Microsoft Visual C ++ Redistributable è anu varie versioni necessarie à l'installazione, postu chì i prugrammi stessi, dipende da a data di creazione, ponu avè bisogno di elli.

  1. Prima vede se avete questi pacchetti installati. Cliccate à diretta nantu à "Start" è andate à "Opzioni".
  2. Da a lista di sezioni, selezziunate "Applicazioni".
  3. In a lista di software installatu, cerca "Microsoft Visual C ++ Redistributable". Hè impurtante sapè chì un pacchetto hè un bit è un annu. Cusì, idealmente, sò versioni da installà, da u 2005 è finisce per 2017 (o 2015). I pruprietarii di sistemi à 64 bit necessitanu ancu i file à 32 bit (x86).

In mancanza di e versioni, scaricala da u situ ufficiale. In u prossimu articulu truverete infurmazioni nantu à Microsoft Visual C ++ Redistributable, è à a fine - links per scaricà pacchetti mancanti da u situ ufficiale di Microsoft.

Per molte versioni di Microsoft Visual C ++, l'aggiornamenti (Service Pack o Aggiornamentu) sò stati rilasciati, cusì ancu cù i pacchetti di base di sti versioni, si consiglia di megliucevuli installendu i patch. E link à l'ultime edizioni ponu esse truvatu sottu.

Scaricate Microsoft Visual C ++ Redistributable

Questu prugramma hè installatu cum'è l'altre.

Metudu 7: Installazione / Aggiorna Java

A mancanza di una nova versione di Java o stu prugramma, in principiu, provuce l'apparenza di un errore 0xc000007b. Java hè necessariu per certi ghjochi è applicazioni sviluppate cù questa tecnulugia. Pudete verificà a so presenza in a lista di prugrammi installati cume avete verificatu a dispunibilità di Microsoft Visual C ++. Tuttavia, ancu s'ellu hè, spessu hè necessariu aduprà manualmente à l'ultima versione.

Scaricate Java

Ricordate chì spessu notificazioni nantu à a necessità di l'aghjurnamentu vennu à u PC automaticamente, è l'icona di Java, pronta à l'aggiornamentu, si pone in u cartinu. Se ùn vedite micca questu per un lungu tempu, i schedari Java ponu esse danneggiati.

Metudu 8: Abilita a Microsoft .NET Framework

Un altru insieme di file di sistema, chì rapprisenta una piattaforma per travaglià cù prugrammi scritti cù a tecnulugia. NET. Malgradu u fattu chì in Windows 10 stu pacchettu vene per difettu è hè aghjurnatu cù u OS, Microsoft .NET Framework 3.5, chì include 2.0 è 3.0, hè disattivatu per difettu in u sistema. Hè cusì, i vecchi prugrammi chì ùn installanu micca u quadru richiudente per u so travagliu quandu anu stallanu, ricusanu di principià, ancu cù l'errore cunsideratu oghje. L'utente hà capisciutu accidentalmente u supportu per l'ultima versione di u cumpunente. Allora consideremu cum'è permessu stu software.

  1. Aprite "Start" scrivite "Pannello di cuntrollu" è aprite.
  2. Da a lista di elementi, selezziunu "Programmi è Componenti".
  3. Nantu à u pannello di sinistra, cliccate nantu à "Accendi è Spegne cumpianti di Windows".
  4. Da a lista di i componenti dispunibili, pudete truvà nisuna ".NET Framework 3.5" è furnite, o fà u listessu cun ".NET Framework 4.7" (Questa versione pò esse differente in futuro). Cusì, duie componenti sò marcate cù un quadru neru. Salvà nantu à "OK".
  5. Probabilmente, avete ancu bisognu di aduprà i componenti interni di u quadru. Per fà quessa, ampliate li cliccendu nantu à u segnu di più è marcendu l'elementi supplementari.

    I quadrati neri, chì significanu l'attivazione parziale di u cumpunente, saranu rimpiazzati da i segni di spunti. Tuttavia, cunnisciite chì senza a cunniscenza di ciò chì avete inclusu, hè megliu à ùn fà quellu.

Metudu 9: Riparazione di Windows

U cunflittu di software, i danni di u registru è altre azzioni sbagliate da parte di l'utente ponu risultà in l'errore 0xc000007b. Sicondu e opzioni dispunibili, configurate in u vostru Windows, a ripresa pò esse differente. U modu più faciule hè di aduprà un rimborsu à u puntu di ripristinamentu creatu in precedenza, ma s'ellu ùn ci sò micca tali, bisognu dì reinstallà.

Leggi più: Rollback in un puntu di ripristinamentu in Windows 10

Metudu 10: Reinstalla Windows

Quandu u strumentu di creazione di puntu di riparazione hè disattivatu cumpletamente o hè inutile, Windows deverà esse resettatu à l'impostazioni di fabbrica. S'ellu era fiascatu, resterà solu una opzione radicale - un'installazione pulita di u sistema operativu. Sparghjatu nantu à e diverse opzioni per ripristinà è reinstallà e "decine" in l'articolo à u ligame sottu.

Per di più: Reinstalla Windows 10 cù a licenza conservata.

Ci vole à notà chì non solu i software pirata ponu esse compilati in modu erratu da i so autori. Questu vale ancu per u sistema operativu stissu, da u quali i collezionisti vularanu li curavanu tuttu ciò chì vogliono è aghjunghjenu qualchì miglioramentu à u so gustu. Questu pò porta à una instabilità di u so travagliu è à una interazione errata cù i prugrammi. Allora, se aduprate unu di questi assemblaggi, circate u prublema specificamente in ellu - hè probabilmente u riunimentu ineptu chì risponde à a domanda perchè l'errore 0xc000007b appare. Scaricate la versione pulita di Windows 10 da u situ ufficiale, installatu è verificate cumu u prugramma vuljatu o u ghjocu funziunate.

Avemu rivisitu i metudi dispunibili per risolve l'errore 0xc000007b. In casi rari, l'utenti ùn aiutanu micca, ancu un'installazione pulita è competente di Win 10. Quì, hè solu à pruvà un altru Windows (8 o 7) o guardà versu a diagnostica hardware di i componenti.